Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[II 2.0 DID] Outek nie tak do konca idealny
Autor Wiadomość
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
  Wysłany: 02-02-2012, 10:35   [II 2.0 DID] Outek nie tak do konca idealny

Hej Panowie,
Dlugo mnie nie była ale wracam z impetem he he 
Jako, ze w maju konczy mi się gwarancja zamierzam przyposcic finalny atak na mankamenty, które powychodzily w trakcie uzytkowania outka.
Doradzcie czy mam jakies szanse w poszczegolnych punktach cos ugrac czy mnie mogą skutecznie splawic?
Oto moje bolaczki:
1. Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori…
2. Gwizdanie turbiny – dobrze slyszalne jak się dodaje gazu na luzie.
3. Skrzypiace siedzisko fotela kierowcy – zglaszalem to na ostatnim przegladzie i jedynie co mogli zrobic na miejscu to upchneli tam jakas szmate myslac ze to pomoze (ASO LIS w KALISZU…ehhhhhh znow kolejna popelina w ich wykonaniu….) Mowili, ze musze zostawic outka na caly dzien żeby mogli to rozebrac i sprawdzic… W Kaliszu nie było mi to po drodze ale w moim ASO we Wrocku mam zamiar odac im auto żeby się z tym uporali i to nie metoda szmatkowa 
4. Brzeczace podszybie – zglaszalem ale sa bezradni
5. Ubytki plynu chlodniczego – jakis litr co 20kkm
6. Parujace tylne klosze – obecnie ciezko pokazac, bo mrozy 
7. Sapiace przednie i tylne zawieszenie (amory?) przy przejezdzaniu przez szykany – glonie podczas ujemnej tmperatury.
8. Nie zwija się roleta bagaznika – na mrozie
Najbardziej martwi mnie to gwizdanie i ubytki plyny – duzo się tu o tym naczytalem  Przeoralem wszystkie watki zwiazane z ta kwestia i nie wyglada to optymistycznie  A ASO mowi ze jest OK.: ubytki plynu sa możliwe i nie oznacza to ze cos się zlego dzieje – ze tak ich zacytuje. Zgwizdaniem turbo – podobnie – jak olej się nie leje a tylko gwizdze to jest OK., tak może być… ehhhhhhhhhhh
Czy w tym kraju o wszystko trzeba walczyc io wydzierac sila z gardla???
dajcie znac, poradzcie.
dzieki
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 02-02-2012, 19:37   

U mnie punkty 3;6;7 uwzgledniono na gwarancji i elementy wymieniono na nowe.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 03-02-2012, 08:24   

dab napisał/a:
Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori…
instrukcja 4-50" po wyłączeniu systemu przyciskiem SONAR należy nacisnąć i przytrzymać przycisk SONAR przez ponad 3 sekundy, a następnie zwolnić go. Jedno potwierdzenie dźwiękowe oznaczać będzie, że zmieniono obszar pola widzenia czujników." Dwukrotne potwierdzenie oznacza zmniejszenie pola widzenia - taka sama procedura.
dab napisał/a:
Gwizdanie turbiny – dobrze slyszalne jak się dodaje gazu na luzie.
- u mnie pogwizduje od 50kkm. Jak nie jest specjalnie głośne tylko takie sobie pogwizdywanie - to nie ma co się przejmować. Padają zarówno gwiżdżące, jak i idealnie ciche turbiny.
dab napisał/a:
Parujace tylne klosze – obecnie ciezko pokazac, bo mrozy
to jest ewidentna usterka
dab napisał/a:
Sapiace przednie i tylne zawieszenie (amory?) przy przejezdzaniu przez szykany – glonie podczas ujemnej tmperatury.
w PL nie do przejścia. W moim w tym roku jakby trochę ciszej, albo głuchnę na starość :wink:
dab napisał/a:
Ubytki plynu chlodniczego – jakis litr co 20kkm
To reklamuj koniecznie - ja też dolewam - ok. 100g na 30-35Mm czyli ubytek z parowania, ty wlewasz zdecydowanie więcej czyli gdzieś ucieka
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
jan_outII 
Forumowicz

Auto: OII 2.2D Mivec 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 31
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-02-2012, 14:56   

Podłącze się do tematu.

