 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CS_W 1.6] Brak mocy, słabe przyspieszenie |
Autor |
Wiadomość |
gruszka86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer '05 - CS_W 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 27-05-2014, 22:07 [CS_W 1.6] Brak mocy, słabe przyspieszenie
|
|
|
Witam,
Mam mały problem z dynamiką w silniku 1,6 - słabo wchodzi na obroty, zaczyna przyspieszać dopiero ok 4000 obrotów.
Przy wciśnięciu gazu do oporu słychać głośne buczenie z przedziału silnika. Mam wrażenie, że lepiej przyspiesza gdy odejmie się nogę z gazu.
Z tego co zdążyłem wyczytać na forum --> prawdopodobnie zatkany któryś katalizator.
Kontrola CE nie świeci - czy w takim wypadku pierwszy kat jest ok?
Macie jakiś sposób na sprawdzenie ? Ściągnąć kolektor i dmuchać ?
Z góry dzięki za wszystkie podpowiedzi |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23646 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-05-2014, 22:45
|
|
|
Na początku sprawdź układ zapłonowy, przy okazji demontazu świec możesz sprawdzić kompresje. |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
gruszka86
Nowy Forumowicz
Auto: Lancer '05 - CS_W 1.6
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Maj 2014 Posty: 3 Skąd: Wałbrzych
|
Wysłany: 28-05-2014, 21:36
|
|
|
Świece, przewody WN oraz cewki wymieniane ok miesiąc temu.
Silnik ma stosunkowo mały przebieg (108tys.). Co prawda ciśnienie na cylindrach nie było sprawdzane, ale przy tym przebiegu mogą być już jakieś objawy zużycia ?
Apropo pomiaru kompresji, czy prosty manometr jak poniższy z allegro jest wystarczający? Korzystał może Ktoś z podobnego?
http://allegro.pl/tester-...4258016549.html
Sprawdzałem drożność układu wydechowego. Katalizator, ten na środku, jak się okazało został zastąpiony rurą. Katalizator w kolektorze jak i reszta wydechu są drożne.
Obudowa filtra powietrza ma złamaną jedną łapę pod filtrem. To że łapie lewe powietrze może mieć jakiś wpływ ?
[ Dodano: 10-07-2014, 20:43 ]
Problem rozwiązany
Wymieniona obudowa powietrza - już nie buczy.
Okazało się, że przewody podciśnienia (trzy krótkie oznaczone trzema kolorami) łączące przepustnicę z EGR i jakimś sensorem były sparciałe i dosłownie same zsuwały się z króćców.
Po wymianie Lancer ładnie zbiera się od dołu.
Pzdr |
|
|
|
 |
|
|