[3.2 DID] Rurka z miski AT |
Autor |
Wiadomość |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 26-11-2012, 21:26 [3.2 DID] Rurka z miski AT
|
|
|
Witam
Ostatnio zsuwając się ze skarpy prze-szurałem troszkę spodem pojarki dzisiaj pod autem plama oleju czerwonego i po wejściu pod auto widzę ze kapie z rurki z boku miski olejowej skrzyni automatycznej.
Czy jest to rurka od bagnetu ?
Czy jest wspawana czy to jest na jakimś oringu? |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 27-11-2012, 11:18
|
|
|
po stronie pasażera wyjście do chłodnicy oleju,po stronie kierowcy-tak to rurka wlewu oleju, jakieś 4 cm początkowe(kolor czarny) jest przyspawane do miski, a dalsza część(kolor złoty) jest wciskany w tę pierwszą część (oring).
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 27-11-2012, 11:57
|
|
|
Na wysokości kolanka wchodzącego do miski (wiec prawdopodobnie element przyspawany) jest otarcie od łącznika układu wydechowego który na skutek kontaktu z podłożem ruszył się w stronę miski.
Jeśli leje się z przyspawanego kawałeczka to lepiej zwalić miskę i pospawać (jednocześnie czeka mnie długo odkładana ze względu na czysty olej wymiana filta i oleju A/T) czy jakimś klejem atakować pęknięcie ? |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 27-11-2012, 13:50
|
|
|
przy wymianie oleju pospawaj nawet nie próbuj kleić bo problem powróci od wibracji |
_________________
 |
|
|
|
 |
siersciunio
Forumowicz BULL'O'MANIAK

Auto: PIII 2001 3,2 aut
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 11 Gru 2011 Posty: 268 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 01-02-2013, 21:46
|
|
|
Dzisiaj pojarka zalała się czerwoną krwią jako że wczoraj było ostro i kilka razy przetarłem brzuchem zwaliłem to na zerwany bagnet
ALEEEEE......
Okazało się że rurka idąca do chłodnicy oleju przetarła się w uchwycie , po zaspawaniu (na szczęście była metalowa) powędrowała na miejsce w zabezpieczeniu . potrzebne było 4 litry krwi do transfuzji
[ Dodano: 01-02-2013, 21:50 ]
i z tego powodu pytanie
Czy dobrze pamiętam sprawdzając stan oleju w skrzyni AT odpalamy po przegazowaniu na zapalonym silniku sprawdzamy ? |
|
|
|
 |
tompol34
Forumowicz

Auto: pajero 3,2 automat long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Gru 2007 Posty: 350 Skąd: kętrzyn
|
Wysłany: 03-02-2013, 21:24
|
|
|
nie po przegazowaniu ,ale po nagrzaniu silnika do temperatury pracy, ja robię to po trasie minimum 30 km
pozdrawiam |
_________________
 |
|
|
|
 |
|