  | 
               
                  Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
                   
                  
  
                  
                | 
               
 | 
             
          
         		             
	  
      
         
         |  Ogłoszenie  | 
         
        
         
 
  
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.  Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
 
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta. 
 | 
         
       
	 
	
	
	
 
	
			| 
		stukająca klapla na kolektorze ssącym | 
    
    
   
      | Autor | 
      Wiadomość | 
    
            
      
         
		 ArQ76  		  
		 
         Nowy Forumowicz 4x4 i do przodu
  
                  Auto: Galloper 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Dołączył: 02 Gru 2011 Posty: 3 Skąd: Dąbrówka/ k kraśnika 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 02-12-2011, 21:05   stukająca klapla na kolektorze ssącym
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               witam    posiadam gallopera 2.5 td. problem polega na tym że odkąd go kupiłem przy ok 5000 obrotach (przy jeździe przy ok 2500 obr.) słychać stukanie klapki jakiegoś zaworu na kolektorze ssącym. zamieszczam link do zdjęcia.
 
 
http://vlep.pl/z5np8j.jpg
 
 
mam co do tego 2 pytania:
 
1. Co to jest i za co odpowiada?
 
2. Jak mogę się pozbyć tego stukotu ( boje się tego rozbierać żeby czegoś nie uszkodzić)?
 
 
z góry dziękuje za pomoc | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 milo  		  
		 
         Mitsumaniak
  
  
                  Auto: galant 2.0 td 2001r 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 115 razy Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 3452 Skąd: BP 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 04-12-2011, 09:47   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | To jest zawór upustowy zapobiega zwiększaniu ciśnienia w układzie, które może mieć zły wpływ na układ i może przyczynić się do uszkodzenia turbosprężarki.albo jest uszkodzony albo spreżarka za duże cisnienie daje | 
             
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      
         
		 zbyszekm2  		  
		 
         Forumowicz
  
  
                  Auto: Pajero 3,2 DiD Long 
                  Kraj/Country: Polska 
                  Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4638 Skąd: Bytów 
                         | 
      
         
            
                              			    Wysłany: 10-05-2012, 23:13   
                               | 
                    
  | 
             
            
               
  | 
             
            
               | Albo masz popsuta gruche przy turbinie, albo  zatarta os przy kierownicy turbiny. | 
             
						
				_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
   | 
			 
						          
       | 
    
	
		
						 					 | 
		
			
                   | 
    
	  
      
		  | 
    
   
         
      | 
         
       | 
    
 
       |