Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CJ1A 1.3] Colt CJO1.3 75km muli z rana po nocy
Autor Wiadomość
Kristover086 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 36
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 24-11-2014, 17:44   [CJ1A 1.3] Colt CJO1.3 75km muli z rana po nocy

Jak w temacie gdy autko postoi przez noc i rano je odpalam,i jadę do pracy o 6 rano to strasznie muli jak bym nie miało mocy,jak by sie jakimś maluchem jechało,gdy się rozgrzeje idzie jak burza,świece,kable oraz filtr powietrza i oleju zmienione na nowe i oczywiście olej,czujnik ciśnienia oleju i temperatury też wymieniałem,rozrząd komplety też i paski alternatora i wspomagania,wszystkie płyny,wszystkie masy czyszczone,tak ze nie wiem co może być silnik krokowy działa jest sprawny,a i jeszcze strasznie pali i muli tak jak by nie chciał ciągnąć,nie wiem może filtr paliwa,lub przepustnica.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 24-11-2014, 18:20   

Zapala Ci się może kontrolka silnika? Jeśli tak, to warto sprawdzić błędy aby dokładnie dowiedzieć się co powoduje te problemy. Jeśli auto więcej pali i po nocy jest słabsze, to być może padła Ci sonda lambda lub masz jakąś nieszczelność po między filtrem powietrza a silnikiem lub na wydechu po między silnikiem a sondą lambda przez co sonda widzi mieszankę zbyt ubogą i komputer silnika dodaje więcej paliwa co w efekcie zwiększa spalanie i zalewa silnik przez co nie ma siły. Ale żeby to potwierdzić lub nie należy sprawdzić błędy lub przeprowadzić pełną diagnostykę komputerową.
 
 
Kristover086 
Forumowicz


Auto: Colt 1.3 75km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Sie 2014
Posty: 36
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 25-11-2014, 01:12   

Nic się nie zapala,żadna Kontrolka check,po prostu wiosna ,lato,ciepła jesień jest ok, teraz jakoś tak się zaczęło robić jak w nocy są te lekkie przymrozki,nie wiem o co chodzi a że więcej pali to tylko przy starcie potem pali normalnie,wiem bo widzę po odpaleniu auta i do momentu ąz się zagrzeje silnik i auto zatrybi,czyli dojdzie do normalnej jazdy i mocy schodzą mi dwie kreski paliwa,potem pali normalnie,lecz na początku jak pisałem wyżej strasznie muli,brak mocy,i schodzą dwie kreski paliwa,po jakiś 10 minutach wszystko wraca do normy.
_________________

 
 
plecho1 
Mitsumaniak

Auto: Laguna 3
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 583 razy
Dołączył: 02 Sty 2010
Posty: 10313
Skąd: Świdnik
Wysłany: 25-11-2014, 06:54   

Wygląda mi to na uszkodzoną grzałkę sondy lambda która powinna zagrzać sondę chyba w około minutę i komputer po tym czasie powinien zacząć dawkować właściwie paliwo ale perzy uszkodzonej grzałce powinien pojawić się błąd silnika.
 
 
krzysieg 
Forumowicz


Auto: Colt CJ1A 00'r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 18 Lut 2011
Posty: 575
Skąd: Jelenia góra
Wysłany: 25-11-2014, 20:38   

Zobacz czy filtr paliwa jest oryginalny czy nie , jak nigdy jeszcze nie był wymieniany to czas najwyższy .
_________________

 
 
pierafal 
Mitsumaniak


Auto: GALANT EA V6
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 06 Maj 2006
Posty: 207
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 14-12-2014, 23:01   

Jesli jezdzi ok po rozgrzaniu, to raczej filtr paliwa nie powinien miec znaczenia.
Regulowane byly kiedys luzy zaworowe? Producent zaleca regulacje co kilkadziesiak tys km (jesli sie nie myle to co 90kkm)
_________________
pozdrawiam, Rafał
__________________________________
Mitsubishi Galant V6 2.5 00r. + LPG Diego
 
 
 
maciej 63 
Forumowicz


Auto: COLT 1.6 cjo 98r bistro
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 22 Paź 2006
Posty: 163
Skąd: sława
Wysłany: 16-12-2014, 06:46   

schodzą dwie kreski paliwa,po jakiś 10 minutach wszystko wraca do normy-to znaczy co wraca do normy-te dwie kreski paliwa????
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.