Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Paski w 1.9 D
Autor Wiadomość
maciek3005 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D Comfo
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-06-2009, 17:51   Paski w 1.9 D

Panowie mam pytanie i proszę o objaśnienie dziś usłyszałem że carisma ma 2 paski jeden rozrządu a 2 gdzieś przy pompie paliwa i jak pasek się wyślizga samochód może nie dostawać paliwa i się cały zblokować i się świeci kontrolka silnika(engine-czy jakoś tak) jest w tym coś prawdy czy tylko sterta głupot??
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 19-06-2009, 19:32   

jeszcze nie widziałem carismy z silnikiem 1.9d z tego co się orientuje to były do 2000 z silnikiem 1.9 td (dt) f8qt (silnik renault) a po 2000 1.9 Di-d silnik F9Q również renault.

Pompa paliwa jest elektryczna co do pompy wtryskowej w 1.9 td to napędzana jest paskiem rozrządu, a w 1.9 di-d pompa wysokiego ciśnienia która zasila listwę wtryskową również jest napędzana przez pasek rozrządu.

Co do silnika 1.9D to ci nie pomogę bo nigdy na oczy takiej nie widziałem i nawet w serwis manuale do carismy nie ma takiej.

Może na forum ktoś się znajdzie kto ma takie cudo.
Jak nikt się nie znajdzie to podaj symbol silnika może ktoś jakiś przeszczep zrobił z jakiegoś innego samochodu
 
 
 
Chooper 
Mitsumaniak


Auto: MZR 2.0 DOHC
Zaproszone osoby: 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 98 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 4814
Skąd: Łódź
Wysłany: 19-06-2009, 20:15   

przecież chodzi o TD
_________________
MZR 2.0 DOHC (2005) LF-DE 110 KW
Mini Cooper R55s - 1.6T - 120 KW
 
 
 
maciek3005 
Nowy Forumowicz

Auto: Mitsubishi Carisma 1.9 D Comfo
Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 4
Skąd: Kraków
Wysłany: 19-06-2009, 20:20   

przepraszam Panowie zrobiłem błąd w opisie chodzi o DID to wiem że pompy się to nie tyczy ale czy w silniku występuje jeszcze jakiś pasek oprócz paska rozrządu??
 
 
ZEROSUPER 
Mitsumaniak
MastaOfDiseasta


Auto: Space Star 1.8GDI
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 13 Lut 2009
Posty: 420
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 19-06-2009, 20:28   

Tak. Pasek osprzętu. Działa na nim alternator, sprężarka klimy, wspomaganie.
_________________
Space Star GDI:
http://forum.mitsumaniaki...1024356#1024356

Carisma GDI:
http://forum.mitsumaniaki...p=512513#512513

http://www.polskajazda.pl...i/Carisma/77098
 
 
 
pawelsonx 
Forumowicz

Auto: 1.9dci
Zaproszone osoby: 103
Kraj/Country: Ireland
Pomógł: 77 razy
Dołączył: 11 Gru 2008
Posty: 1606
Skąd: Piotrków Tryb.
Wysłany: 19-06-2009, 21:32   

jeżeli w di-d ślizga ci się pasek wieloklinowy to nic się nie stanie najwyżej wspomaganie będzie słabsze albo klima bo one najwięcej przejmuje mocy. Gorzej jak przeskoczy pasek rozrządu jeżeli to zrobi na pompie to da się to jeszcze nastawić jeżeli na wałku rozrządu lub na wale korbowym to silnik może dziwnie pracować a jeżeli pasek rozrządu się zerwie to w najlepszym przypadku do remontu głowica i wymiana uszkodzonych zaworów w najgorszym remont silnika, ten silnik wydaje mi się że nie jest bezkolizyjny.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.