Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CA1A 1.3] mokre świece i brak mocy.
Autor Wiadomość
K
[Usunięty]

Wysłany: 26-11-2006, 21:08   [CA1A 1.3] mokre świece i brak mocy.

Mokre świece, słabszy colt (140 - 145 km/h max) , wahania mocy przy przyspieszaniu, odczuwalne zwlaszcza na niższych biegach. Co jest tego przyczyną? Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 11:26, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-11-2006, 08:22   

K napisał/a:
Co jest tego przyczyną?


Padnięte świece.
 
 
bear007
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 12:58   

Hugo napisał/a:
Padnięte świece.

tu bym sie zastanawiał>> tez mam takie objawy a świece sa funkiel nowka, kable, kopułka z palcem, ust zawory, ust zapłon, wyczyszczona przepustnica>>pozostaje wtrysk lub komputer z wylanymi kondensatorkami...

pzdr
 
 
Hugo 
Mitsumaniak
srebrny szatan


Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 21951
Skąd: Wolsztyn
Wysłany: 27-11-2006, 14:21   

K ma auto z 95 roku więc mogą być kondensatory up.
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 27-11-2006, 20:25   

Świece nówki, wprawdzie nie są idealnie dopasowane ale podobno mogą być
(NGK BPR 6 ES) a może to jest przyczyna ?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 27-11-2006, 21:27   

powinieneś mieć BPR 6 ES-11 - z przerwą 1,1mm a nie 0,8
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 28-11-2006, 09:09   

Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm
Ustawienie zaplonu- opuzniony.
Swiece wymien sprawdz kable w/n i po 100 km sprawdz nagar powinien byc suchy i rudy.
Jezeli bedzie bez zmian to sprawdz zaplon i ustaw
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 19:25   

Nie mam gazu. Lubię zapach benzynki 8)
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-11-2006, 20:28   

wojmi1 napisał/a:
Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm
Ustawienie zaplonu- opuzniony.


A przypadkiem dla gazu się nie przyspiesza?
 
 
Krzyzak 
moderator mitsumaniak
uczestnik I Zlotu MM


Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy
Dołączył: 28 Kwi 2005
Posty: 24332
Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
Wysłany: 28-11-2006, 20:36   

wojmi1 napisał/a:
Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm


A przy jeździe na benzynie?
Przydałoby się coś na wzór zmiennych faz rozrządu - zmienny odstęp elektrod świecy :)
 
 
K
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 20:46   

Josie, dlaczego BPR 6 ES 11 w manualu mam BPR 5 ES 11 ?
 
 
josie 
Mitsumaniak
majsterklepka


Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy
Dołączył: 08 Kwi 2005
Posty: 2517
Skąd: Gdynia
Wysłany: 28-11-2006, 21:51   

K napisał/a:
Josie, dlaczego BPR 6 ES 11 w manualu mam BPR 5 ES 11 ?


To załóż takie jak w manualu.
Podałem 6 bo takie miałeś założone i myślałem że ktoś chociaż ten parametr świecy zachował. Już zapomniałem co ta cyfra znaczyła... :? Ciepłota świecy czy cuś...
NGK podaje dla silnika 1,3 BPR 6 ES-11 albo BPR 5 ES-11.

LINK

P.S.
Sprawdziłem. Ta cyferka to jak pisałem wartość cieplna świecy
 
 
termonti
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 22:56   

U mnie mokra swieca, i spadek mocy, skonczyl sie koniecznoscia wymiany uszczelki pod glowica :x :x :x :? :? :? :cry: :cry: :cry:

Ale nikt mi powie, ze na trzech garach nie mozna przyjechac z Holandii do srodkowej Angli :D :D :D

Ciezko, bo ciezko, ale Colcik dzielnie dal rade do konca az pod sam dom, a pozniej do mechanika o wlasnych silach tez sie udal :D :D

Uszczelka wydmuchana byla co prawda miedzy 2 a 3 cylinderm, a nie na kanal wody lub oleju, ale wyczyn i tak godny odnotowania. Colcik dzielny, oj dzielny :D :D
 
 
kostuch
[Usunięty]

Wysłany: 28-11-2006, 23:30   

Stawiam że leją wtryski, bo jakby padły kędziorki to by go nie odpalił bo by nie było sterowania wtryskiem
 
 
wojmi1 
Mitsumaniak
lancer kombi i gal


Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy
Dołączył: 12 Wrz 2006
Posty: 1579
Skąd: Oswiecim-Piotrowice
Wysłany: 29-11-2006, 15:51   

wojmi1 napisał/a:
Ustawienie zaplonu- opuzniony.

pragne wyjasnic ze zwracam uwage ze mozebyc opuzniony zaplon i dlatego masz mokre swiece--- a nie ze przy gazie opoznic zaplon przepraszam za niejasnosc wypowiedzi.
Krzyzak kwestja zmiennosci przerwy na swiecach ----- to jak wezmiemy katalog np. NGK i zwrocimy uwage
na wybor swiec do podobnych silnikow to sie okaze ze zakres stosowania tych swiec jest zaskakujaco duzy wiec kwestja liczby przewodniej tzw to te swiece obecnie sa bardzo uniwersalne zmiana szerokosci szczeliny nie jest az tak istotna dla benzyny tymbardziej ze ci co maja gaz zadko na niej jezdza --- a w starych podrecznikach w zimie zalecano zmniejszanie przerw
_________________
lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.