Halasujaca-terkoczaca obudowa dolotu powietrza do filtra |
Autor |
Wiadomość |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2012, 10:21 Halasujaca-terkoczaca obudowa dolotu powietrza do filtra
|
|
|
Witam,
Tak jak tu na forum wyczytalem- podjechalem w celu zgloszenia chalasujacej rury dolotowej do filtra powietrza. Myslalem, ze będzie wymiana jak to ktos tu miał w podobnym przypadku. A tu niemila niespodzianka – rure obwiazali 3 opaskami zaciskowymi i wesolo merdajac ogonkami splawili mnie z tym tematem…
To było przy okazji przegladu na 60kkm – w moim tak wychwalanym Kaliskim ASO..ehhhhhhh
Zaczynaja zbierac punkty ujemne…
Mam zamiar podjechac z tym na kolejna runde tym razem do mojego macierzystego ASO i probowac to jakos wyegzekwowac. Mam szanse? Jak się upre to musza wymienic? Cy powiedza – przeciez opaska poprawila sytuacje wiec auto sprawne wiec – wal się pan? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
Ostatnio zmieniony przez dab 02-02-2012, 14:10, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Straszny
Forumowicz
Auto: Outlander II 2.0 DID 2009
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lut 2010 Posty: 40 Skąd: Polska
|
Wysłany: 02-02-2012, 10:39
|
|
|
Witaj
U mnie było to samo i dokładnie to samo zrobili (przy około 32000 km), niestety znów zaczyna klekotać. Mówili, że ten problem pojawia się dość często a winna jest rura składająca się z dwóch części, która po jakimś czasie zaczyna łapać luzy i wchodzi w wibracje (u mnie szególnie w zakresie 1200-1500 obr/min), tłukąc wtedy o rant nad chłodnicą. Wkurza mnie ten dźwięk niemiłosiernie i zamierzam jednak upomnieć się o to jeszcze na gwarancji. Tylko pewnie podjadę dopiero w marcu. Jeśli udało by Ci się temat załatwić wcześniej, daj proszę znać na forum.
Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2012, 11:28
|
|
|
Jest dokladnie jak piszesz – mwdac i slychac to golym okiem. W dodatku te opaski to prowizorka – już się luzuja i znow zaczyna terkotac.
W tym miesiacu na bank będę ten i inne gwarancyjne kwestie rozkminial w ASO wiec dam znac |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-02-2012, 19:41
|
|
|
Mnie rure wymieniono na gwarancji a sam dodatkowo dokleilem gabke wokol przedniej czesci pod mocowaniem zatrzaskami do belki. Po tej operacji mialem cisze i spokoj 3 lata az do sprzedazy auta. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 03-02-2012, 07:39
|
|
|
No ale ty to robiles za wielka woda...tam inne podejscie do klyenta |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 03-02-2012, 07:46
|
|
|
dab napisał/a: | No ale ty to robiles za wielka woda...tam inne podejscie do klyenta | Alez skad, wszystkie naprawy gwarancyjne oprocz wymiany zawiechy pokryl MMC PL poprzez warszawskie ASO. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
didku
Forumowicz
Auto: Outlander II 2,2 INSTYLE
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 03 Mar 2009 Posty: 141 Skąd: Wrocław-Zgorzelec
|
Wysłany: 06-02-2012, 20:26
|
|
|
mnie ASO Zielona Góra przy przeglądzie olało turkocze dalej. Może by tak skleić klejem do szyb? |
_________________ jeszcze Panda 1.2 LPG, oktavka 1 1,9tdi, Ducato 2,3 multijet
 |
|
|
|
 |
sound_designer
Mitsumaniak

Auto: OII Instyle 2.0DID 170KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2011 Posty: 57 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 06-02-2012, 20:50
|
|
|
Z tego co mi w ASO powiedzieli to stosowanie opasek jest oficjalnym i co gorsza jak najbardziej dozwolonym przez serwis sposobem na tę przypadlość.
Tutaj chyba rosadne jest to co zrobil mitsu00 - czyli "zrób to sam" niż te gustowne podwiązki z ASO...n |
|
|
|
 |
jmgmotocykle
Forumowicz marcin78
Auto: outlander 2.2 156ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Lut 2009 Posty: 353 Skąd: oleśnica
|
Wysłany: 07-02-2012, 13:46
|
|
|
olejcie to aso - zróbcie sami tak: jak mitsu00 - kawałek gąbki + zamiast tych luźnych zatrzasków dać 2 śrubki M6 i po problemie... u mnie działa.... |
_________________ Proste są dla szybkich aut, zakręty - dla szybkich kierowców |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-02-2012, 09:26
|
|
|
We wroclawskim ASO powiedziaono mi ze opaski sa jedynym rozwiazaniem na te wade i ze jak oni to zrobia to juz telepac sie nie bedzie... |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 08-02-2012, 10:33
|
|
|
Na wszelkiego rodzaju hałasujące elementy, uszczelnienia , podkładki , owinięcia przewodów aby nie hałasowały stosuje taśmę kauczukową taką jak http://www.inbud.gdynia.p...astosowanie/16/
Tej firmy, K-flex (bo mogą być różne "podróby" ) stosuję zawodowo i jest naprawdę wytrzymała , taśma klejąca po odtłuszczeniu powierzchni trzyma solidnie . Kauczuk nie niszczy sie tak jak gąbka . Naprawdę wszechstronne zastosowanie. |
|
|
|
 |
Gunner
Mitsumaniak

Auto: Outlander II DID173 BHP URSUS
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Sie 2007 Posty: 315 Skąd: 3city
|
Wysłany: 08-02-2012, 14:13
|
|
|
dab napisał/a: | We wroclawskim ASO powiedziaono mi ze opaski sa jedynym rozwiazaniem na te wade i ze jak oni to zrobia to juz telepac sie nie bedzie |
U mnie w pracy mowimy na to "trytytki"-aby bylo.
A tak serjalnie,jakies 2 lata temu zawinalem wszelkie laczenia szeroka tasma termoizolacyjna ,trzyma i doszczelnia do dzis. |
_________________ TURBOKLEKOT 173BHP 350NM -1640KG
MAZDA MX-5 1.8NBFL GT 220 KM /240NM-1100KG 15L na bucie i 6 sec
黒トカゲ Bez dachu nad glowa
 |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 09-02-2012, 12:17
|
|
|
tak, tylko pytanie czy w nowym aucie za ponad 100klockow jest miejsce na opaski lub tasmy izolacyjne.... |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
bonito
Forumowicz
Auto: był Outlander II 2.0 TDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 31 Paź 2008 Posty: 556 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 09-02-2012, 15:17
|
|
|
U mnie było podobnie (głośny terkot), nie miałem czasu jeździć do serwisu, wziąłem czarnego PowerTape, obwiązałem dookoła i od tego czasu jest cicho.
Wyglada wprawdzie fatalnie jak się przyjrzeć, ale ponieważ auto jest dość tandetne, rozwiązanie jest jak najbardziej adekwatne...
bonito |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 09-02-2012, 16:16
|
|
|
bonito napisał/a: | nie miałem czasu jeździć do serwisu, |
Nieraz rzeczywiście nie warto tracić czasu , lepiej i funkcjonalniej wykona się pewne rzeczy samemu. Wiem .... można zmuszać do porządnego wykonania przez serwis , tylko czy nieraz nie szkoda na to nerwów. To my będziemy przez to krócej żyli , nie mechanik z serwisu
Wiem ... wiem ... napiszecie , że przecież nie można im popuścić. |
|
|
|
 |
|