Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[3.2 DID] Obroty silnika
Autor Wiadomość
in-miras 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-06-2012, 01:03   [3.2 DID] Obroty silnika

Witam. Jakiś czas temu zakupiłem Pajero. Nie wiem czy to normalne (nie miałem wcześniej do czynienia z mitsubishi) ale obroty silnika (automat) są chyba zbyt niskie gdy wrzuci się "D". Na obrotomierzu pokazuje około 600 obr/min.
Drugi problem a być może powiązany z tym pierwszym to taki dziwny efekt że jeśli szybko zdejmę nogę z hamulca i nacisnę pedał gazu to w tym momencie na bardzo krótki okres czasu (poniżej 1s) silnik się przydławi lub nawet zgaśnie. Jeśli tę samą czynność zrobi się wolniej wszystko jest ok.
Ciekawe jest to że gdy działa klimatyzacja obroty są trochę wyższe i efekt przydławienia nie występuje.

A tak poza tym to fajne auto jest :)
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-06-2012, 07:23   

który to rok?
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
in-miras 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-06-2012, 09:32   

2002
 
 
AKA 
Nowy Forumowicz

Auto: PAJERO III 3,2DID LONG
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 17
Skąd: Ś_K
Wysłany: 29-06-2012, 12:03   

Niestety przy takich samych objawach ja musiałem robić pompę (dwa razy). Lepiej z tym nie jeździć.
 
 
in-miras 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-06-2012, 14:12   

czy to tak definitywnie nieodwołalnie że to pompa ? Poczytałem trochę w obszernym wątku o pompach i zimny pot mnie oblał. Nie mam innych opisywanych niejednokrotnie objawów - dymienie, nierównej pracy (falowania)... Czy może nie mam ich jeszcze ?
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 29-06-2012, 14:14   

na pewno trzeba na początek przeczyścić nastawnik.
_________________

 
 
siersciunio 
Forumowicz
BULL'O'MANIAK


Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 11 Gru 2011
Posty: 268
Skąd: Wrocław
Wysłany: 29-06-2012, 16:31   

TAAAAAAA Tompol dobrze prawi nastawnik na pompie.


OT . Kurka tak cicho ostatnio na forum że myślałem że miski sie nie psują . ;)
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 29-06-2012, 17:53   

jeszcze jedno, jaką masz przepustnicę podciśnieniową czy elektryczną?
_________________

 
 
in-miras 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnów
Wysłany: 29-06-2012, 19:41   

A w co mu muszę zaglądnąć by wiedzieć jaka ?
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 29-06-2012, 20:00   

Do komory silnika. Nad pompą wtryskową jest przepustnica i EGR. Jeżeli masz takie bańki z przewodami(gumowe wężyki) podciśnienia do masz podciśnieniowe jak masz przewody elektryczne dochodzące do silniczka to masz El.
_________________

 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 29-06-2012, 23:53   

w 2002 nie ma baniek. Jest elektrycznie sterowana przepustnica.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 30-06-2012, 12:09   

jeżeli był wyprodukowany w 2001 z VIN 2002 to może mieć, pytałem bo u mojego kolegi była tak sytuacja.
_________________

 
 
in-miras 
Nowy Forumowicz

Auto: Pajero III 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Cze 2012
Posty: 7
Skąd: Tarnów
Wysłany: 01-07-2012, 19:41   

Jest tak: Po odkręceni plastikowej pokrywy silnika, stojąc przed autem przodem do silnika nie dostrzegłem żadnych baniek, natomiast po prawej stronie w górnej części był coś co z powodzeniem może być silnikiem elektrycznym z dochodzącymi przewodami.
I co teraz ?
 
 
tompol34 
Forumowicz


Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 03 Gru 2007
Posty: 350
Skąd: kętrzyn
Wysłany: 02-07-2012, 07:40   

Trzeba wyczyścić nastawnik w pompie wtryskowej, obejrzyj temat "foty z pompy GE". Jeżeli nie dasz rady to niech to zrobi ktoś kto się na tym zna.
pozdrawiam
_________________

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.