Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[2.5 TD] wymiana oslony przegubu
Autor Wiadomość
jeremy 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 16 Lis 2012
Posty: 77
Skąd: Szczecin
  Wysłany: 03-01-2013, 19:16   [2.5 TD] wymiana oslony przegubu

Witam Kolegów
jutro będę walczył z wymiana osłony gumowej przegubu wewnętrznego i mam pytanie czy opis który cytuje zawiera wszystko co muszę wiedzieć.

Pajero Sport 2.5 diesel, rocznik 98

waclaw2727 napisał/a:
zbyszekm2 napisał/a:
jeśli lewa strona, to musisz wyszarpnąć z most, jeśli z prawej to odkręć 4 śruby od półoś która wchodzi w most. później jeśli to lewa strona,zdejmij opaskę metalowa na przegubie duża i małą, zsuń gumę z przegubu, w przegubie od środka masz pierścień zabezpieczający przegub, wyjmij go i wyjmij kosz (uważaj aby nie powypadały ci kulki. Prawa strona, to musisz zdjąć kapsel i pod nim masz zabezpieczenie półosi, taki seger, zdejmij go i wyjmij półoś, zdejmij stara gum nałóż nowa i złóż w odwrotnej kolejności.

dziękuje za info jest to strona lewa ale chcę nasmarować całość jak już będę robił dzięki jeszcze raz


[ Dodano: 05-02-2013, 20:40 ]
Niech będzie dla kolejnych co wzięli się z tym tematem za barki.

Prawa storna:
jest łatwa do zrobienia, tak jak w opisie 4 śruby i seger. Krok po kroku rozbieramy i ładnie nam wszystko wychodzi. Po 40 minutach miałem rozłożone na części- gotowe do wyczyszczenia.

Lewa strona tu mocowałem się sporo czasu, po kilku godzinach odkryłem ze do ściągnięcia jest zabezpieczenie( nie jest to seger ale wygięty drut schowany w wyżłobieniu w kielichu). Zabezpieczenie to z prawej strony było po wewnętrznej w kielichu.


do całej roboty przydało się stare prześcieradło- do wyczyszczenia i szczypce segera

Po wyczyszczeniu ze starego smaru wszytko złożyłem, jedyne co odwrotnie wsadziłem to słoneczko na którym 200tys. km odcisnęło ślad- kulki.

U mnie prawa strona była jeszcze ok. Lewa była już w złym stanie, smar zmienił kolor na brązowy sporo było wody, pokazała się rdza i przy ruszaniu słyszalne było dość głośne klikniecie co po zmianie manszety, wyczyszczeniu starego smaru, nałożeniu nowego i odwróceniu słoneczka ucichło aż milo.

Nie wiem na ile mój opis jest czytelny dla Was, proszę o rozważne stosowanie moich rad, jestem mechanikiem raczej niedzielnym tyle ze z zacięciem.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.