Liczę na WAS |
Autor |
Wiadomość |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 11-06-2012, 18:21
|
|
|
Aleksander1965, jeździłeś już zimą przy -20 czy zima dopiero przed tobą? Jak ktoś rozważa alternatywnie 2.0 i 2.2 widocznie wie, że każdy z tych silników ma plusy dodatnie i ujemne.
Moc 180KM w tym trzecim linku to co najwyżej marzenia właściciela - jest na forum wynik z hamowni - znacznie niższy. 119tys. km oznacza konieczność wymiany paska rozrządu czyli inwestycja ok. 1 tys. zł na dzień dobry. Również w tym za 63900 masz wpisane 170KM , chociaż z kolei ma mały przebieg. Generalnie wyglądają OK, jak są regularnie serwisowane to nie powinno być problemów. Warto zapytać w ASO, gdzie było auto serwisowane o historię napraw - nie ma tego w książce. Trafiają się "pechowe" egzemplarze, w których liczba usterek znacznie przekracza średnią. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 11-06-2012, 18:28
|
|
|
[quote="rezon"]Aleksander1965, jeździłeś już zimą przy -20 czy zima dopiero przed tobą? Jak ktoś rozważa alternatywnie 2.0 i 2.2 widocznie wie, że każdy z tych silników ma plusy dodatnie i ujemne.
Moc 180KM w tym trzecim linku to co najwyżej marzenia właściciela - jest na forum wynik z hamowni - znacznie niższy. 119tys. km oznacza konieczność wymiany paska rozrządu czyli inwestycja ok. 1 tys. zł na dzień dobry. Również w tym za 63900 masz wpisane 170KM , chociaż z kolei ma mały przebieg. Generalnie wyglądają OK, jak są regularnie serwisowane to nie powinno być problemów. Warto zapytać w ASO, gdzie było auto serwisowane o historię napraw - nie ma tego w książce. Trafiają się "pechowe" egzemplarze, w których liczba usterek znacznie przekracza średnią.[/quote
Jeździłem na przełomie Stycznia Lutego i Marca przy minus 18 i nie miałem problemów |
|
|
|
 |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 12-06-2012, 18:26
|
|
|
Czy w 2.2 jest łańcuszek czy pasek rozrządu(pokręciło mi się w bani ) |
_________________ Pozdrawiam Zbyszek |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 12-06-2012, 20:32
|
|
|
zibiiwo napisał/a: | Czy w 2.2 jest łańcuszek czy pasek rozrządu(pokręciło mi się w bani ) | Lancuch. Wymiana przy przebiegu 240 tys km. Przy 180 tys km nalezy wymienic FAP a to juz wydatek chyba dosyc spory (3-4 tys zl) |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 12-06-2012, 20:37
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | zibiiwo napisał/a: | Czy w 2.2 jest łańcuszek czy pasek rozrządu(pokręciło mi się w bani ) | Lancuch. Wymiana przy przebiegu 240 tys km. Przy 180 tys km nalezy wymienic FAP a to juz wydatek chyba dosyc spory (3-4 tys zl) |
Kolego w silniczkach 2,2 PSA jest rozrząd mieszany.i łańcuszek i pasek.Wymiana co 240 000km.Co do Fap to zależy jak pojazd jest uzytkowany, i bez przesady z kosztami! dolewka płynu Eoles ok 250zł plus ustawienie kompa a sam FAP można regenerować na wiele sposobów ,to nie te czasy kiedy należało płacić krocie za tego typu wynalazki.A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 12-06-2012, 21:21
|
|
|
Aleksander1965 napisał/a: |
Kolego w silniczkach 2,2 PSA jest rozrząd mieszany.i łańcuszek i pasek.Wymiana co 240 000km.Co do Fap to zależy jak pojazd jest uzytkowany, i bez przesady z kosztami! dolewka płynu Eoles ok 250zł plus ustawienie kompa a sam FAP można regenerować na wiele sposobów ,to nie te czasy kiedy należało płacić krocie za tego typu wynalazki.A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika | Ja pisze co i kiedy jest/ma byc wymienione wg czynnosci serwisowych Mitsu. Co ASO PSA robi mnie nie interesuje. Zbiornik z ELOYS podlega wymianie w ASO Mitsu przy przebiegu 120 tys km. Filtr FAP kosztuje tyle albo i wiecej. W SE przeglad przy 180 tys km w sklad ktorego wchodzi rowniez wymiana FAPA kosztuje 18 tys SEK czyli prawie 8 tys zl. Ceny czesci Mitsu w tutejszych ASO sa nizsze niz w PL, ale roboczogodzina o wiele drozsza, w przeliczeniu 500zl/h. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
Aleksander1965
Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 17 Mar 2012 Posty: 480 Skąd: Strzelce Opolskie
|
Wysłany: 12-06-2012, 21:39
|
|
|
mitsu00 napisał/a: | Aleksander1965 napisał/a: |
