 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
[CA1A 1.3] przerywał, teraz wariuje na wolnych obrotach i wy |
Autor |
Wiadomość |
artufcb
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Galant 2.0
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Wrz 2011 Posty: 463 Skąd: parczew
|
Wysłany: 30-05-2014, 14:50 [CA1A 1.3] przerywał, teraz wariuje na wolnych obrotach i wy
|
|
|
witajcie, jakiś czas temu zaświecił się CE i samochód potrafił podczas przyśpieszania przerywać i nie wkręcać się na obroty (po wciśnięciu sprzęgła wkręcał się w tym czasie). Teraz zaczął wariować na jałowych obrotach, tzn raz rosną, raz spadają. Do tego pali więcej. Myślę, że z 10l na 100km. W czym tkwi problem? Z ojcem podejrzewaliśmy się wtryskiwacze. Ale teraz czytam i może być to po prostu krokowiec. Przeczyścić go nie zaszkodzi, bo chyba się czyści, więc sprawdzę po tym zabiegu czy coś się poprawiło. |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 30-05-2014, 21:17 Re: przerywał, teraz wariuje na wolnych obrotach i wy
|
|
|
artufcb napisał/a: | witajcie, jakiś czas temu zaświecił się CE i samochód potrafił podczas przyśpieszania przerywać i nie wkręcać się na obroty (po wciśnięciu sprzęgła wkręcał się w tym czasie). |
artufcb napisał/a: | Teraz zaczął wariować na jałowych obrotach, tzn raz rosną, raz spadają. Do tego pali więcej. |
O ile drugi przypadek może wynikać z usterki silniczka krokowego - chociaż spalanie nie powinno wzrosnąć - to w przypadku pierwszego defektu silniczek krokowy raczej nie ma udziału.
Natomiast z pewnością w diagnozie pomocny będzie odczyt pamięci błędów - zwłaszcza, że świeci lampka check engine...
- Pozdrawiam |
|
|
|
 |
coltjaro
Mitsumaniak
Auto: colt CJO 1,6 2000r. 90KM
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 24 Lip 2008 Posty: 70 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 29-07-2014, 15:53
|
|
|
I sprawdziłbym czy nie wylewają kondensatory w komputerze i przejrzał luty
Rozumiem, że filtry powietrza, paliwa wymienione lub w dobrym stanie ? |
|
|
|
 |
RoXall [Usunięty]
|
Wysłany: 07-11-2014, 16:58
|
|
|
Jeśli możesz to wy mrugaj błędy.
Sprawdź, czy nie wypięła Ci się delikatnie wtyczka od przepływomierza.
Miałem tak raz - samochód przerywał an większych obrotach.
Jeśli wtyczka jest wypięta to automatycznie samochód przechodzi w tryb awaryjny.
Będzie odpalał , będzie jeździł ale szarpał. |
|
|
|
 |
Arloodius
Nowy Forumowicz
Auto: Colt CAO 1.6 GLXi
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Sty 2013 Posty: 19 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: 08-11-2014, 11:34
|
|
|
dopne sie do tematu, u mnie jest podobna historia lecz dzieje sie to tylko z mala iloscia paliwa (poziom na czerwonej kresce) teoretycznie powinno byc jeszcze kolo 7-8 l, bede wymienial filtry i jeszcze zobacze, jeszcze jakies inne dolegliwosci moga byc ? |
|
|
|
 |
karolgt
moderator

Auto: Lexus GS430 V8
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 35 razy Dołączył: 02 Lip 2006 Posty: 5645 Skąd: Kraków
|
Wysłany: 10-11-2014, 00:36
|
|
|
nie jeździj na rezerwie bo możesz uszkodzić pompę.
Jeśli przerywa na rezerwie tzn że samochód nie dostaje paliwa tyle ile potrzebuje. |
|
|
|
 |
RoXall [Usunięty]
|
Wysłany: 10-11-2014, 14:13
|
|
|
Arloodius, Chociażby filtr paliwa lub końcówka żywota pompy.
Jak wyżej - staraj się nie jeździć na rezerwie. |
|
|
|
 |
|
|