[I 2.0T] Zakup outlander turbo |
Autor |
Wiadomość |
romek2
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.9td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 38 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 30-12-2013, 12:03 [I 2.0T] Zakup outlander turbo
|
|
|
Witam. Znajomy przymierza się do zakup outlandera, spodobało mu się to autko z linku: http://allegro.pl/mitsubi...3839771859.html
Moje pytanie: czy ktoś zna to auto, na co zwrócić uwage przy zakupie outlander, jaki silnik ewentualnie będzie najlepszym wyborem. Proszę o wasze zdanie . |
|
|
|
 |
W@sio
Mitsumaniak Well, hello there!

Auto: Doładowane ;-)
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 54 razy Dołączył: 09 Sty 2013 Posty: 2144 Skąd: Lublin / Sporniak
|
Wysłany: 30-12-2013, 23:49
|
|
|
Z tego co widzę na pierwszy rzut oka auto mogło być rozbite przodem, zderzak i lampy najprawdopodobniej z zamiennika, na pewno brak mu nakładki a'la dyfuzor z przodu. Przebieg... Powiedzmy, że jeśli auto było mało jeżdżone to by dawał radę... ale te 23000 km zrobione w Niemczech w 5 lat, trochę śmiesznie to wygląda, kolejne 70 tys w Polsce w ciągu 3 lat
Do zrobienia na pewno rozrząd, na pewno oleje itp...
Cena trochę zastanawiająca, bo egzemplarze w dobrym stanie zaczynają się od około 30000zł
Może ktoś ze świętokrzyskiego znajdzie chwilę, podjedzie, obejrzy i powie coś więcej
Na co zwrócić uwagę... Standardowo - tylna klapa na spawie lubi sobie rdzewieć, zwróć uwagę na stan tulej tylnego mostu, bo lubią stukać, zgrzytający 2 lub 3 bieg to standard w turbo... Warto zajrzeć do rury między turbiną a IC, jeśli jest tam delikatny osad olejowy, to jeszcze nie ma dramatu, ale jeśli olej leje się z niej, to już gorzej. Ogólny stan zawieszenia też ma kolosalne znaczenie, gdyż jest dość złożone i jest tam sporo elementów możliwych do wymiany.
Na forum jest wiele tematów, w których opisane jest na co zwracać uwagę w przypadku O1T, toteż poszukaj, na pewno znajdziesz odpowiedzi na większość pytań.
Jaką wersję polecałbym? To zależy czy ktoś szuka malego SUV'a o osiągach auta typu hothatch, czy też chce relatywnie taniej jeździć. Spalanie Turbo nie jest jakoś tam przerażająco wyższe od wersji wolnossących (2.4 pali praktycznie tyle samo) ale osiągi są o niebo lepsze. |
_________________ Kupiłem i tuningowałem Outka Turbo zanim to było modne...
EVO byłem, ale przytyłem - Najładniejsze 4x4 Zlotu w Firleju 2014. Najładniejsze 4x4 Zlotu w Pogorzelicy 2015, Najładniejsza terenówka Zlotu w Przesiece 2016, Najładniejsze 4x4 i Najlepszy Tuning Zlotu w Grudziądzu 2017
miniT czyli Wasiowy Coltolot CZT
Wasiowy cabio spod znaku pieruna |
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 31-12-2013, 01:21
|
|
|
Cena zbyt niska jak na Turbo, moim zdaniem nie warto.
Co do silnika, 4g63T to jedyny słuszny wybór |
_________________
 |
|
|
|
 |
romek2
Mitsumaniak

Auto: carisma 1.9td
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 13 Kwi 2006 Posty: 38 Skąd: rzeszów
|
Wysłany: 31-12-2013, 11:54
|
|
|
Dzięki za opine w takiem razie nie ma co szukać Turbo poniżej 30 tys. Użytkownik outlandera zauważy braki jak np; dyfuzor, czyli mogło się coś dziać To trzeba szukać zwykłej wersji , albo innego autka. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 01-01-2014, 15:59
|
|
|
Zgadza się cena śmiesznie niska więc pewnie nie jedno jest do zrobienia rozrząd bo już czas może czasem sprzęgło na wykończeniu ja mam większy przebieg a bym swojego za tyle nie sprzedał a sprzęgło oryginalne 3tyś zł no chyba że ktoś chce zamiennik to 1,3tyś zł. rozrząd 1,5tyś zł. Brak nakładki dyfuzora pod przednim zderzakiem. To tyle na szybko no i jak wszyscy piszą to jedyna słuszna wersja spalnie jak jedziesz na benzynie między 95-115 i tak bujasz to ja swoim schodzę do 8,2l |
|
|
|
 |
lukash2212
Nowy Forumowicz
Auto: Outlander 2.0T
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 29 Skąd: Grójec / Radom
|
|
|
|
 |
Sxizo
Mitsumaniak

Auto: Turboutek
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 23 Sty 2011 Posty: 324 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-06-2014, 19:20
|
|
|
Wygląda ładnie. Ja bym jechał na oględziny. |
_________________
 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 20-06-2014, 22:47
|
|
|
Nie chce Ciebie zniechęcać ale to auto jest zbyt idealne.
Jakbym miał takie autko z takim przebiegiem to bym nie sprzedawał.
Ogłoszenie wystawia dealer KIA, ciekawe dlaczego. Może klient oddał lub chce oddać w zamian za nowy samochód. Jeśli się im śpieszy to może być argument do negocjacji ceny. |
|
|
|
 |
desti
Forumowicz
Auto: CLS320black, 911(997)4S, Qq+2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy Dołączył: 28 Sty 2011 Posty: 327 Skąd: Chojnice
|
Wysłany: 21-06-2014, 08:58
|
|
|
Klasyczne błędy i zmyślanie co w wyposażeniu
ASR ESP tego nie montowali
i są 4 poduszki |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 21-06-2014, 19:26
|
|
|
desti napisał/a: | Klasyczne błędy i zmyślanie co w wyposażeniu | Ale tego opis nie pisał właściciel tylko "specjalista" od sprzedaży samochodów. |
|
|
|
 |
|