Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
kolumna mc persona
Autor Wiadomość
zibi123 
Nowy Forumowicz

Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 11
Skąd: polska
Wysłany: 24-06-2012, 08:25   kolumna mc persona

wymieniłem kompletne kolumny bo padły moje amorki a znalazłem z rozbitka prawie nowe.po wymianie trzeszczy przy ruchu kierownicą.coś żle zamontowałem?czy ma znaczenie jak jest przykręcona górna część kolumny ta na trzy śruby?może ją ustawiłem żle ale wydawało mi się że ona jest w osi i nie ma znaczenia jak ją obrócę.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21013
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 24-06-2012, 08:53   

zibi123, pewnie jeżeli trzeszczy na postoju przy gwałtownych skrętach prawo lewo, to masz padnięte łożysko górnego mocowania amora :( .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Heavy1155 
Mitsumaniak
MSS 1.6 Mivec 170bhp

Auto: MSS Mivec
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Sty 2012
Posty: 191
Skąd: Dublin
Wysłany: 25-06-2012, 11:20   

Popieram Bizi! mialem to samo... :( ale szybki wypad na szrocik zalatwil sprawe
_________________
MSS Mivec 1.6 170bhp
 
 
Tovija 
Forumowicz

Auto: Meggy
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 236
Skąd: Lubliniec
Wysłany: 26-06-2012, 11:13   

Podnieś przód na lewarku, weź jakiś dobry środek smarny w psikaczu z długą i elastyczną rurką (polecam środek smarny z firmy Wurth) i psiknij między górną czapeczkę amortyzatora a gumową osłonę zakrywającą teleskop przed piachem i zanieczyszczeniami - napsikaj dużo, nie żałuj. Operację oczywiście wykonaj po obu stronach. Opuść autko i odpal i kilkukrotnie pokręć do oporu kiernią w lewo i prawo, żeby środek mógł się rozprowadzić po gumie bo to ona trzeszczy. Zanim złożyłeś wszystko do kupy należało jeszcze nasmarować jakimś mega tłustym i witrzymałym smarem grubo właśnie gumową osłonęteleskopu, podczas wykonywania skrętu to ona trze o górną czapeczkę.
 
 
zibi123 
Nowy Forumowicz

Auto: mirage CK1A 4g13 automat
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 07 Cze 2012
Posty: 11
Skąd: polska
Wysłany: 30-06-2012, 06:15   

dzięki za podpowiedź.sprawdzę w najbliższym czasie.dodam jeszcze że to trzeszczenie (pojedynczytrzask albo stuknięcie)następuje w momencie dochodzenia kół do pozycji na wprost z obu kierunków.jakby sprężyna wskakiwała na inne miejsce.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.