RALLIART w 2.0 DID wasze sugestie i przebiegi!!!! |
Autor |
Wiadomość |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 12-01-2012, 09:49 RALLIART w 2.0 DID wasze sugestie i przebiegi!!!!
|
|
|
Witam mam pytanie do uzytkowników outków z ralliart jakie macie z tym boxem przebiegi i jakie macie uwagi pytam dlatego ze ostatnio mi szczeliła rura łaczaca turbine z intercoolerem i wycieka mi olej naszczescie autko jest na gwarancji i powiedzieli mi ze tak sie czesto dzieje jak sie ma zalozonego boxa ja mam juz przejechane z boxem 65 tys dlatego pytam z czystej ciekawosci
pozdrawiam i dziekuje |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 13-01-2012, 20:09
|
|
|
Ja ma przejechane 73 000 i nic z Boxem się nie działo, W ten weekend wracają z gór miałem ze trzy razy utratę mocy. Po zgaszeniu silnika powracało wszystko o normy ale przy mocnym przyspieszeniu się to powtarzało. Byłem w serwisie wymienili mi jakiś zawór przed turbiną i kazali obserwować, jeżeli nie ustąpi problem to kolejny krok - wymiana turbiny.
Autko na gwarancji. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 13-01-2012, 22:54
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Ja ma przejechane 73 000 i nic z Boxem się nie działo, W ten weekend wracają z gór miałem ze trzy razy utratę mocy. Po zgaszeniu silnika powracało wszystko o normy ale przy mocnym przyspieszeniu się to powtarzało. Byłem w serwisie wymienili mi jakiś zawór przed turbiną i kazali obserwować, jeżeli nie ustąpi problem to kolejny krok - wymiana turbiny.
Autko na gwarancji. | A jednak nawet twoje jak dotad bezawaryjne cudo, zaczyna sie juz powoli sypac... |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 14-01-2012, 01:29
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | A jednak nawet twoje jak dotad bezawaryjne cudo, zaczyna sie juz powoli sypac... |
A możesz powiedzieć z czego ryjesz, to tak szwedzka złośliwość ? |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 14-01-2012, 11:56
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: |
A możesz powiedzieć z czego ryjesz, to tak szwedzka złośliwość ? | Ano z tego ze jak dotad po twoich wpisach mozna bylo odniesc wrazenie ze OII to prawie bezawaryjne auto. Ale jak widze nawet "slonce ma swoje ciemne plamki" |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 14-01-2012, 15:20
|
|
|
Pamiętasz jaki błąd ECU wyświetlił - może P2563?
Czy masz silnik BWC?
Bo ja mam taki sam objaw. |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 14-01-2012, 18:54
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | W ten weekend wracają z gór miałem ze trzy razy utratę mocy. |
ojjj... a rokowałem takie nadzieje niezawodności co do Twojego egzemplarza... |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 15-01-2012, 21:08
|
|
|
patrycjuszek napisał/a: | Pamiętasz jaki błąd ECU wyświetlił - może P2563?
Czy masz silnik BWC?
Bo ja mam taki sam objaw. |
Nie wiem jaki wyświetlał błąd, wiem że wymieniono ten zawór i nic to nie dało.
Jadąc teraz dosyć długą trasę objaw powtórzył się kilkakrotnie.
Więc wszystko wskazuje że turbina jest do wymiany taką z resztą postawili diagnozę w ASO.
[ Dodano: 15-01-2012, 21:10 ]
mitsu00 napisał/a: | Ano z tego ze jak dotad po twoich wpisach mozna bylo odniesc wrazenie ze OII to prawie bezawaryjne auto |
Bo tak było do tego momentu.
Ale w porównaniu do poprzednika z awaryjnością to pikuś. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
regon
Forumowicz

Auto: MO II, 2,4 - już nie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 419 Skąd: Wawa
|
Wysłany: 15-01-2012, 21:29
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Bo tak było do tego momentu.
Ale w porównaniu do poprzednika z awaryjnością to pikuś. |
a znacie bezawaryjne autka? no chyba, że mowa o tych w salonach sprzedaży. |
_________________
 |
|
|
|
 |
jaceksu79
Forumowicz

Auto: actyon sports
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Lip 2011 Posty: 850 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 15-01-2012, 21:59
|
|
|
regon napisał/a: | a znacie bezawaryjne autka? no chyba, że mowa o tych w salonach sprzedaży. |
ja znam |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-01-2012, 09:33
|
|
|
regon napisał/a: | a znacie bezawaryjne autka? no chyba, że mowa o tych w salonach sprzedaży. |
Chyba takie co stoi nie używane. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 16-01-2012, 10:00
|
|
|
Panowie że turbina padnie to wiadomo jak kupujesz auto i to nie ważne jakiej marki to tylko kwestia czasu .13Zbyszek13 jest szczęśliwcem bo zrobią mu na gwararancji(3lata gwarancji to nie 2 ,co?).Moje pytanie czy nie pomógł tu ralliart? |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 16-01-2012, 12:57
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | regon napisał/a: | a znacie bezawaryjne autka? no chyba, że mowa o tych w salonach sprzedaży. |
Chyba takie co stoi nie używane. | Nasza srebrna strzala w postaci Toyoty Corolli 1.6 Sol, benzynka rocznik 2004. Ma juz 105tys km nawiniete od nowosci. Jezdzona 90% po miescie i za cholere nie chce sie zepsuc.......:-) Jedyne co ze starosci dotychczas co padlo to akumulator:-) |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 16-01-2012, 16:02
|
|
|
Takie same turbiny, jak w Outlanderach po 2008 roku, VW montuje w 170 konnych 2.0 tdi, więc podniesienie mocy nie ma żadnego znaczenia. |
Ostatnio zmieniony przez patrycjuszek 16-01-2012, 16:45, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 16-01-2012, 16:28
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Nasza srebrna strzala w postaci Toyoty Corolli 1.6 Sol, benzynka rocznik 2004. Ma juz 105tys km nawiniete od nowosci. Jezdzona 90% po miescie i za cholere nie chce sie zepsuc.......:-) Jedyne co ze starosci dotychczas co padlo to akumulator:-) |
To autko można powiedzieć nie jest używane, lub jest używane przez emeryta w wieku powyżej 75 lat który komunikacje miejską ma za darmo z racji wieku. 15 000 na rok to bardzo mały przebieg.
Turbina dziś została zgłoszona do MMC przez ASO, ciekawe ile czasu będzie trwała cała procedura. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
|