Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Złącze elektryczne, które doprowadza prąd do pompy paliwa.
Autor Wiadomość
i_Lolek 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 06-04-2013, 20:43   Złącze elektryczne, które doprowadza prąd do pompy paliwa.

Witam.
czy wie ktoś jak rozłączyć wtyczkę która doprowadza prąd do pompy paliwa ?
wtyczkę od wskaźnika paliwa zdjąłem bez problemu ze zbiornika. a złącze z którego przewody idą do pompy jest solidniejsze, dlatego żeby było pewniejsza. ale nijak nie dałem rady tego rozłączyć.
zamieszczam zdjęcie o które mi chodzi.


wisi ono na kablu. w przeciwieńtwie do złącza od wskaźnika poziomu paliwa, które jest osadzone w zbiorniku, a tylko wtyczka z niego wystaje.

muszę zdjąć zbiornik, bo jest wyciek. dlatego chciałbym odpiąć tą wtyczkę. wolałbym ja zachować niż odcinać przewody, a potem je tam lutować.
_________________
Jedyną prawdą jest to, że wszyscy kłamią
 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 07-04-2013, 09:35   

Dobrze odegnij zapadki i lekko podgrzej można użyc cienkiego śrubokręta do podważania powinna zejść bez problemu :)
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
i_Lolek 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 07-04-2013, 12:20   

milo napisał/a:
Dobrze odegnij zapadki i lekko podgrzej można użyc cienkiego śrubokręta do podważania powinna zejść bez problemu :)

próbowałem podważyć płaskim śrubokrętem.
A zapadki są tam do wciśnięcia czy do odgięcia na zewnątrz ?
_________________
Jedyną prawdą jest to, że wszyscy kłamią
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21954
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 07-04-2013, 20:58   

i_Lolek napisał/a:
A zapadki są tam do wciśnięcia czy do odgięcia na zewnątrz ?
Na 99% do odgięcia.
 
 
i_Lolek 
Mitsumaniak


Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 214
Skąd: Radom
Wysłany: 28-05-2013, 23:25   

dzięki panowla za odzew. przepraszam że tak długo mnie tu nie było.
z wtyczką sobie wtedy poradziłem. rano przy świetle dziennym była inna robota.
a zapadki były tak jak napisał Hugo, do odgięcia na zewnątrz.
_________________
Jedyną prawdą jest to, że wszyscy kłamią
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.