[II 2.0 DID] Outek nie tak do konca idealny |
Autor |
Wiadomość |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 02-02-2012, 10:35 [II 2.0 DID] Outek nie tak do konca idealny
|
|
|
Hej Panowie,
Dlugo mnie nie była ale wracam z impetem he he
Jako, ze w maju konczy mi się gwarancja zamierzam przyposcic finalny atak na mankamenty, które powychodzily w trakcie uzytkowania outka.
Doradzcie czy mam jakies szanse w poszczegolnych punktach cos ugrac czy mnie mogą skutecznie splawic?
Oto moje bolaczki:
1. Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori…
2. Gwizdanie turbiny – dobrze slyszalne jak się dodaje gazu na luzie.
3. Skrzypiace siedzisko fotela kierowcy – zglaszalem to na ostatnim przegladzie i jedynie co mogli zrobic na miejscu to upchneli tam jakas szmate myslac ze to pomoze (ASO LIS w KALISZU…ehhhhhh znow kolejna popelina w ich wykonaniu….) Mowili, ze musze zostawic outka na caly dzien żeby mogli to rozebrac i sprawdzic… W Kaliszu nie było mi to po drodze ale w moim ASO we Wrocku mam zamiar odac im auto żeby się z tym uporali i to nie metoda szmatkowa
4. Brzeczace podszybie – zglaszalem ale sa bezradni
5. Ubytki plynu chlodniczego – jakis litr co 20kkm
6. Parujace tylne klosze – obecnie ciezko pokazac, bo mrozy
7. Sapiace przednie i tylne zawieszenie (amory?) przy przejezdzaniu przez szykany – glonie podczas ujemnej tmperatury.
8. Nie zwija się roleta bagaznika – na mrozie
Najbardziej martwi mnie to gwizdanie i ubytki plyny – duzo się tu o tym naczytalem Przeoralem wszystkie watki zwiazane z ta kwestia i nie wyglada to optymistycznie A ASO mowi ze jest OK.: ubytki plynu sa możliwe i nie oznacza to ze cos się zlego dzieje – ze tak ich zacytuje. Zgwizdaniem turbo – podobnie – jak olej się nie leje a tylko gwizdze to jest OK., tak może być… ehhhhhhhhhhh
Czy w tym kraju o wszystko trzeba walczyc io wydzierac sila z gardla???
dajcie znac, poradzcie.
dzieki |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 02-02-2012, 19:37
|
|
|
U mnie punkty 3;6;7 uwzgledniono na gwarancji i elementy wymieniono na nowe. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 03-02-2012, 08:24
|
|
|
dab napisał/a: | Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori… | instrukcja 4-50" po wyłączeniu systemu przyciskiem SONAR należy nacisnąć i przytrzymać przycisk SONAR przez ponad 3 sekundy, a następnie zwolnić go. Jedno potwierdzenie dźwiękowe oznaczać będzie, że zmieniono obszar pola widzenia czujników." Dwukrotne potwierdzenie oznacza zmniejszenie pola widzenia - taka sama procedura. dab napisał/a: | Gwizdanie turbiny – dobrze slyszalne jak się dodaje gazu na luzie. | - u mnie pogwizduje od 50kkm. Jak nie jest specjalnie głośne tylko takie sobie pogwizdywanie - to nie ma co się przejmować. Padają zarówno gwiżdżące, jak i idealnie ciche turbiny. dab napisał/a: | Parujace tylne klosze – obecnie ciezko pokazac, bo mrozy | to jest ewidentna usterka
dab napisał/a: | Sapiace przednie i tylne zawieszenie (amory?) przy przejezdzaniu przez szykany – glonie podczas ujemnej tmperatury. | w PL nie do przejścia. W moim w tym roku jakby trochę ciszej, albo głuchnę na starość
dab napisał/a: | Ubytki plynu chlodniczego – jakis litr co 20kkm | To reklamuj koniecznie - ja też dolewam - ok. 100g na 30-35Mm czyli ubytek z parowania, ty wlewasz zdecydowanie więcej czyli gdzieś ucieka |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
jan_outII
Forumowicz
Auto: OII 2.2D Mivec 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-02-2012, 14:56
|
|
|
Podłącze się do tematu.
U mnie obserwuje odgłosy skrzypienia/tarcia podczas otwierania tylnej klapy. Na początku myślałem, że to zawiasy ale posmarowałem a odgłosy nadal istnieją.
Teraz moje podejrzenie padło na amortyzatory tylnej klapy.
Efekt jest taki, że po dłuższym nie używaniu tylnej klapy podczas zamykania/otwierania wydobywa się skrzypienie (jak niesmarowane stare drzwi). Ten dźwięk jest zauważalny tylko podczas pierwszego otwarcia. Jesli za chwilę zamkne/otworze to jest wszystko OK.
Zauważyłem to przy obecnych mrozach - wcześniej było OK.
Obecnie dochodzi do tego, że wstyd mi otworzyć tylną klapę przy kimś - auto nie ma roku a odgłosy jak przy otwieraniu drzwi w syrenie.
Myślicie, że mogę na gwarancji wymienić te amortyzatory. |
|
|
|
 |
13zbyszek13
Forumowicz

Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy Dołączył: 12 Lis 2009 Posty: 2450 Skąd: PL
|
Wysłany: 03-02-2012, 15:36
|
|
|
Mój jest super. |
_________________ MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 03-02-2012, 17:23
|
|
|
jan_outII napisał/a: | U mnie obserwuje odgłosy skrzypienia/tarcia podczas otwierania tylnej klapy. Na początku myślałem, że to zawiasy ale posmarowałem a odgłosy nadal istnieją.
Teraz moje podejrzenie padło na amortyzatory tylnej klapy.
Efekt jest taki, że po dłuższym nie używaniu tylnej klapy podczas zamykania/otwierania wydobywa się skrzypienie (jak niesmarowane stare drzwi). Ten dźwięk jest zauważalny tylko podczas pierwszego otwarcia. Jesli za chwilę zamkne/otworze to jest wszystko OK.
Zauważyłem to przy obecnych mrozach - wcześniej było OK. | Tez to mialem i zlotym srodkiem bylo posmarowanie zawiasow tylnej klapy smarem teflonowym np w spray:u. Zreszta wez sobie psiknij wszystkie zawiasy w calym aucie. Pomoze na 100%. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
lexus
Mitsumaniak lexus

Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 12 Mar 2010 Posty: 1122 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 03-02-2012, 18:09
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Zreszta wez sobie psiknij wszystkie zawiasy w calym aucie. Pomoze na 100%. | ,Racja poprostu kto smaruje ten jedzie :Ten typ tak ma |
_________________
 |
|
|
|
 |
sound_designer
Mitsumaniak

Auto: OII Instyle 2.0DID 170KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2011 Posty: 57 Skąd: Wieliczka
|
Wysłany: 03-02-2012, 22:27
|
|
|
13zbyszek13 napisał/a: | Mój jest super. |
Mój też Chociaż... ostatnio wymienilem akumulator bo ten od nowości mial sprawnośc tylko na 50%. Ale to wyszlo tylko na zdrowie - przy tych mrozach odpala nez zająknięcia. |
|
|
|
 |
jan_outII
Forumowicz
Auto: OII 2.2D Mivec 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012 Posty: 31 Skąd: Bydgoszcz
|
Wysłany: 03-02-2012, 22:35
|
|
|
Dzięki za podpopwiedź.
Czy mozecie podać nazwę preparatu, który stosowaliście?
Chciałbym kupić coś co jest już sprawdzone.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 04-02-2012, 12:16
|
|
|
jan_outII napisał/a: | Dzięki za podpopwiedź.
Czy mozecie podać nazwę preparatu, który stosowaliście?
Chciałbym kupić coś co jest już sprawdzone.
Pozdrawiam | No teraz to juz troche przesadziles..... Wpisz w Google smar teflonowy zawiasy i znajdziesz to czego szukasz. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
arturodob
Forumowicz
Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010 Posty: 83 Skąd: dobczyce
|
Wysłany: 04-02-2012, 16:27 witam kolege
|
|
|
witam a propo gwizdzacej turbiny musisz im zgardla wyciagnac zeby ci nowa dali u mnie tez gwizdala i co sie okazalo ze jest nieszczelna i dlatego gwizdala kaz ja wyciagnac i rozebrac bo inaczej nic stego sam to przerabialem do wrzesnia tamtego roku az sie wsciklem i powiedzialem ze nie podaruje
pozdrawiam |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 06-02-2012, 08:01 Re: witam kolege
|
|
|
arturodob napisał/a: | witam a propo gwizdzacej turbiny musisz im zgardla wyciagnac zeby ci nowa dali u mnie tez gwizdala i co sie okazalo ze jest nieszczelna i dlatego gwizdala kaz ja wyciagnac i rozebrac bo inaczej nic stego sam to przerabialem do wrzesnia tamtego roku az sie wsciklem i powiedzialem ze nie podaruje
pozdrawiam |
Byla nieszczelna czyli przepuszczala olej? |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
tytko
Forumowicz
Auto: 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009 Posty: 60 Skąd: ROW Wodzisław Ślaski
|
Wysłany: 07-02-2012, 16:42
|
|
|
Czy te skrzypiace na mrozie przednie amory wymieniaja bez problemu , czy trzeba się edit w serwisie. Bo moje tak robią i nie wiem czy ma sens jechać do serwisu Rybniku
Edit: Wulgaryzm wykropkowany nadal jest wulgaryzmem.
Na marginesie... to słowo pisze się "razem". |
Ostatnio zmieniony przez mkm 08-02-2012, 13:22, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 07-02-2012, 17:21
|
|
|
tytko napisał/a: | Czy te skrzypiace na mrozie przednie amory wymieniaja bez problemu , czy trzeba się edit w serwisie. Bo moje tak robią i nie wiem czy ma sens jechać do serwisu Rybniku | Obawiam sie ze to 2gie. Tez mordowalem sie sapiacym zawieszeniem i w ASO z 6-7 razy z tym bylem. Jedynie to przesmarowywali cos i olewali ze niby wszystko jest Ok. W koncu w SE wymienili mi oba przednie amorki bez problemu. Ale probuj... Mnie sie niestety nie udalo w Wawie. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
Ostatnio zmieniony przez mkm 08-02-2012, 13:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
dab
Mitsumaniak

Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2009 Posty: 917 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 08-02-2012, 09:24
|
|
|
[quote="rezon"] dab napisał/a: | Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori… | instrukcja 4-50" po wyłączeniu systemu przyciskiem SONAR należy nacisnąć i przytrzymać przycisk SONAR przez ponad 3 sekundy, a następnie zwolnić go. Jedno potwierdzenie dźwiękowe oznaczać będzie, że zmieniono obszar pola widzenia czujników." Dwukrotne potwierdzenie oznacza zmniejszenie pola widzenia - taka sama procedura.
rezon, niestety ale podajesz przepis na tzw martwa strefe w okolicy haka holowniczego a nie na zwiekszenie zasiegu czujnikow... |
_________________ Pozdrawiam
dab
 |
|
|
|
 |
|