Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
stacyjka :|
Autor Wiadomość
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 06-06-2008, 21:54   stacyjka :|

mam taki problem - czasem auto zachowuje sie tak jakby stacyjka nie do konca łączyła - niby jest zapłon ale jak przełączam z ON na START (chce odpalić silnik) to światła przygasają i zachowuje sie tak jakby był za słaby akumulator. Wystarczy że mocniej przytrzymam i odpala na dotyk. Wydaje mi się że winą za "zepsucie" stacyjki mogę obarczyć dorabiany kluczyk aczkolwiek zachowanie jest takie samo także z oryginalnym kluczykiem wiec na 100% to będzie coś ze stacyjką niż z kluczykiem jako takim. Co ciekawe symptomy występują losowo - czasem jest gorzej czasem lepiej. Raz juz sie bałem że nie odpale auta bo przekręcam i nic ale po 2-3 razie (pełne cofniecie na ACC) złapał
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
franz
[Usunięty]

Wysłany: 07-06-2008, 12:51   

zdejmij osłonę kolumny.
po lewej stronie masz kable idące do stacyjki. za nimi jest mała śrubka (na krzyżaka).
dokręć ją i pozamiatane 8)
 
 
cajmer
[Usunięty]

Wysłany: 08-06-2008, 22:18   

niewiem czy to poskutkuje miale podobny problem i musialem demontowac cala stacyjke i rozebralem ja prawiena czesci pierwsze nastepnie mtoda prob doszlem awstarczylo delikatnie przegiac wystajacy z niej bolec skrecic kombinerkami do przodu odrobine i pali na dotyk a wczesniej musialem az wciskac kluczyk w stacyjce pozdrawiam i dzieki za wszelkieporady :idea:
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 03-04-2013, 14:13   

Mam problem ze stacyjką, stacyjka nie za każdym razem daje napięcie na rozrusznik. Czasem po przekręceniu kluczyka rozrusznik od razu kręci, a czasem po kilkanaście razy przekręcam kluczyk i nic się nie dzieje. Jak rozwiązać ten problem, bo boję się że pewnego pięknego dnia nie odpalę Sigmy wcale. Z góry dziękuję za pomoc
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-04-2013, 15:25   

Jesteś pewny że to stacyjka?

Czy nic nie słychać po przekręceniu na pozycję START?
Czy może słyszysz kliknięcie elektromagnesu w rozruszniku?
Jeśli tak, to problemem najpewniej jest słaba masa pomiędzy skrzynią a silnikiem (przykręcona jest na jednej ze śrub między skrzynią a silnikiem) - proponowałbym skontrolować ten punkt w pierwszej kolejności.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 03-04-2013, 15:51   

Nic się nie dzieje żadnego dźwięku nie ma, może być też tak że uszkodzony jest ten czujnik pozycji automatu ( który pozwala na uruchomienie tylko na N i P
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-04-2013, 16:39   

Też jest to możliwe - sprawdź w serwisówce STARTING SYSTEM i wtyczki pod maską - jedna jest pod obudową filtra powietrza (płaska 2 rzędy 2x5 pinów). Druga tego samego typu, dość podobna idzie do przełącznika - też znajduje się w okolicy filtra.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 03-04-2013, 19:11   

ja mam manualną skrzynie a mam taki sam problem :) przekręcam na rozrusznik, wszystko kontrolki przygasają, pompe słysze a rozrusznik nic... czasem jest tak że potrzymam dłużej i załapie, a czasami jest tak ze próbuje co chwile po kilka sekund... w Manualu chyb nie ma zadnego zabezpieczenia odnosnie wciśnięcia sprzęgła itd nie ?
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 03-04-2013, 19:58   

t0m3k napisał/a:
ja mam manualną skrzynie a mam taki sam problem :) przekręcam na rozrusznik, wszystko kontrolki przygasają, pompe słysze a rozrusznik nic... czasem jest tak że potrzymam dłużej i załapie, a czasami jest tak ze próbuje co chwile po kilka sekund... w Manualu chyb nie ma zadnego zabezpieczenia odnosnie wciśnięcia sprzęgła itd nie ?


W Sigmach nie ma takiego zabezpieczenia, w innych Miśkach tudzież np. Hyundai Lantra czy Pony z lat 90 miały takie coś.

Proponuję sprawdzić jak wyżej, ale stacyjkę też można, ostatecznie można odpalanie na przycisk ;)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.