Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Wysokie obroty na biegu jałowym E33A
Autor Wiadomość
dNa
[Usunięty]

Wysłany: 06-11-2006, 19:16   Wysokie obroty na biegu jałowym E33A

Witam mam galanta E33A 2.0 benzyna z 91roku Od paru dni mam problem z wysokimi obrotami na biegu jałowym tzn. ok 1500-1700 obr/min na zimnym i ciepłym silniku problem zanika przy postoju na swiatlach lub skrzyzowaniu po mocniejszym wcisnieciu pedalu hamulca do podlogi. Czy wie ktos co to moze byc podejrzewam ze może to być przepustnica do czyszczenia. Zna ktos może dobry i tani warsztat w Bydgoszczy gdzie moga to zrobić pożadnie. Dziekuje z gory za pomoc
 
 
wladek8
[Usunięty]

Wysłany: 26-12-2006, 11:21   

Witaj
Ja podobnie jak Ty borykam sięz wolnymi obrotami i jak do tej pory nie umiem sobie z tym poradzić na mechaników już nie licze bo szkoda kasy jeżeli znajdew miare ciepły garaz to sam zabiore sie z czyszczenie gażnika i jeżeli bedę miałzadawalajace wyniki to powiadomię
pozdrawiam władek

[ Dodano: 12-01-2007, 23:11 ]
Witam ponownie no i stało siewymontowałem gaźnik ale nic po zatymzabrakło mi odwagi żeby dalej w nim grzebać za dużotam przewodów i czujników i nie posunołem siędo dalszej interwencji umyłem troszkez zewnątrz i przesmarowałem WD40 teelementy które pracują i odziwo po założeniu gaźnika na swoje miejsce problem z obrotami znikł jest wszystko miodzio aleuprzedzam jeżeli sięteżdo tego zabieżesz tomożesz mieć problemy ze szpilkami bo umnie to one wynikły poprostu zerwałem gwinty w kolektorze i musiałem gwintowaćna 10 i dorabiaćnowe szpilki tak więc przemyśl co dalej czy warto sięnieraz narobići przy okazji stracić sporo nerwów
Pozdrawiam Władek
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.