[CA1A 1.3] mokre świece i brak mocy. |
Autor |
Wiadomość |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 26-11-2006, 21:08 [CA1A 1.3] mokre świece i brak mocy.
|
|
|
Mokre świece, słabszy colt (140 - 145 km/h max) , wahania mocy przy przyspieszaniu, odczuwalne zwlaszcza na niższych biegach. Co jest tego przyczyną? Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez harpagan 15-10-2007, 11:26, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-11-2006, 08:22
|
|
|
K napisał/a: | Co jest tego przyczyną? |
Padnięte świece. |
|
|
|
 |
bear007 [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 12:58
|
|
|
Hugo napisał/a: | Padnięte świece. |
tu bym sie zastanawiał>> tez mam takie objawy a świece sa funkiel nowka, kable, kopułka z palcem, ust zawory, ust zapłon, wyczyszczona przepustnica>>pozostaje wtrysk lub komputer z wylanymi kondensatorkami...
pzdr |
|
|
|
 |
Hugo
Mitsumaniak srebrny szatan

Auto: EA5A Avance '01 & SS 1,6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 521 razy Dołączył: 06 Sie 2006 Posty: 21951 Skąd: Wolsztyn
|
Wysłany: 27-11-2006, 14:21
|
|
|
K ma auto z 95 roku więc mogą być kondensatory up. |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 27-11-2006, 20:25
|
|
|
Świece nówki, wprawdzie nie są idealnie dopasowane ale podobno mogą być
(NGK BPR 6 ES) a może to jest przyczyna ? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 27-11-2006, 21:27
|
|
|
powinieneś mieć BPR 6 ES-11 - z przerwą 1,1mm a nie 0,8 |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 28-11-2006, 09:09
|
|
|
Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm
Ustawienie zaplonu- opuzniony.
Swiece wymien sprawdz kable w/n i po 100 km sprawdz nagar powinien byc suchy i rudy.
Jezeli bedzie bez zmian to sprawdz zaplon i ustaw |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2006, 19:25
|
|
|
Nie mam gazu. Lubię zapach benzynki |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-11-2006, 20:28
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm
Ustawienie zaplonu- opuzniony. |
A przypadkiem dla gazu się nie przyspiesza? |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24332 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 28-11-2006, 20:36
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | Na gazie ma byc mniejsza czyli zamiast: 1.1 =0,8; 0,8 = 0,6mm |
A przy jeździe na benzynie?
Przydałoby się coś na wzór zmiennych faz rozrządu - zmienny odstęp elektrod świecy |
|
|
|
 |
K [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2006, 20:46
|
|
|
Josie, dlaczego BPR 6 ES 11 w manualu mam BPR 5 ES 11 ? |
|
|
|
 |
josie
Mitsumaniak majsterklepka

Auto: Omega B 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 167 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 2517 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 28-11-2006, 21:51
|
|
|
K napisał/a: | Josie, dlaczego BPR 6 ES 11 w manualu mam BPR 5 ES 11 ? |
To załóż takie jak w manualu.
Podałem 6 bo takie miałeś założone i myślałem że ktoś chociaż ten parametr świecy zachował. Już zapomniałem co ta cyfra znaczyła... Ciepłota świecy czy cuś...
NGK podaje dla silnika 1,3 BPR 6 ES-11 albo BPR 5 ES-11.
LINK
P.S.
Sprawdziłem. Ta cyferka to jak pisałem wartość cieplna świecy |
|
|
|
 |
termonti [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2006, 22:56
|
|
|
U mnie mokra swieca, i spadek mocy, skonczyl sie koniecznoscia wymiany uszczelki pod glowica
Ale nikt mi powie, ze na trzech garach nie mozna przyjechac z Holandii do srodkowej Angli
Ciezko, bo ciezko, ale Colcik dzielnie dal rade do konca az pod sam dom, a pozniej do mechanika o wlasnych silach tez sie udal
Uszczelka wydmuchana byla co prawda miedzy 2 a 3 cylinderm, a nie na kanal wody lub oleju, ale wyczyn i tak godny odnotowania. Colcik dzielny, oj dzielny |
|
|
|
 |
kostuch [Usunięty]
|
Wysłany: 28-11-2006, 23:30
|
|
|
Stawiam że leją wtryski, bo jakby padły kędziorki to by go nie odpalił bo by nie było sterowania wtryskiem |
|
|
|
 |
wojmi1
Mitsumaniak lancer kombi i gal

Auto: lancer combi g37 i c12 galE32
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 49 razy Dołączył: 12 Wrz 2006 Posty: 1579 Skąd: Oswiecim-Piotrowice
|
Wysłany: 29-11-2006, 15:51
|
|
|
wojmi1 napisał/a: | Ustawienie zaplonu- opuzniony. |
pragne wyjasnic ze zwracam uwage ze mozebyc opuzniony zaplon i dlatego masz mokre swiece--- a nie ze przy gazie opoznic zaplon przepraszam za niejasnosc wypowiedzi.
Krzyzak kwestja zmiennosci przerwy na swiecach ----- to jak wezmiemy katalog np. NGK i zwrocimy uwage
na wybor swiec do podobnych silnikow to sie okaze ze zakres stosowania tych swiec jest zaskakujaco duzy wiec kwestja liczby przewodniej tzw to te swiece obecnie sa bardzo uniwersalne zmiana szerokosci szczeliny nie jest az tak istotna dla benzyny tymbardziej ze ci co maja gaz zadko na niej jezdza --- a w starych podrecznikach w zimie zalecano zmniejszanie przerw |
_________________ lancer 4 wd combi 87, 89 ; c12v 1.5 90, gal E33 90 +e33 |
|
|
|
 |
|