Kolego w silniczkach 2,2 PSA jest rozrząd mieszany.i łańcuszek i pasek.Wymiana co 240 000km.Co do Fap to zależy jak pojazd jest uzytkowany, i bez przesady z kosztami! dolewka płynu Eoles ok 250zł plus ustawienie kompa a sam FAP można regenerować na wiele sposobów ,to nie te czasy kiedy należało płacić krocie za tego typu wynalazki.A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika | Ja pisze co i kiedy jest/ma byc wymienione wg czynnosci serwisowych Mitsu. Co ASO PSA robi mnie nie interesuje. Zbiornik z ELOYS podlega wymianie w ASO Mitsu przy przebiegu 120 tys km. Filtr FAP kosztuje tyle albo i wiecej. W SE przeglad przy 180 tys km w sklad ktorego wchodzi rowniez wymiana FAPA kosztuje 18 tys SEK czyli prawie 8 tys zl. Ceny czesci Mitsu w tutejszych ASO sa nizsze niz w PL, ale roboczogodzina o wiele drozsza, w przeliczeniu 500zl/h. |
Tu masz racje ceny zabijają nawet za malutka spinkę winszują 20 zł. i tak nawiasem dotyczy to jak i 2,0 tak i 2,2 ale poruszając propozycje zakupu dla kolegi pojazdu koszty utrzyamnia obydwu modeli będą podobne natomiast co do kultury pracy obu modeli z odmiennymi silnikami jest zupełnie inna.Sądzę,ze powinien przejechać się jak i jednym tak i drugim modelem i wybrać.Ja osobiście miałem ten dylemat w Lutym i wybrałem z silnikiem 2,2,jestem jak na ten moment zadowolony samochodzik zawija jak mała wy ścigóweczka i ten zapas mocy był mi potrzebny. |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 13-06-2012, 20:52
|
|
|
Aleksander1965 napisał/a: | A propo w silnkach 2,0 też jest filtr cząstek stałych typu suchego z założenia miał być dożywotni a w realu często pada zasysając olej napędowy bezpośrednio do oleju silnika | Wiesz w ogóle o czym piszesz???? Co ma DPF do oleju silnikowego? Czytałeś na forum żeby komuś padł DPF w 2.0? Rozumiem zachwyt neofity nad nowym nabytkiem, ale to nie uprawnia do pisania bzdur. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
zibiiwo
Mitsumaniak
Auto: OII 140KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2012 Posty: 66 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 15-06-2012, 16:10
|
|
|
Panowie-czy w miśku z 2008 poj. 2.0(140KM) zawsze występują ksenony i spryskiwacze.Czy jest możliwe,że są ksenony a brakuje spryskiwaczy ? |
_________________ Pozdrawiam Zbyszek |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 15-06-2012, 17:24
|
|
|
ksenony bez spryskiwaczy są niezgodne z przepisami. Ksenony były montowane od wersji Intense+ - plus był właśnie za ksenony. |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-06-2012, 18:50
|
|
|
zibiiwo napisał/a: | Panowie-czy w miśku z 2008 poj. 2.0(140KM) zawsze występują ksenony i spryskiwacze.Czy jest możliwe,że są ksenony a brakuje spryskiwaczy ? | Masz zdjecie? Dziwna sprawa bo spryski montowane cgyba sa niezaleznie czy auto ma zenki czy nie. Widzialem egz bez xenonow ze spryskiwaczami mianowicie. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
fufaj3
Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 DID INTENSE PLUS
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 29 Wrz 2009 Posty: 152 Skąd: Dąbrowa Górnicza
|
Wysłany: 15-06-2012, 19:16
|
|
|
Witam
z tego co wiem masz xenon to masz spryskiwacz
nie masz xenonów to nie masz spryskiwaczy
przynajmniej w O2 |
_________________
 |
|
|
|
 |
mitsu00
Mitsumaniak
Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy Dołączył: 10 Lut 2009 Posty: 4355 Skąd: Sztokholm, Szwecja
|
Wysłany: 15-06-2012, 19:25
|
|
|
fufaj3 napisał/a: | Witam
z tego co wiem masz xenon to masz spryskiwacz
nie masz xenonów to nie masz spryskiwaczy
przynajmniej w O2 | Tak jak pisalem wyzej: widzialem wiele OII ze spryskami i bez xenonow. W jednym z moich wczesniejszych aut (BMW 318 '02) mialem tez i spryski i brak xenonow. Dlatego wydaje mi sie to troche dziwne. Tak jest przynajmniej jesli chodzi o wersje europejskie. Amerykance natomiast bez xenonow nie maja spryskow. Jednym z takich sam jezdzilem. Jesli to amerykaniec bez spryskow ale z xenonami, to na bank wlasciciel wlozyl chinskie piraty. Nie ma toto legalizacji i przy ewentualnej kontroli Policja ma prawo zabrac dowod rejestracyjny. |
_________________ Pozdrawiam
Dominik |
|
|
|
 |
|