U mnie obserwuje odgłosy skrzypienia/tarcia podczas otwierania tylnej klapy. Na początku myślałem, że to zawiasy ale posmarowałem a odgłosy nadal istnieją.

Teraz moje podejrzenie padło na amortyzatory tylnej klapy.

Efekt jest taki, że po dłuższym nie używaniu tylnej klapy podczas zamykania/otwierania wydobywa się skrzypienie (jak niesmarowane stare drzwi). Ten dźwięk jest zauważalny tylko podczas pierwszego otwarcia. Jesli za chwilę zamkne/otworze to jest wszystko OK.
Zauważyłem to przy obecnych mrozach - wcześniej było OK.

Obecnie dochodzi do tego, że wstyd mi otworzyć tylną klapę przy kimś - auto nie ma roku a odgłosy jak przy otwieraniu drzwi w syrenie.

Myślicie, że mogę na gwarancji wymienić te amortyzatory.
 
 
13zbyszek13 
Forumowicz


Auto: 2,0 DID outlander 2009
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 12 Lis 2009
Posty: 2450
Skąd: PL
Wysłany: 03-02-2012, 15:36   

Mój jest super.
_________________
MITSUBISHI to już historia teraz jest HONDA
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 03-02-2012, 17:23   

jan_outII napisał/a:
U mnie obserwuje odgłosy skrzypienia/tarcia podczas otwierania tylnej klapy. Na początku myślałem, że to zawiasy ale posmarowałem a odgłosy nadal istnieją.

Teraz moje podejrzenie padło na amortyzatory tylnej klapy.

Efekt jest taki, że po dłuższym nie używaniu tylnej klapy podczas zamykania/otwierania wydobywa się skrzypienie (jak niesmarowane stare drzwi). Ten dźwięk jest zauważalny tylko podczas pierwszego otwarcia. Jesli za chwilę zamkne/otworze to jest wszystko OK.
Zauważyłem to przy obecnych mrozach - wcześniej było OK.
Tez to mialem i zlotym srodkiem bylo posmarowanie zawiasow tylnej klapy smarem teflonowym np w spray:u. Zreszta wez sobie psiknij wszystkie zawiasy w calym aucie. Pomoze na 100%.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
lexus 
Mitsumaniak
lexus


Auto: outekII 2,0 DID 2007 intense+
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy
Dołączył: 12 Mar 2010
Posty: 1122
Skąd: warszawa
Wysłany: 03-02-2012, 18:09   

mitsu00 napisał/a:
Zreszta wez sobie psiknij wszystkie zawiasy w calym aucie. Pomoze na 100%.
,Racja poprostu kto smaruje ten jedzie :lol: :Ten typ tak ma
_________________

 
 
sound_designer 
Mitsumaniak


Auto: OII Instyle 2.0DID 170KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Maj 2011
Posty: 57
Skąd: Wieliczka
Wysłany: 03-02-2012, 22:27   

13zbyszek13 napisał/a:
Mój jest super.


Mój też :) Chociaż... ostatnio wymienilem akumulator bo ten od nowości mial sprawnośc tylko na 50%. Ale to wyszlo tylko na zdrowie - przy tych mrozach odpala nez zająknięcia.
 
 
jan_outII 
Forumowicz

Auto: OII 2.2D Mivec 177KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 12 Sty 2012
Posty: 31
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 03-02-2012, 22:35   

Dzięki za podpopwiedź.

Czy mozecie podać nazwę preparatu, który stosowaliście?

Chciałbym kupić coś co jest już sprawdzone.

Pozdrawiam
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 04-02-2012, 12:16   

jan_outII napisał/a:
Dzięki za podpopwiedź.

