Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
luz na kierownicy
Autor Wiadomość
bodo.83 
Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 69
Skąd: elk
Wysłany: 03-01-2015, 03:42   luz na kierownicy

od dlozszego czasu mam dziwny luz na kierownicy wymienilem koncowki i drazki ale nic to niedalo wydajemi sie teraz ze to krzyzaki w kolumnie bo gdy jade po dziurach czuje stukanie na kierownicy poz tym w polozeniu dolnym kierownicy wydaje mi sie ze jest mniejszy luz ktos ma pomysl jak to zdjagnozowa no i czy da sie wymienic tylko krzyzaki a moze to cos innego
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 03-01-2015, 08:51   

Może luz na przekładni. L200 niestety mają ta przypadłość, że po 120 tyś potrafi stukać.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bodo.83 
Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 69
Skąd: elk
Wysłany: 04-01-2015, 00:33   

przekladnie tez wymienialem fakt ze wsadzilem urzywke ale wygladala duzo lepiej facet od kturego ja kupilem twierdzil ze ten zamochod mial 40 tys przejechane no i fakt wygladala na te 40tys tyle ze nic to niedalo luz byl taki sam,w sumie muglbym zregenerowac stara dla pewnosci,ktos mi mowil ze to moze pompa slabo spreza itd ale niewiem jak to sprawdzic no i czy to istotne.ten luz niejezt strasznie duzy tyle ze denerwuje przy jezdzie na wprost no i po bezdrozach slychac stukanie w kolumnie.
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 05-01-2015, 08:19   

Nie regeneruje się przekładni i turbin. Ale sprawdź jeszcze czy to nie puka w kolumnie kierowniczej lub krzyżaki na połączeniu przekładni z kolumna.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bodo.83 
Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 69
Skąd: elk
Wysłany: 06-01-2015, 00:03   

czemu niewarto regenerowac przekladni....co masz na mysli w kolumnie no i w sumie jest tam frez w miejscu laczenia sie dolnej czesci kolumny z gorna moze to tam stuka tylko jak to sprawdzic,no i kolejny problem jak wymienic sam krzyzak ogladalem go to on jest napunktowany w dwuch miejscach
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 07-01-2015, 09:02   

Mam na myśli doświadczenie w tym temacie.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
thekingisback 
Forumowicz


Auto: l200 2007
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 28 Mar 2014
Posty: 56
Skąd: kevelaer
Wysłany: 08-01-2015, 11:23   

Zbyszekm2 a mozesz napisać cos wiecej o regeneracji maglownicy? nowa 2700 , regeneracja 1000 i gwarancja roczna , wiec kuszące .
_________________
Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 08-01-2015, 14:07   

Każda regenerowana musiałem wymieniać, i z opinii klientów tez to wynika, Bo kupują nowe bo regenerowane po krótkim czasie znów się psuły. Gwarancja jest na regenerowana ale co z tego jak trzeba ja znowu wyciągać.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bodo.83 
Forumowicz

Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 17 Gru 2014
Posty: 69
Skąd: elk
Wysłany: 10-01-2015, 00:51   

czyli faktycznie niewarto.znalazlem przyczyne tego stukania a bynajmniej tak mysle to stuka na krzyzaku przy samej kierownicy i wyglada na to ze tez troche na frezie chodzi mi o samo polaczenie gornej czesci kolumny z dolna mam pytanie czy da sie wymienic sam krzyzak no i co mozna zrobic z tym frezem
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.