Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Nju Gal in da Uć
Autor Wiadomość
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-12-2006, 09:25   Nju Gal in da Uć

Witam, po dość długich poszukiwaniach i prawie 2 tysiącach km przejechanych po Polsce, nareszcie w sobotę na moim podwórku stanął utęskniony Sport Edition.
W sporej mierze dzięki Macii, który to pofatygował się za mnie na pierwsze oględziny tego cudeńka.
Pokrótce:
`99 Sport Edition
2.5 V6, klimatronik, automat, 4 podusie, szybki w prądzie, i takie tam, raczej podstawowe rzeczy.
resztę widać na zdjęciach :lol: , na chwilę obecnę tylko z oględzin, bo na razie nie miałem go kiedy ochlapać :twisted: . Teraz tylko go zalegalizować, podszykować i Heyah!





I teraz oczywiście jak to każdemu laikowi nasuwają się "głupie"pytania:
- czy opony 17`215 mają prawy być relatywnie głośnie - bo wg mnie są za głośne, nie są juz nowe - 2002?
- czy klimatronik będzie działał jeżeli temp zewnętrzna jest ok 10 st., no bo teraz już zgłupiałem czy ona w ogóle działa czy też nie - właśnie w takich temperaturach nie chłodzi zupełnie - :twisted:
- no i wczoraj podaczas nielegalnej jazdy testowej stała się rzecz straszna - kiedy testowałe kick-downa kółeczka z uwagi na brak TCL zdziebko zabuksowały , a kiedy odzyskały przyczepność wpadłem w jakiś rowek, tak więc było spore szrpnięcie - i od tej pory przestał działać prędkościomierz :cry: !!! - zwolniłem do "0" - przy ok 20 km zaczął działać a jak przyspieszyłem do ok 60 km gwałtownie opadła do 0!!?? - i tak za każdym razem, od o do 60 i potem w dół do 0. - no i jest problem - tam chyba nie ma żadnej linki - jak mniemam raczej opiera się to na elektronice, czy tak? Co może być powodem takiego zachowania?
- jakim olejem go zalać?
- i czy katalizator podlączony jest do jakichś obwodów? bo chcę go wywalić :lol:

To na chwilę obecną mnie nurtuje i gdyby ktoś miał wiedzę na te tematy byłbym wdzięczny za dobre słowo.

Pozdrawiam
yaro
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
slo_mo
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2006, 09:50   

Ładne autko - ile Cię kosztował?
Odpowiadając na pytania:
- opony mogą być głośne z powodu ich zużycia oraz braku zbieżności
- olej - w zależności na jakim oleju jeżdził zalewasz syntetykim, półsytetykim albo mineralem (standardowo polecam sprawdzony Mobil1)
 
 
stanik 
Mitsumaniak


Auto: Volvo S60 2.4i
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 15 Lut 2006
Posty: 1248
Skąd: Legionowo k/Wawy
Wysłany: 11-12-2006, 10:10   

autko pierwsza klasa :)
A co do tego prędkościomierza, to w Corsie ciotka miała identyczne objawy (raz działał a za chwile wszystko na zegarach się wyłączało aby po chwili znów zacząć działać i tak w kółko) i okazało się że winna była jakaś kostka elektryczna za zegarami, która nie zawsze kontaktowała tak jak trzeba. Być może od tego uderzenia na dołku u Ciebie też coś się poluzowało i wystarczy docisnąć?
Pozdrawiam i przyjemnej oraz bezawaryjnej jazdy życzę :)
_________________
#0175/KMM
Carisma 1.8 SOHC 115KM GLX (Pb +LPG)
SPRZEDANA 30.08.2007
AB RH+
Canon 350D + KIT 18-55mm + Sigma 18-200 OS + Canon 50mm 1.8
 
 
 
drout
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2006, 10:22   

Ja leje Mobil 1 5W50. A jaki ma przebieg?? No i cena jesli wolno??
 
 
xcracing 
Mitsumaniak
Fan starszych Mitsu


Auto: Mazda 6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 16 razy
Dołączył: 16 Wrz 2006
Posty: 417
Skąd: Wrocław
Wysłany: 11-12-2006, 12:19   

Gratuluje zakupu. Autko naprawdę bardzo ładne.

