et -20 |
Autor |
Wiadomość |
buszmen25811
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 60 Skąd: oława
|
Wysłany: 05-11-2012, 15:36 et -20
|
|
|
witam mam pytanko czy dotz dakar -20 nie beda wystawac poza nadkola jak tak to jakie et max dziekuje |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 05-11-2012, 16:39
|
|
|
Nie wiem jakie max nie będą wystawać ale -20 będą wystawać bardzo a nawet za bardzo. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
jawaldek
Mitsumaniak
Auto: Pajero 2.5 TDI manual 93
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 75 razy Dołączył: 25 Mar 2008 Posty: 2238 Skąd: Polska
|
Wysłany: 05-11-2012, 17:58
|
|
|
Heilsberg napisał/a: | będą wystawać bardzo a nawet za bardzo. | a może ma na nadkolach poszerzenia założone ?? Przy moich ET -30 jest prawie na równo ale prawie robi dużą różnię |
_________________ http://mudmania4x4.com.pl/
 |
|
|
|
 |
buszmen25811
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 60 Skąd: oława
|
Wysłany: 05-11-2012, 19:14
|
|
|
nadkola sa oryginal kolega ma w troper II -19 i wyglada ok chce nabyc takie fele ale nie mam pojecia jakie wybrac et |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 05-11-2012, 20:54
|
|
|
Ale Waldziu Ty masz dwójkę z poszerzeniami a to już różnica bez prawie. Nie wiem jakie w oryginale są w trójkach ale pewnie jakieś plus 30 parę więc - 20 wysunie koło ponad 5 cm na zewnątrz. W nowym L200 gdzie oryginalnie jest +38 założenie tylko zerówki i gumy 265 (2 cm szerszej) powoduje konieczność dołożenia do oryginalnego poszerzenia jeszcze dodatkowego gumowego przynajmniej 2 cm. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
buszmen25811
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 60 Skąd: oława
|
Wysłany: 05-11-2012, 21:08
|
|
|
od rantu felgi do rantu nadkola jest ok 7cm i czy da sie jakos wymierzyc na aucie jakie et bedzie ok |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 05-11-2012, 22:06
|
|
|
To jak już wymierzyłeś, to wymierz ile jest od rantu opony do rantu nadkola, podaj szerokość opony i odczytaj z felgi jakie masz teraz ET. Pewnie trzeba będzie zdjąć koło i odczytać z felgi albo zdjąć oponę i zmierzyć z felgi. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
buszmen25811
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 60 Skąd: oława
|
Wysłany: 06-11-2012, 09:19
|
|
|
od rantu opony 4cm od bieżnika 5, opona 265 felga to chyba 8j mierzac ranty od zewnatrz ok 218,i pytanie czy bok opony,opona balon moze wystawac poza obrys bo ja slyszalem ze nie moze wystawac bieznik dlatego w osobowkach nieraz naciagaja opony na felgi |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 06-11-2012, 09:33
|
|
|
Odczytaj ET z felgi o ile jest nabite a jak nie to je zmierz. I wszystko będzie wiadome.
Poza obrys nie może wystawać koło. Nie ma, że bieżnik czy nie bieżnik. Poza tym jeśli zrobisz to na styk to pamiętaj, że boki auta będziesz miał zawsze zachlapane i porysowane.
Skoro od rantu opony jest 4 cm to już wiadomo, ze o -20 można zapomnieć. Kwestia teraz ile można. Jak podasz aktualne ET to będzie wiadomo. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
buszmen25811
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 60 Skąd: oława
|
Wysłany: 06-11-2012, 10:18
|
|
|
juz wszystko wiem moje et to 46 ,a wiec optymalnie et13 chyba bylo by ok |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 06-11-2012, 10:28
|
|
|
ET 13 by było OK. Są nawet Dotze Dakary z takim ET. Nawet ostatnio ktoś tanio się oferował na forum, że ma na zbyciu. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
buszmen25811
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 60 Skąd: oława
|
Wysłany: 06-11-2012, 10:34
|
|
|
wlasnie nad takimi sie zastanawialem bo sa dobre za dobra cene w internecie jest pelno pieknych i tanich felg ale to chyba chiny i w teren to odpada |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 06-11-2012, 13:34
|
|
|
Pamiętaj tylko o jednym - nie daj się ponieść i nie kupuj chromowanych. Zardzewieją i tak a potem ich nie przemalujesz i nie wypiaskujesz. Lakierowane będą git. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
buszmen25811
Forumowicz
Auto: mitsubishi pajero 3.2 did 2002
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 30 Sty 2012 Posty: 60 Skąd: oława
|
Wysłany: 06-11-2012, 20:59
|
|
|
takie tez chodzily mi po glowie dzieki za porady |
|
|
|
 |
Heilsberg
Forumowicz USNI Life Member

Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy Dołączył: 08 Sty 2009 Posty: 925 Skąd: Lidzbark Warmiński
|
Wysłany: 06-11-2012, 22:14
|
|
|
Zanim kupisz to się jeszcze sprawdź czy nic nie będzie ocierać, ale nie powinno. |
_________________ Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast |
|
|
|
 |
|