 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Wtryskiwacze do 4g63 ośmiozaworowy. |
Autor |
Wiadomość |
i_Lolek
Mitsumaniak

Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 10-12-2012, 19:36 Wtryskiwacze do 4g63 ośmiozaworowy.
|
|
|
objawy sa takie, że silnik pracuje na dwóch cylindrach.
zlokalizowałem które to.
po odłączeniu dwu wtyczek od wtryskiwaczy, które przypadają na te cylindry bliżej rozrządu, zmiany nie ma. a jak odłączę inną wtyczkę, to silnik gaśnie.
podczas odpalania muszę długo kręcić.
nigdy nie uruchamiam silnika na gazie jak jest zimny. ale że ma on już przejechane prawie 290 tyś, to chyba przyszedł czas na wtryskiwacze.
moje pytanie jest takie:
1. czy czyszczenie wtryskiwaczy pozostawiając je w aktywnej pianie na noc coś pomoże.
2. gdzie szukać orginalnych wtryskiwaczy, albo całej listwy.
3. jakie wtryskiwacze oprócz orginalnych mogą pasować do tego silnika ? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 10-12-2012, 20:42
|
|
|
Najpierw sprawdź czy dochodzi sygnał wysterowujący wtryski potem zabierz sie za próbe ich regeneracji lub wymiane |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
waldi-1
Mitsumaniak

Auto: galant 2,5v6 rok 98 pb/lpg
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 25 Paź 2006 Posty: 1577 Skąd: Chechło City
|
|
|
|
 |
i_Lolek
Mitsumaniak

Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 11-12-2012, 20:39
|
|
|
robertdg napisał/a: | Najpierw sprawdź czy dochodzi sygnał wysterowujący wtryski potem zabierz sie za próbe ich regeneracji lub wymiane |
właśnie dzisiaj sie okazało, że nie dochodzi prąd do tych dwóch.
tak że wtryskiwacze mogą być jeszcze dobre.
wymienię teraz kondensatory w moim starym komputerze i wstawię go z powrotem. a ten tzw zapasowy pójdzie do sprawdzenia. prawdopodobnie w nim też kondensatory do wymiany.
ale chyba mimo wszystko czas rozglądać się również za następnymi wtryskiwaczami.
mój silnik ma przejechane na gazie jakieś 120 tyś. czy taki przebieg razem z tym co na benzynie nie kwalifikuje wtryskiwaczy do wymiany ?
bo jak na razie, to pada mi wszystko po kolei to co każdemu na tym forum.
ciekawe co będzie następne
wiem że jest taki topik na tym forum, traktujacy o typowych usterkach na dany przebieg, a mój Galant jak na razie nie odstaje zbytnio od peletonu, jeśli chodzi o te usterki. wszystko się pokryło, kropka w kropkę. jak w książeczce do nabożeństwa
waldi-1 napisał/a: | Ja w swoim miałem to samo, kupiłem używane z gwarancją, proponuje kupić odrazu 4, bo kolejne mogą sie zepsuć |
jak bym wymieniał to też 4 szt. za jednym razem. ale gdzie tego szukać ?
patrzyłem wczoraj na Allegro i znalazłem tylko samą gołą listwę, bez wtryskiwaczy. |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 11-12-2012, 21:03
|
|
|
i_Lolek napisał/a: | właśnie dzisiaj sie okazało, że nie dochodzi prąd do tych dwóch.
tak że wtryskiwacze mogą być jeszcze dobre. | i_Lolek, kondensatory w ECU wylały. Standard. Wtryskiwacze rzadko padają. |
|
|
|
 |
hubialan
Mitsumaniak

Auto: był Galant E33A 91r.
Kraj/Country: Norway
Pomógł: 1 raz Dołączył: 01 Gru 2008 Posty: 36 Skąd: Oslo - Ekeberg
|
Wysłany: 18-03-2013, 15:19
|
|
|
Hugo napisał/a: | kondensatory w ECU wylały |
W moim było podobnie, tylko że wariował raz na jakiś czas, kondensatorki tanie, jak masz minimum wiedzy i lutownicę wymienisz samodzielnie
Jako ciekawostka - u mnie kondensatorki padły idealnie gdy na liczniku stuknęło 200kkm... u kolegi w takim samym misiu 15 km później, także jak masz podobny przebieg to lepiej wymienić je profilaktycznie |
_________________ Moja Historia motoryzacyjna w telegraficznym skrócie...
Było:
Trabant 601 1972r
Trabant 601S deLuxe 1974r
126p - szkoda gadać - kilkanaście sztuk
Ford Escort XR3i
Passat B2 1.6 74KM Żółty krokodyl
Passat B3 1.8 90KM Czerwień Ferrari )
GALANT IV 1991r 2.0 r4 8V 109KM HB
VW Polo 6n 1999r 1.4 60KM
Primera P10 1.6 90KM - szybki i niespodziewany zarobek
Xsara 1.6 90KM - zakup z braku laku
Astra I 1.6 101KM - full opcja w cenie złomu
Mercedes W210 E230 150KM 1996 - Mr Rost
Mercedes W210 E230 150KM 1997 Avantgarde - złote szaleństwo
Jest:
Mercedes E55 ///AMG 354KM 2000 - V8 prosto z Palm Beach na Florydzie
Forum 4hjul.pl |
|
|
|
 |
i_Lolek
Mitsumaniak

Auto: Galant E33a
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 214 Skąd: Radom
|
Wysłany: 28-05-2013, 23:37
|
|
|
Dzięki wam za odzew. wszystko co napisaliście to szczera prawda. gdybym wymienił kondensatory na czas, to nie musiałbym wymieniać kompa. na szczęście trafił się używany z wymienionymi kondensatorami.
pzdr. |
_________________ Jedyną prawdą jest to, że wszyscy kłamią |
|
|
|
 |
|
|