luz na kierownicy |
Autor |
Wiadomość |
bodo.83
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 69 Skąd: elk
|
Wysłany: 03-01-2015, 03:42 luz na kierownicy
|
|
|
od dlozszego czasu mam dziwny luz na kierownicy wymienilem koncowki i drazki ale nic to niedalo wydajemi sie teraz ze to krzyzaki w kolumnie bo gdy jade po dziurach czuje stukanie na kierownicy poz tym w polozeniu dolnym kierownicy wydaje mi sie ze jest mniejszy luz ktos ma pomysl jak to zdjagnozowa no i czy da sie wymienic tylko krzyzaki a moze to cos innego |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 03-01-2015, 08:51
|
|
|
Może luz na przekładni. L200 niestety mają ta przypadłość, że po 120 tyś potrafi stukać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bodo.83
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 69 Skąd: elk
|
Wysłany: 04-01-2015, 00:33
|
|
|
przekladnie tez wymienialem fakt ze wsadzilem urzywke ale wygladala duzo lepiej facet od kturego ja kupilem twierdzil ze ten zamochod mial 40 tys przejechane no i fakt wygladala na te 40tys tyle ze nic to niedalo luz byl taki sam,w sumie muglbym zregenerowac stara dla pewnosci,ktos mi mowil ze to moze pompa slabo spreza itd ale niewiem jak to sprawdzic no i czy to istotne.ten luz niejezt strasznie duzy tyle ze denerwuje przy jezdzie na wprost no i po bezdrozach slychac stukanie w kolumnie. |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 05-01-2015, 08:19
|
|
|
Nie regeneruje się przekładni i turbin. Ale sprawdź jeszcze czy to nie puka w kolumnie kierowniczej lub krzyżaki na połączeniu przekładni z kolumna. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bodo.83
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 69 Skąd: elk
|
Wysłany: 06-01-2015, 00:03
|
|
|
czemu niewarto regenerowac przekladni....co masz na mysli w kolumnie no i w sumie jest tam frez w miejscu laczenia sie dolnej czesci kolumny z gorna moze to tam stuka tylko jak to sprawdzic,no i kolejny problem jak wymienic sam krzyzak ogladalem go to on jest napunktowany w dwuch miejscach |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 07-01-2015, 09:02
|
|
|
Mam na myśli doświadczenie w tym temacie. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
thekingisback
Forumowicz

Auto: l200 2007
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 28 Mar 2014 Posty: 56 Skąd: kevelaer
|
Wysłany: 08-01-2015, 11:23
|
|
|
Zbyszekm2 a mozesz napisać cos wiecej o regeneracji maglownicy? nowa 2700 , regeneracja 1000 i gwarancja roczna , wiec kuszące . |
_________________ Nie bierz życia na serio i tak nie wyjdziesz z niego żywy...
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 08-01-2015, 14:07
|
|
|
Każda regenerowana musiałem wymieniać, i z opinii klientów tez to wynika, Bo kupują nowe bo regenerowane po krótkim czasie znów się psuły. Gwarancja jest na regenerowana ale co z tego jak trzeba ja znowu wyciągać. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
bodo.83
Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 17 Gru 2014 Posty: 69 Skąd: elk
|
Wysłany: 10-01-2015, 00:51
|
|
|
czyli faktycznie niewarto.znalazlem przyczyne tego stukania a bynajmniej tak mysle to stuka na krzyzaku przy samej kierownicy i wyglada na to ze tez troche na frezie chodzi mi o samo polaczenie gornej czesci kolumny z dolna mam pytanie czy da sie wymienic sam krzyzak no i co mozna zrobic z tym frezem |
|
|
|
 |
|