Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
check engine i brak mocy
Autor Wiadomość
ramp 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 02-07-2014, 13:31   check engine i brak mocy

Witam, Potrzebuje pomocy. W L200 z 2007 roku w trakcie jazdy po tym jak włączyłem klime silnik stracił moc i zaświeciła sie żółta kontrolka silnika. Znajomy mechanik sprawdził na komputerze ale błąd (błąd magistraki CAN) nic mu nie mówił. Wykasował go i auto działało normalnie przez 2 dni. Potem to samo, błąd wyświetla sie ten sam. Mechanik polecił wyjąc tuningowego chipa (samochód nowy kupiony w niemczech i tam założono box).
Po wyjeciu box'a nic sie nie zmieniło. Kolejny mechanik twierdzi, że to wina turbiny i należy ją wymieni lub oddac do regeneracji. Nie byłem jeszcze w autoryzowanym serwisie a chciałem zasiegnąc Waszej opinii zanim tam pojade.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 02-07-2014, 14:09   

Czujnik doładowania ciśnienie lub EGR. lub jeszcze coś choć to najczęściej.
na pewno nie turbina
A na wstępie zobacz czy nie spadł wężyk z kolektora ssącego który idzie do czujnika doładowania, na wszelki wypadek sprawdź drożność.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
ramp 
Nowy Forumowicz

Auto: L200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Gru 2013
Posty: 4
Skąd: Świętokrzyskie
Wysłany: 05-07-2014, 12:08   

Dziękuję za info. Posprawdzałem wszystkie przewody od turbiny i przepustnicy były ok. Odkręciłem jeszcze górna plastikowa pokrywę silnika i był odpięty cienki przewód od kolektora ssącego prowadzący do jakiegoś czujnika umieszczonego na grodzi nad zbiorniczkiem płynu hamulcowego. Po tym silnik odzyskał moc, ale kontrolka check engine świeci sie nadal (odpaliłem i zgasiłem silnik z 10 razy). Trochę pojeżdżę może zgaśnie. Dziwne trochę, że ten przewód jest tylko wsunięty bez żadnej obejmy…
Jeszcze raz DZIEKUJE za pomoc.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-07-2014, 13:15   

właśnie o ten element mi chodziło.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.