Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przewody zapłonowe
Autor Wiadomość
painkiller 
Forumowicz


Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 434
Skąd: wRock
Wysłany: 19-05-2013, 09:26   Przewody zapłonowe

Witam, poszukuję oryginalnych (używanych) przewodów zapłonowych do Sigmy 12V. Jakby komuś zalegały w garażu i chciał się ich pozbyć to proszę o PW
_________________
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 19-05-2013, 10:36   Re: Przewody zapłonowe

painkiller napisał/a:
Witam, poszukuję oryginalnych (używanych) przewodów zapłonowych do Sigmy 12V. Jakby komuś zalegały w garażu i chciał się ich pozbyć to proszę o PW


Szczerze to nie polecam używanych przewodów, to tak jakbyś chciał kupić używane klocki hamulcowe i zamontować :-) .
Za to można kupić za godziwe pieniądze (maks. 100 zł) kable NGK od Hyundaia Sonaty 3.0 V6 które pasują.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 19-05-2013, 14:58   

Łukasz ma rację nawet nowe potrafią po kilku dniach podziękować za współpracę ale wtedy paragon i wymiana :-D
 
 
painkiller 
Forumowicz


Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 434
Skąd: wRock
Wysłany: 19-05-2013, 19:46   

Generalnie nie będę na nich jeździł :) Chodzi o to, że znowu wypaliła mi się dziurka w kopułce i trzeba by sprawdzić czy to nie wina tych przewodów które są założone
_________________
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 19-05-2013, 20:26   

painkiller napisał/a:
Generalnie nie będę na nich jeździł :) Chodzi o to, że znowu wypaliła mi się dziurka w kopułce i trzeba by sprawdzić czy to nie wina tych przewodów które są założone


A rozumiemy. A co miałeś założone? Kopułka polecana to też od Sonaty 3.0 V6 (89-93,94-98)
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
painkiller 
Forumowicz


Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 434
Skąd: wRock
Wysłany: 19-05-2013, 22:20   

Kopułka firmy JEC dedykowana do Sigmy (z InterCars). Kable o ile pamiętam JC Auto (jak brałem w zeszłym roku nie było wielkiego wyboru)
_________________
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 19-05-2013, 22:40   

painkiller napisał/a:
Kopułka firmy JEC dedykowana do Sigmy (z InterCars). Kable o ile pamiętam JC Auto (jak brałem w zeszłym roku nie było wielkiego wyboru)


YEC teoretycznie może być, spróbuj zmienic na tą od Sonaty - są w Intercars dostępne bez problemów. Kable JC - trudno mi się co do kabli wypowiedzieć, ale inne ich produkty raczej takie sobie są. Na pewno warto dołożyć te 30 zł do kabli NGK od Sonaty.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 19-05-2013, 23:16   

szczególnie że są czarnea nie niebieskie :D jestem ciekaw ile moje kable wytrzymaja po tym jak je zaloze :D mam nadzieje ze dluzej niz te ori z hyundaia :D
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
batman-1
[Usunięty]

Wysłany: 20-05-2013, 18:58   

Ja niedawno założyłem Janmora i zastanawiam sie ile wytrzymaja Wizualnie fajne niebieskie tylko kolejny raz dedykowane konkretnie do Sigmy 24 zaworowej i są moim zdaniem za długie
 
 
lukasz12 
Mitsumaniak
prof. dr hab ;-)


Auto: Sigma 24V '95 / 24V EXE '94
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 2498
Skąd: Warszawa/Biecz/Piastów
Wysłany: 20-05-2013, 19:12   

batman-1 napisał/a:
Ja niedawno założyłem Janmora i zastanawiam sie ile wytrzymaja Wizualnie fajne niebieskie tylko kolejny raz dedykowane konkretnie do Sigmy 24 zaworowej i są moim zdaniem za długie


U mnie to samo - ktoś chyba mierzył na oko. Jeździłem na nich 15 tysięcy i nadal dawały radę. Zmieniłem na NGK i zostawiam jako zapas.
_________________
Uprzejmie informuję, że nie udzielam porad przez PW/E-mail - do odwołania. Dziękuję za uwagę

"Natomiast wrażenia z jazdy 12V a 24V są niestety nieporównywalne ;) " (C) Chi-Man 2006
Update 06/2011: Ale 12V w manualu może być i nawet całkiem fajnie murczy :)
Update 10/2011: 12V mruczy jeszcze fajniej (bo ma oryginalny wydech)...i wróciła do łask :)
Update 11/2011: 12V jest OK, ale przydałoby się jednak więcej mocy na autostradzie ;)
Update 03/2012: Zdrowe 24V mruczy i dostarcza sporo radości przy manualu ;)
 
 
painkiller 
Forumowicz


Auto: Outlander + Sigma 3,0 12V
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 434
Skąd: wRock
Wysłany: 21-05-2013, 07:06   

No więc chyba zrobię tak jak mówicie. Dzięki chłopaki!
_________________
 
 
adpiekar 
Forumowicz

Auto: sigma 92r.12V, Pajero IV Dakar
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Wrz 2007
Posty: 130
Skąd: Mordy
Wysłany: 21-05-2013, 20:37   

Założyłem niedawno kable SEIWA, do niczego były fajki popękały po niecałym roku. W orginalnyvch były lepsze. Teraz założyłem SAKURA i zobczymy co są warte. A poza tym to wszystkie kable są za długie chyba jak się kupuje DEDYKOWANE do sigmy. Z Seiwy i Sakury to z niektórych można dwa zrobić, co pewnie z czasem uczynię jak trochę się pojeździ.
 
 
t0m3k 
Mitsumaniak

Auto: Sigma 3.0 V6 12V
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 05 Kwi 2009
Posty: 956
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 21-05-2013, 23:47   

mi Seiwa odmówiła wspolpracy po 300km :D D
_________________

Moja Mitsubishi Sigma 3.0 V6
 
 
 
mazda10000 
Mitsumaniak

Auto: Mitsubishi Sigma 24v
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 593
Skąd: Szczecin/Gdańsk
Wysłany: 22-05-2013, 19:00   

Mam od 9000 km NGK ( 230 zł o ile dobrze pamiętam ) długość była idealna i zero problemów z zapłonem
 
 
angelos 
Forumowicz


Auto: LS460 '07, Z34A '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 06 Paź 2009
Posty: 578
Skąd: Kraków\Biecz
Wysłany: 22-05-2013, 19:49   

mazda10000 napisał/a:
Mam od 9000 km NGK ( 230 zł o ile dobrze pamiętam ) długość była idealna i zero problemów z zapłonem


NGK są sprawdzone. Zarówno pod względem jakości jak i długości.
_________________
"Shoki Hoko"
"Shoji Komei"
"Ritsugyo Boeki"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.