Czy mozecie podać nazwę preparatu, który stosowaliście?

Chciałbym kupić coś co jest już sprawdzone.

Pozdrawiam
No teraz to juz troche przesadziles..... :wink: Wpisz w Google smar teflonowy zawiasy i znajdziesz to czego szukasz.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
arturodob 
Forumowicz

Auto: outlander
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Kwi 2010
Posty: 83
Skąd: dobczyce
Wysłany: 04-02-2012, 16:27   witam kolege

witam a propo gwizdzacej turbiny musisz im zgardla wyciagnac zeby ci nowa dali u mnie tez gwizdala i co sie okazalo ze jest nieszczelna i dlatego gwizdala kaz ja wyciagnac i rozebrac bo inaczej nic stego sam to przerabialem do wrzesnia tamtego roku az sie wsciklem i powiedzialem ze nie podaruje
pozdrawiam
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 06-02-2012, 08:01   Re: witam kolege

arturodob napisał/a:
witam a propo gwizdzacej turbiny musisz im zgardla wyciagnac zeby ci nowa dali u mnie tez gwizdala i co sie okazalo ze jest nieszczelna i dlatego gwizdala kaz ja wyciagnac i rozebrac bo inaczej nic stego sam to przerabialem do wrzesnia tamtego roku az sie wsciklem i powiedzialem ze nie podaruje
pozdrawiam


Byla nieszczelna czyli przepuszczala olej?
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
tytko 
Forumowicz

Auto: 2,0 did
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 04 Paź 2009
Posty: 60
Skąd: ROW Wodzisław Ślaski
Wysłany: 07-02-2012, 16:42   

Czy te skrzypiace na mrozie przednie amory wymieniaja bez problemu , czy trzeba się edit w serwisie. Bo moje tak robią i nie wiem czy ma sens jechać do serwisu Rybniku

Edit: Wulgaryzm wykropkowany nadal jest wulgaryzmem.
Na marginesie... to słowo pisze się "razem".
Ostatnio zmieniony przez mkm 08-02-2012, 13:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 07-02-2012, 17:21   

tytko napisał/a:
Czy te skrzypiace na mrozie przednie amory wymieniaja bez problemu , czy trzeba się edit w serwisie. Bo moje tak robią i nie wiem czy ma sens jechać do serwisu Rybniku
Obawiam sie ze to 2gie. Tez mordowalem sie sapiacym zawieszeniem i w ASO z 6-7 razy z tym bylem. Jedynie to przesmarowywali cos i olewali ze niby wszystko jest Ok. W koncu w SE wymienili mi oba przednie amorki bez problemu. Ale probuj... Mnie sie niestety nie udalo w Wawie.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
Ostatnio zmieniony przez mkm 08-02-2012, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
dab 
Mitsumaniak


Auto: OUTLANDER 2.0 D-ID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 917
Skąd: Wrocław
Wysłany: 08-02-2012, 09:24   

[quote="rezon"]
dab napisał/a:
Czujniki cofania – strasznie krotki zasieg dzialania. Zglaszalem to przy ostatnim przegladzie i mowili ze nie ma mozliwosci wyregulowania(wydluzenia) ich zasiegu. Tu na forum ktos kiedys pisal ze to się bez problemu robi jeśli sa to czujki ori…
instrukcja 4-50" po wyłączeniu systemu przyciskiem SONAR należy nacisnąć i przytrzymać przycisk SONAR przez ponad 3 sekundy, a następnie zwolnić go. Jedno potwierdzenie dźwiękowe oznaczać będzie, że zmieniono obszar pola widzenia czujników." Dwukrotne potwierdzenie oznacza zmniejszenie pola widzenia - taka sama procedura.
dab napisał/a:


rezon, niestety ale podajesz przepis na tzw martwa strefe w okolicy haka holowniczego a nie na zwiekszenie zasiegu czujnikow...
_________________
Pozdrawiam
dab
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.