Co do opon to przy tej szerokości mogą trochę hałasować. (Ale szumieć mogą też łożyska kół) Szczególnie bieżniki kierunkowe są głośniejsze, asymetryczne podobno są cichsze.

Zegary pewnie nie kontaktują, o ile dobrze pamiętam są one połączone za pomocą dwóch, tkich jakby wtyczek. Może wystarczy nawet tylko docisnąć je lekko.
_________________
Galant E32A 1800 '92 - był
Galant EA5W 2500 V6 '97 - był
Galant E39A 2000 Dynamic4 '88 - był :(
Mazda 6 - jest
==HISTORIA MOJEGO BIAŁEGO E39A==

==FOTKI MOICH BYŁYCH GALANTÓW==
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-12-2006, 12:43   

yaro1976 napisał/a:
Witam, po dość długich poszukiwaniach i prawie 2 tysiącach km przejechanych po Polsce, nareszcie w sobotę na moim podwórku stanął utęskniony Sport Edition.


Gratulacje :!: :!: :!: Jak Piwko sobie pojedzie nach Danzig, to bedziemy sie Twoim zachwycać :mrgreen:


kata możesz wywalić, ale wstaw coś wzamian, bo na przeglądzie będą kłopoty, i chyba trza zemulować drugą sondę, co by sie nie burzyła, że dostaje do odczytu inne spaliny niż powinna.



miłego uzytkowania i szerokiej drogi...


P.S. Widze Cie na sobotnim spotkaniu :!: :twisted:
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 11-12-2006, 15:02   

Chooper napisał/a:

P.S. Widze Cie na sobotnim spotkaniu :!: :twisted:



Hehe co do spotkań to jeszcze trochę czasu upłynie - pierwej formalności :( .

Dodatkowe info:
przebieg - 172 kkm
cena - była raczej sztywna - 22 000 - ale ja też się za bardzo nie kłóciłem jak go obejrzałem :P
kwestia prędkościomierza już nieaktualna - jak jechałem dziś na przegląd to juz wszystko działało jak należy - hmmm zagadkowe, ale nie bede tego jakoś specjalnie rozgrzebywał :lol: .
opony - właśnie o to chodzi że opony są w bardzo dobrym stanie - więk kwestia zużycia odpada, zbieżność wg diagnosty - prefect, więc to może faktycznie łożyska - buuu - obaczymy.

Dzięki za życzenia i do zobaczenia na mieście!
yaro
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
Robson86 
Forumowicz
Life is a Race


Auto: Carisma GDI Elegance
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 216 razy
Dołączył: 13 Sie 2006
Posty: 4858
Skąd: Kielce
Wysłany: 11-12-2006, 16:57   

Gratuluje!! :mrgreen:
Piekne auto...tylko jak dla mnie szkoda ze "automat" :? ale poza tym reweeelka: wyglad, silnik, i w ogole łał :mrgreen: :mrgreen:
...oby sie dobrze spisywal :mrgreen: :mrgreen:
Pozdroo
_________________
Robson- Kielce
Mitsubishi Carisma GDI Elegance
-00149/KMM -
 
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 11-12-2006, 21:29   

Co do opon to normalka.Mam tę smą wersję tylko sedana nawet ten sam rok no i oczywiscie te same kola/Pierwsza rzecza na jaka zwrocilem uwage to szum kol do ktorego sie nie umialem na poczatku przyzwyczaic.Opony roczne Dunlopy ,lozyska OK ,to poprostu tak szumia szerokie opony i nic wiecej.
Obecnie zalozone mam zimowki 195/15 i jest duzo ciszej,az zal bedzie zmieniac na letnie no ale coż...czego sie nie robi dla wyglądu :D
Widze ,ze masz tiptronica.I jak sie jezdzi?Bo mi super.Powiem szczerze,ze nie chcialbym manuala ale tez nie chcialbym pelnego automata.Toptronic jest piekny.
Jedyna wada jest to ,ze jednak troche wiecej pali przy takiej skrzyni ,no ale...jaki komfort :)
 
 
macia 
Mitsumaniak


Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 03 Lip 2006
Posty: 3163
Skąd: Lublin
Wysłany: 11-12-2006, 22:43   

yaro1976 napisał/a:
dzięki Macii


Mam nadzieję, że będziesz się nim dłuuuuuuugo cieszył. Gratuluję :lol:
_________________
Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było.
 
 
yaro1976 
Mitsumaniak
Bądź człowiekiem!


