Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 20:01
witam wszystkich
Autor Wiadomość
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 30-07-2013, 10:41   witam wszystkich

Witam wszystkich mitsumaniaków.
Od kilku dni stałem się posiadaczem outlandera pierwszej generacji.
moje auto pochodzi z 2004 roku 2,4 manual.
pierwsze wrażenia z jazdy są rewelacyjne, przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem :lol:
komfort jazdy, cichość w samochodzie przy wi ękrzych prędkościach to jest coś czego w forku nie uświadczyłem, oby tylko nic się nie działo choć kiedyś miałem montero sport i przez dwa lata tylko olej wymieniałem.

na razie pytanie moje dotyczy jakiegoś skrzypienia w tylnim zawieszeniu jakby jakieś dwa elementy gumowe ścierały sie ze sobą, jak stanę na hak i pobujam autem słychać.

dziękuję za wszelkie sugestie

postaram sie być w miare aktywnym użytkownikiem forum :p
 
 
mitch2000 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 B+G 2004 Rok
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 02 Lis 2011
Posty: 96
Skąd: Sochaczew
Wysłany: 30-07-2013, 20:34   

Cześć, zapewne jedna lub więcej tulejek ma już jakiś luz. Niestety w zawieszeniu Outlanderów jest ich sporo. Mam u siebie to samo i wybieram się na szarpaki do stacji diagnostycznej. Jeśli ktoś ma lepszy pomysł jak to zdiagnozować to również czekam na info:)
 
 
albercik83 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 15 Kwi 2013
Posty: 49
Skąd: Brodnica
Wysłany: 30-07-2013, 21:01   

Wydaje mi sie że tylko szarpaki ale do tego ogarnięty diagnosta musi być. Bo dużo punktów do sprawdzenia. U mnie w outku też puka ale przód i tył. Z przodu wymieniałem gumy na stabilizatorze i na chwilke pomogło. A teraz puka tak samo jak przed wymianą. natomiast tył bardzo podobnie stuka jak przód. Pozostaje mi ta diagnostyka. U mnie w mieście takie sprawdzenie to 20pln więc da się przeżyć.
pozdro
 
 
monsun 
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander I 2.0 4WD
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Sie 2012
Posty: 30
Skąd: Poznań
Wysłany: 01-08-2013, 15:53   

Moga skrzypiec dwie rzeczy;) u mnie skrzypialy tuleje i po ich wymianie nastapila cisza, nie powiem ktore poniewaz wymienilem wszystkie, jednak ostatnio znowu zaczelo skrzypiec i tym razem skrzypi tylko jak jest zaciagniety hamulec reczny:)
 
 
Conio 
Nowy Forumowicz

Auto: E46
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 26 Lip 2013
Posty: 14
Skąd: K-ce
Wysłany: 02-08-2013, 07:46   

przemo76 napisał/a:
przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem

No to teraz mnie zaskoczyłeś ze tak blado forek wypadł :)
sorki za ot.
 
 
przemo76 
Forumowicz

Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Lip 2013
Posty: 53
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 02-08-2013, 14:15   

Conio napisał/a:
przemo76 napisał/a:
przesiadłem się z forestera 06, i zastanawiam się do dzisiaj jak mogłem się męczyć jeżdżąc tym samochodem

No to teraz mnie zaskoczyłeś ze tak blado forek wypadł :)
sorki za ot.



forkiem jak jechałeś 140 to słychać było na zmianę wyjący silnik z oporami powietrza, miałem tam 158km więc moc podobna,
tu przy prędkości 170 w samochodzie jest cisza, niemalże nie słychać silnika, nie mówiąc że forek to taczka w prowadzeniu, auto dobre dla myśliwego, weterynarza,itp
 
 
desti 
Forumowicz

Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 28 Sty 2011
Posty: 327
Skąd: Chojnice
Wysłany: 02-08-2013, 15:37   

No tak ale w Outlanderze to przy 200km/h można śmiało wyłączyć radio bo i tak już go nie słychać
 
 
dinero47 
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 26 Maj 2010
Posty: 35
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2013, 09:29   

monsun napisał/a:
Moga skrzypiec dwie rzeczy;) u mnie skrzypialy tuleje i po ich wymianie nastapila cisza, nie powiem ktore poniewaz wymienilem wszystkie, jednak ostatnio znowu zaczelo skrzypiec i tym razem skrzypi tylko jak jest zaciagniety hamulec reczny:)


Wystarczy trochę smaru do wysokich temperatur między szczęki a tarcze kotwiczną i ręczny nie skrzypi.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.