Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 20:00 |
Hałas w Outanderze I Turbo |
Autor |
Wiadomość |
Dark1006
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 26-01-2014, 14:14 Hałas w Outanderze I Turbo
|
|
|
Witam,
mam pytanie do posiadaczy wersji turbo - ile jest obrotów przy prędkości 100, 150, 200 km /h. czytałem różne opinie - czy generalnie jest cicho przy prędkości autostradowej.?
dzięki |
|
|
|
 |
nytsug
Mitsumaniak

Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy Dołączył: 10 Lip 2013 Posty: 453 Skąd: LUBLIN - okolice
|
Wysłany: 26-01-2014, 17:32
|
|
|
Outki są zrobione w miarę opływowo i ciszej się nimi jeździ niż np. Pajero, ale:
- jak autko ma trochę przebiegu to może być słyszalny tylny most (różnicę słyszać po puszczeniu/dodaniu gazu najlepiej przy prędkości 90-100km/h)
- jeśli autko miało przygody to może być trochę "rozszczelnione"
- uszczelki drzwi z wieku, szczególnie na mrozie mogą już tak nie dociskać drzwi
Ogólnie porównując np. z Carismą - Cari jest niewiele cichsza szczególnie DID, 1.6 Cari przy wyższych obrotach była głośniejsza. Porównuję Outka 2.0 136KM. W Pajero jest dużo głośniej, w Hondzie HRV 1.6 jest dużo głośniej.
Outek przy prędkości powyżej 120-130 zaczyna hałasować u mnie. Do tej prędkości jest kulturalny:) Kolega z turbo twierdził podobnie. |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 26-01-2014, 18:12
|
|
|
u mnie 160 cisza radio cicho gra i pogadaćmożna
2,4 mivec
miałem forka to 140 i jakaś masakra była |
|
|
|
 |
Dark1006
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 27-01-2014, 18:24
|
|
|
Dzięki za odpowiedzi -
jeszcze jakby ktoś kto jeździ 2,0 T podzielił się tą informacją ......????? |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 27-01-2014, 18:51
|
|
|
jeździłem outlanderem turbo i silnik jest tak samo cichy jak outek bez wiatraka,konstrukcja karoserii opływowy przód i sprawny oczywiście samochód gwarantuje bardzo dobre wrażenia z jazdy.
kiedyś kolega pałował ostro turbo z Wawy do Olsztyna i też miał cicho do momentu jak przed Olsztynem tłok bokiem wyszedł |
|
|
|
 |
macia
Mitsumaniak

Auto: Outlander 2.4 cvt 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 19 razy Dołączył: 03 Lip 2006 Posty: 3163 Skąd: Lublin
|
Wysłany: 27-01-2014, 22:13
|
|
|
Ja nie zauważyłem w swoim turboczarnuchu żadnych nadmiernych hałasów |
_________________ Mazda cx5 '15
Dokker 1.6 lpg '13
ex Outlander 2.4 cvt '10
ex outlander 2.0 Turbo '06
ex gti colt CA5A '94
ex gti galant E33A DOHC '91
ex galant EA2A '01
ex galant E55A '95
Dlaczego kobiety żyją dłużej? Bo nie mają żon.
Jeśli pożyczyłeś komuś 20zł i ten ktoś się więcej nie pokazał, to prawdopodobnie warto było. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 02-02-2014, 14:00
|
|
|
Co do hałasu to do 180 jest znośnie jak masz 200 z powodzeniem można wyłączyć radio bo i tak go nie słychać u mnie to jest głośny szum lusterek relingów i orurowania przedniego i bocznego i kół mowa o 200km/h |
|
|
|
 |
Bob27
Forumowicz
Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 66 Skąd: Chełm
|
Wysłany: 04-02-2014, 18:25
|
|
|
Zależy do czego porównujemy, oczywiście jest nieporównywalnie ciszej niż w Pajero III w Dieslu, ale też dużo głośniej niż np. w BMW serii 1 w benzynie.
Jak juz ktoś napisał, do 120 jest nieźle, później robi się gorzej ale i tak lepiej niż w każdym dieslu.
W Foresterze słychać przede wszystkim te nieszczęsne bezramkowe okna, bo sam silnik chodzi bardzo cicho. |
|
|
|
 |
przemo76
Forumowicz
Auto: outlander 04
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 30 Lip 2013 Posty: 53 Skąd: Olsztyn
|
Wysłany: 04-02-2014, 20:36
|
|
|
Bob27 napisał/a: | Zależy do czego porównujemy, oczywiście jest nieporównywalnie ciszej niż w Pajero III w Dieslu, ale też dużo głośniej niż np. w BMW serii 1 w benzynie.
Jak juz ktoś napisał, do 120 jest nieźle, później robi się gorzej ale i tak lepiej niż w każdym dieslu.
W Foresterze słychać przede wszystkim te nieszczęsne bezramkowe okna, bo sam silnik chodzi bardzo cicho. |
może w jakimś krzywym u mnie słychać było jedynie ogromne opory powietrza o lusterka jak w pks i przednią prawie pionową część nadwozia
ale przez brak ramek w żadnym subaru nie wiało a miałem kilka |
|
|
|
 |
Dark1006
Nowy Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Paź 2013 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-02-2014, 20:43
|
|
|
dzięki za odpowiedzi- cisza to pojęcie względne - chodzi mi o samochody benzynowe- u mnie np. przy 100km/h jest ok 3000 obrotów, przy 140 ok 4500 i już jest dość głośno/fakt że honda nie jest za dobrze wyciszona/ dlatego byłem ciekawy jak to jest w O1 turbo . |
|
|
|
 |
|