Auto: EA5W 2,5`99 SE Tiptronic + LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 14 Cze 2006
Posty: 1021
Skąd: Łódź
Wysłany: 12-12-2006, 10:02   

bokciu napisał/a:
Co do opon to normalka.Mam tę smą wersję tylko sedana nawet ten sam rok no i oczywiscie te same kola/Pierwsza rzecza na jaka zwrocilem uwage to szum kol do ktorego sie nie umialem na poczatku przyzwyczaic.Opony roczne Dunlopy ,lozyska OK ,to poprostu tak szumia szerokie opony i nic wiecej.
Obecnie zalozone mam zimowki 195/15 i jest duzo ciszej,az zal bedzie zmieniac na letnie no ale coż...czego sie nie robi dla wyglądu :D
Widze ,ze masz tiptronica.I jak sie jezdzi?Bo mi super.Powiem szczerze,ze nie chcialbym manuala ale tez nie chcialbym pelnego automata.Toptronic jest piekny.
Jedyna wada jest to ,ze jednak troche wiecej pali przy takiej skrzyni ,no ale...jaki komfort :)


Dziękuje wszystykim za życzenia, podszykuję go troszkę i będzie smigał! Zobacze co sie będzie działo jak założę zimówki :lol: . Co do komfortu jazdy - miałem pewne obawy czy sie przestawię, ale niesłuszne! Cisza spokój (tylko ta ebana roleta!), płynność jazdy, żadnych szarpnięć Po drugiej jeździe lewa noga nawet nie drgnęła :P .
Co do Tiptronica to jeszcze za bardzo nie wiem, nie miałem okazji za dużo z niego korzystać , ale pewnie i tak będzie raczej w odstawce - jestem leniwym madafakerem :twisted: .

Cóż tylko tankować i jeździć.

A jak to jest w końcu z tymi oznaczeniami, w manualu wyczytałem że mam EA5W (chyba), a ty widzę że masz inny typ, jak to można właściwie odczytać? Z VIN-u?

I oczywiście wrócę do kwestii Klimatronica, czy automatyczna AC zacznie chłodzić w temp. poniżej swojej dolnej granicy - 17 st.?

POzdrawiam
yaro
_________________
Primo: "Traktuj innych tak jak sam chciał byś być przez nich traktowanym!"
 
 
 
bokciu
[Usunięty]

Wysłany: 12-12-2006, 11:14   

yaro1976 napisał/a:
ale pewnie i tak będzie raczej w odstawce - jestem leniwym madafakerem

Pelny automat jest o tyle bez sensu ,ze przy predkosci 55 km/h masz zapieta juz czworke.Chcac delikatnie przyspieszyc auto jest zmulone i musisz wdepnac mu mocniej gazu zeby zredukowal,przyspieszasz za chwile noga z gazu i znowu czworka.I tak w kolko,nonstop zmienia te biegi redukuje,poza tym uwazam ,ze na tiptronicu lepiej sie zbiera zawsze mozesz sobie zredukowc przed wyprzedzaniem a tak to dopiero w trakcie redukuje.
 
 
krzysio1972 
Mitsumaniak

Auto: Galant EA5W, Carisma 4G92
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 29 Sie 2005
Posty: 469
Skąd: Józefów
Wysłany: 12-12-2006, 11:47   

yaro1976 napisał/a:
A jak to jest w końcu z tymi oznaczeniami, w manualu wyczytałem że mam EA5W (chyba), a ty widzę że masz inny typ, jak to można właściwie odczytać? Z VIN-u?


W vin jest wszystko, z Twojego opisu i obrazka wynika, ze:
EA - 6 generacja >97r
5 silnik 2.5 V6 oznaczenie 6A13
W - kombi

zreszta poszukaj jakiegos vincheckera.

bokciu napisał/a:
Pelny automat jest o tyle bez sensu ,ze przy predkosci 55 km/h masz zapieta juz czworke


E, tam, ja mam przewaznie jeszcze jedynke ;-)
_________________
Krzysio
Carisma 1.6 GL '96
Galant 2.5 V6 '97
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.