 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
check engine i brak mocy |
Autor |
Wiadomość |
ramp
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 02-07-2014, 13:31 check engine i brak mocy
|
|
|
Witam, Potrzebuje pomocy. W L200 z 2007 roku w trakcie jazdy po tym jak włączyłem klime silnik stracił moc i zaświeciła sie żółta kontrolka silnika. Znajomy mechanik sprawdził na komputerze ale błąd (błąd magistraki CAN) nic mu nie mówił. Wykasował go i auto działało normalnie przez 2 dni. Potem to samo, błąd wyświetla sie ten sam. Mechanik polecił wyjąc tuningowego chipa (samochód nowy kupiony w niemczech i tam założono box).
Po wyjeciu box'a nic sie nie zmieniło. Kolejny mechanik twierdzi, że to wina turbiny i należy ją wymieni lub oddac do regeneracji. Nie byłem jeszcze w autoryzowanym serwisie a chciałem zasiegnąc Waszej opinii zanim tam pojade. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 02-07-2014, 14:09
|
|
|
Czujnik doładowania ciśnienie lub EGR. lub jeszcze coś choć to najczęściej.
na pewno nie turbina
A na wstępie zobacz czy nie spadł wężyk z kolektora ssącego który idzie do czujnika doładowania, na wszelki wypadek sprawdź drożność. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
ramp
Nowy Forumowicz
Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2013 Posty: 4 Skąd: Świętokrzyskie
|
Wysłany: 05-07-2014, 12:08
|
|
|
Dziękuję za info. Posprawdzałem wszystkie przewody od turbiny i przepustnicy były ok. Odkręciłem jeszcze górna plastikowa pokrywę silnika i był odpięty cienki przewód od kolektora ssącego prowadzący do jakiegoś czujnika umieszczonego na grodzi nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Po tym silnik odzyskał moc, ale kontrolka check engine świeci sie nadal (odpaliłem i zgasiłem silnik z 10 razy). Trochę pojeżdżę może zgaśnie. Dziwne trochę, że ten przewód jest tylko wsunięty bez żadnej obejmy…
Jeszcze raz DZIEKUJE za pomoc. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 07-07-2014, 13:15
|
|
|
właśnie o ten element mi chodziło. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|