Brak rurki i oderwany kabelek |
Autor |
Wiadomość |
komarr4
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: cypr
|
Wysłany: 24-01-2011, 16:54 Brak rurki i oderwany kabelek
|
|
|
Witam.
Mam dwa pytanka:
1) co to za kabelek i gdzie on powinien byc przymocowany
2)co moze spowodowac brak tej rurki
pozdrawiam |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 24-01-2011, 18:10
|
|
|
komarr4 napisał/a: | co to za kabelek i gdzie on powinien byc przymocowany |
Masa silnika, powinien być przymocowany do ściany grodziowej (wyrównanie potencjałów na silniku z budą).
komarr4 napisał/a: | co moze spowodowac brak tej rurki |
To tam jest jakaś rurka? Być może masz osłonę kolektora nie z tego modelu i w innym tamtędy wychodziły kable sondy lambda. Na pewno niczego złego nie spowoduje;) |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 24-01-2011, 21:15
|
|
|
komarr4 napisał/a: | 2)co moze spowodowac brak tej rurki | Zasys ciepłego powietrza w zimie, oczywiście wpływa to na prace silnika |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
idas
Mitsumaniak

Auto: Toyota Celica VII
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 46 razy Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 1716 Skąd: Wrocław/Rawicz
|
Wysłany: 24-01-2011, 22:09
|
|
|
Dopiero zauważyłem, że to jakiś nietypowy silnik na gaźniku i że dolot jest centralnie nad osłoną. Faktycznie może się nieco ogrzewać, ale czy aż do tego stopnia by osłabiać silnik? Czy w takim razie brak osłony kolektora również może wpływać na pogorszenie pracy silnika? Jak to się ma do customowych kolektorów? |
_________________ Czasami jedynym wyjściem jest wyjście na piwo
 |
|
|
|
 |
komarr4
Nowy Forumowicz
Auto: lancer 1.3
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 13 Sty 2011 Posty: 4 Skąd: cypr
|
Wysłany: 26-01-2011, 15:24
|
|
|
Sprawa wyglada tak , ze jak jest zimny to nim troche szarpie i muli na wolnych obrotach, a na wysokich jest jako tako. Dodam, ze kiedys mialem toyote z 89r. (1.3 12v) i duzo lepiej sie zbierala. |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 26-01-2011, 15:48
|
|
|
Prędzej postawiłbym na układ zapłonowy (świece, kable) niz na to ze z powodu braku tej rurki taki cyrk sie dzieje, ale oczywiście mozesz pojechac do motoryzacyjnego i kupic taka rurke, koszt okolo 10zl w PL |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
|