Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Ea2a z turbo?
Autor Wiadomość
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 01-05-2014, 10:18   Ea2a z turbo?

Jak w temacie. Jest możliwe włożenie do gala 2.0 turbiny np od Eclipse II generacji? Czy ten silnik fabrycznie nie ogarnął by turbo. Zastanawiam się jak by można było zwiększyć moc miska tak do około 200 kucy bez zmiany auta ani motoru na twin turbo z vr4
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
milo 
Mitsumaniak


Auto: galant 2.0 td 2001r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 3452
Skąd: BP
Wysłany: 01-05-2014, 22:02   

mirex94 napisał/a:
Jest możliwe włożenie do gala 2.0 turbiny

Jest nawet jezdzi http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=83538
_________________
Jest ryzyko jest zabawa
三菱ギャラン

Yamaha FZ 750
Lancer 1,8 d
Galant 1,8 td
Galant 2,0 td
 
 
 
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 02-05-2014, 12:50   

wlasnie wczoraj juz przeczytalem calego bloga ;) ale sie zastanawiam jak by to gralo z turbina np z eclipsa tansza chyba niz z evo a jednoczesnie mitsu
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 02-05-2014, 21:30   

Turbina jest tam od volvo ;) Produkcji mitsubishi.. A od evo jest kolektor wydechowy ;) Ja czekam jeszcze aż chłopaki to wystroją i zhamują aby zobaczyć ile ten silnik na turbo wypluł z siebie. Co do turbo od eclipse to jest mały pikuś co ty tam założysz. Zależy ile będziesz chciał dmuchać w silnik i ile ci dane turbo wytrzyma
 
 
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 02-05-2014, 22:39   

wiem ze tam jest tez produkcji mitsu ale chodzi mi o to ze oni tam musieli jakies przejsciowki kminic. zastanawiali sie nad turbo od evo ale bylo za drogie. a pytanie wlasnie czy np od eclipsa by pasowala bez wielkich kombinacji. tez jestem ciekaw ile kucy bedzie mial tamten misiek.... ;)
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
Piwor 
Mitsumaniak


Auto: 730d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 43 razy
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 3444
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-05-2014, 23:21   

Eh, to nie jest tak, że wkładasz sobie takie albo takie turbo.
_________________
01270/KMM

ex-Cari 1.8 SOHC 2008-2010.
Cari 1.8 GDI 2010-2013 -> SOHC 2014 - 2018
730d 2018 -
 
 
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 04-05-2014, 00:28   

a konkretnie?
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-05-2014, 00:49   

A konkretnie to temat jest "trochę" zbyt skomplikowany na "prostą" odpowiedź więc ograniczę się do takiej - da się wszystko, pytanie na jak długo?
4G63 z Galanta EA oprócz nazwy nie ma praktycznie NIC wspólnego z silnikiem z EVO nie wspominając o starym pancernym 4G63 z modeli E33A/E39A i Eclipsów.
Uturbić się da wszystko, nawet silnik od kosiarki. Tylko po co?
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 04-05-2014, 01:04   

to ze to jest temat rzeka to wiem ;) chodzilo mi tylko co piwor ma namysli. ogolnie chodzilo mi o jakies info czy ktos juz myslal nad takim modem ze turbo od tego samego silnika a tez nie az tak mocne jak z evo bo eclipse ma kolo 200 kucy o ile dobrze pamietam.
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
swinks_UK 
Mitsumaniak


Auto: Lancer Evo 8 FQ300
Kraj/Country: UK
Pomógł: 91 razy
Dołączył: 19 Lut 2007
Posty: 4469
Skąd: Bourne, Lincolnshire
Wysłany: 04-05-2014, 22:36   

mirex94 napisał/a:
...turbo od evo ale bylo za drogie.

:shock:
To koszt 90 - 120 GBP za TD05HR-16G 9.8 z małym przebiegiem (poniżej 100k km) jest za dużo???
Reszty wole nie czytać :rolleyes:
_________________
swinks

ex-Galant EA3A (2.4 GDI)
ex-Galant EC5A (VR4 Type-S) - moc 340 HP oraz moment 443 Nm
Historia moich Misiów
Lancer Evo 8 FQ300 - 408 HP oraz moment 510 Nm
 
 
Kamil_Ziomek 
Mitsumaniak

Auto: EA2A 1998
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 20 Lip 2010
Posty: 648
Skąd: Żyraków
Wysłany: 05-05-2014, 11:36   

Nie przesadzałbym silnik w galancie też nie jest z plasteliny. Korbowody w eclipse a galu według ASA są takie same. Turbine z eclipse można pewnie założyć z kolektorem od evo i może nawet rura wydechowa od turbiny do plecionki spasuje. (wiem tam chyba jest różnica w kryzach ale to łatwiej przespawać niż zrobić nową rurę) Silnik pasowałoby odprężyć ale na to jest dużo sposobów.
_________________
Nie sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika.
 
 
mirex94 
Mitsumaniak

Auto: Złoty Galant
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 31 Sie 2012
Posty: 307
Skąd: Zielona góra
Wysłany: 05-05-2014, 13:05   

wszyscy juz mnie oskazaja :-X ja tylko cytuje co mowili na blogu o tym turbo
_________________
Wymarzony samochód sie buduje nie kupuje.

Mitsu Galant 97' 2.0 "Żółtek"

 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 05-05-2014, 13:43   

Kamil_Ziomek napisał/a:
Korbowody w eclipse a galu według ASA są takie same.

Tylko silnik 4G63 w Eclipse i 4G63 w EA to jakby nie to samo...
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
drexvs 
Mitsumaniak


Auto: Mitsubishi Galant
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2012
Posty: 405
Skąd: Myszków
Wysłany: 06-05-2014, 11:53   

Hubert gdzie jest to potwierdzone ? Bo czytam trochę o tym silniku i wszędzie mówią ze to nie to samo ale kto to sprawdzał i udokumentował ? Co się różni ?
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 06-05-2014, 12:20   

Podstawowa różnica to rozrząd nie z tej strony ;)
Brak natrysku na denka tłoków to druga.
Reszta do sprawdzenia w ASA lub CAPS, ale stawiam dolary przeciw orzechom, że blok różni się zasadniczo.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.