Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
Elementy rozrządu w Outlanderze 2.0 Turbo
Autor Wiadomość
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 25-02-2012, 18:50   Elementy rozrządu w Outlanderze 2.0 Turbo

Zmieniłem u siebie w samochodzie kompletny rozrząd trochę ponad 2 lata temu od tamtego czasu przejechałem ok 16tyś km. Zleciłem wymianę kompletnego rozrządu, a teraz jak podniosłem maskę i słyszę ciche, ale wyraźne delikatne chrobotanie z jednej z rolek. Zdziwienie tym większe, że zleciłem żeby wszystkie elementy wymienić na nowe jednak ktoś mnie trochę oszukał i nie wymienił 1 z rolek. Teraz daje samochód do kolegi na wymianę z zakupionymi wszystkim elementami dla potomnych podam wszystkie jego elementy są to 3 rolki i 2 paski
umlenkrolle ZR532007420
spannrolle ZR531019320
VKM75613 rolka
i 2 paski o oznaczeniach
5255Xs i 5257XS
Łączy koszt wszystkiego to 362zł w moim przypadku niepotrzebny koszt. Może się komuś przydadzą te informacje
 
 
krzychu 
Mitsumaniak


Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 12607
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 25-02-2012, 19:28   

Ale skąd masz pewność, że to z rozrządu? Może coś z osprzętu tak się zachowuje?
A wymieniałeś wtedy napinacz hydrauliczny i pompę wody?
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 25-02-2012, 20:46   

wymieniłem wszystko co było możliwe wtedy a co do hałasu to ewidentnie hałasuje rolka wg mnie i mechanika
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 25-02-2012, 22:14   

Po pierwsze: co to za producenci tych pasków i rolek, że takie tanie??? Po drugie: nie wymieniłeś w spisie napinacza więc nie jest to komplet :doubt:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 26-02-2012, 08:41   

Producenci tych pasków i rolek to Niemcy i Belgia co do ceny normalnie by to wyszło z 550zł ale mam w tym sklepie rabaty a co do napinacza to nawet o czymś takim mi nie mówili, ale dobrze wiedzieć w poniedziałek będę zamawiał
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 26-02-2012, 11:15   

desti napisał/a:
co do napinacza to nawet o czymś takim mi nie mówili, ale dobrze wiedzieć w poniedziałek będę zamawiał

Nooooo, najważniejsza rzecz oprócz paska w zasadzie, a przy okazji najdroższa z całej układanki. Oryginalny kosztuje duużo. Nie pamiętam dokładnie ile ale na oryginalnych gratach mój rozrząd z wymianą wyszedł naprawdę sporo - musiałbym sprawdzić fakturę ale z tego co pamiętam to powyżej 1500 zł na pewno.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
tomeksek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2012 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: polska
Wysłany: 27-03-2012, 15:09   

Tez jestem przed wymiana paska przy 180 tys wiec zapytam bardziej doświadczonych o opinie.

1. Czy koniecznie wymieniać napinacz hydrauliczny ?
Zrobiłem rozeznanie i facet z "polautoryzwanego" zakładu twierdził ze zamienniki tych napinaczy, które kosztują z 450zl sa marnej jakości i bardzo nalegał żeby założyć oryginał i ze zejdzie mi z nim z ceny do 650zl. Do reszty paski i rolki nie miał zastrzeżeń, mogą być zamienniki.
Jaka jest wasza praktyka z napinaczami,
- psuja sie te zamienniki ?
- jakiej firmy najlepiej wybrać, NSK będzie dobry ?
- a może zostawić stary (bo będzie pewniejszy niż zamiennik), poprzednia wymiana była robiona w serwisie autoryzowanym (mam książkę serwisowa po poprzednim właścicielu) wiec zakładam ze założyli oryginalny napinacz.

2. Czy wymienialiście pompę wody przy rozrządzie. Zwykle sie wymienia ale nawet w tym serwisie mówili ze nie koniecznie, w zależności od statu jak rozbiorą bo będzie wiadomo.

3. Jak to jest później ustawieniem walków balansujących, czy to jest jakaś magia? ustawia to w zwykłym warsztacie?
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 27-03-2012, 21:25   

Co do napinacza, to ja bym wymienił na Twoim miejscu i nie żałował pieniędzy. Założenie, że w ASO wymienili także napinacz przy poprzednim rozrządzie nie jest takie oczywiste panie. Nie chcesz się rozczarować? - nie żałuj tych kilkuset złotych i śpij spokojnie. Pompa wody to taka skubana tupeciara, że lubi przeciekać w najmniej spodziewanym momencie. Oczywiście są tacy, którzy wymienili 100 aut i ich rozrządy nigdy do pompy nie dotykając i nie zdarzyła im nigdy awaria. Twój wybór, możesz zaryzykować (tylko jaki z tego zysk???). Co drugi rozrząd to w zasadzie wymienia się z zasady - u Ciebie właśnie tak należałoby zrobić.
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
tomeksek 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2012 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Sie 2009
Posty: 10
Skąd: polska
Wysłany: 27-03-2012, 22:45   

Ok to jakiej firmy napinacz najlepiej kupic ?
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.