Regulacja dysz spryskiwaczy |
Autor |
Wiadomość |
radomir
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 27 Skąd: gdn
|
Wysłany: 29-06-2013, 22:55 Regulacja dysz spryskiwaczy
|
|
|
Jak się reguluje to cudo? Wziąłem igiełkę ale tam zupełnie co innego, hmm.
[ Dodano: 01-07-2013, 00:26 ]
Hola hola, nie wszyscy naraz |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 03-07-2013, 08:44
|
|
|
Dlaczego chcesz to regulować ??
Najszybciej to pod maską można to obejrzeć. |
_________________  |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-07-2013, 16:35
|
|
|
Lucas123w napisał/a: | Najszybciej to pod maską można to obejrzeć. |
Tylko że dysze są NAD maską...
Igiełkę wsadzasz w dyszę i ustawiasz. |
|
|
|
 |
Lucas123w
Mitsumaniak

Auto: Lancer 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 11 razy Dołączył: 20 Mar 2012 Posty: 977 Skąd: Rumia
|
Wysłany: 03-07-2013, 16:39
|
|
|
Są nad maską ale ponoć tego radomir nie mógł tak wyregulować, więc może od strony wewnętrznej maski można coś z tym zrobić.
Ustawiałeś już dysze Luk ?
U mnie to i tak bez różnicy jest, zawsze korzystam z tego automatu, delikatnie pociągnę i tam sobie opryskuje samo mgiełką szybę i jest wszystko Ok. Czy jadę 50 czy 150
Jak bym przytrzymał to te cztery strumienie lecą każdy w inna stronę świata przy różnych prędkościach. |
_________________  |
|
|
|
 |
Luk
Forumowicz
Auto: Lancer Sportback 1.8 Invite
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 26 razy Dołączył: 16 Lis 2008 Posty: 1733 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-07-2013, 17:08
|
|
|
Lucas123w napisał/a: | Ustawiałeś już dysze Luk ? |
Nie pamiętam, chyba kiedyś regulowałem.
W Lancerze jest ten problem, że ciśnienie jest dość niskie, w związku z tym jak stoisz to leci prawie na dach, a jak jedziesz szybko, to leci za nisko. I nie ma znaczenia, czy psika sam 4x, czy dłużej się przytrzyma, bo to jest to samo (nie zmienia się ciśnienie ani kierunek).
Faktycznie pod maską są ponoć jakieś trójniki na rurkach, których można się pozbyć i wtedy ciśnienie jest większe. Było na forum wraz z instrukcją. |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 03-07-2013, 18:21
|
|
|
Regulację należy przeprowadzić wkrętakiem, najlepiej dopasowanym do szczeliny w spryskiwaczu, nie igiełką. Można wtedy regulować góra dół, ale ruchy musza być dość delikatne żeby potem nie lać sobie na dach. Igiełkę włożysz tylko do jednej dziurki a masz ich tam 4 na każdy spryskiwacz, są one w tym elemencie który wystaje i jest ruchomy. Lepszym rozwiązaniem była by tulejka metalowa dopasowana do wymiaru zewnętrznego tego elementu/walca z nacięciem. Dało by to możliwość regulacji we wszystkich kierunkach. Dłubanie wkrętakiem też jest ryzykowne. Jeśli dysza była nieruszana to może być spory opór i można ułamać kawałek plastiku, latem też. |
|
|
|
 |
radomir
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2013 Posty: 27 Skąd: gdn
|
Wysłany: 04-07-2013, 20:12
|
|
|
Trik napisał/a: | Regulację należy przeprowadzić wkrętakiem, najlepiej dopasowanym do szczeliny w spryskiwaczu, nie igiełką. Można wtedy regulować góra dół, ale ruchy musza być dość delikatne żeby potem nie lać sobie na dach. Igiełkę włożysz tylko do jednej dziurki a masz ich tam 4 na każdy spryskiwacz, są one w tym elemencie który wystaje i jest ruchomy. Lepszym rozwiązaniem była by tulejka metalowa dopasowana do wymiaru zewnętrznego tego elementu/walca z nacięciem. Dało by to możliwość regulacji we wszystkich kierunkach. Dłubanie wkrętakiem też jest ryzykowne. Jeśli dysza była nieruszana to może być spory opór i można ułamać kawałek plastiku, latem też. |
dzięki, właśnie o coś takiego chodziło, o regulację samych dysz i kierunku padania strumienia...te dysze w lancerku są specyficzne, dokładnie coś takiego:
http://allegro.pl/mitsubi...3331400265.html i weź to wyreguluj
Próbowałem to tak jak Triku pisze ale opór jest taki że myślałem że prędzej to urwę...muszę wykombinować jakąś tuleję |
|
|
|
 |
Trik
Mitsumaniak 1056/KMM

Auto: Lancer 1.5 invite '08
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 39 razy Dołączył: 05 Mar 2008 Posty: 3045 Skąd: Augustów
|
Wysłany: 05-07-2013, 00:21
|
|
|
Spróbuj polać piwem. , słyszałem że można używać zamiast coli. |
_________________ Suzuki Ignis 1,2 (2019) |
|
|
|
 |
|