Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[CY3A 1.8] Wahacz
Autor Wiadomość
michaello 
Forumowicz


Auto: Byl LANCER jest CIVIC X Hatch
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 460
Skąd: WE
Wysłany: 01-10-2014, 20:18   [CY3A 1.8] Wahacz

Od pewnego czasu, dało sie słyszeć jakieś tam stukanie, pukanie z zawieszenia, auto przestało sie idealnie prowadzić więc pojechałem na przegląd zawieszenia do ASO (20 zł).
Oto diagnoza:
- wyrwana tuleja zewnętrzna wahacza dolnego tylnego koła P.T.
- wyrwana tuleja tylna wahacza L.P
- wybity sworzeń wahacza P.P.
Niestety mechanika samochodowa jest mi obca, terminologia serwisanta nie za bardzo mnie do tego przybliżyła, a zatem trudno mi ją zweryfikować:
Jak mnie poinformował, sama wymiana tulei w wahaczu będzie kosztowna czasochłonna i nieopłacalna dla mnie, lepiej opłaca sie kupić wahacze (poza ASO)
i zamontować u nich, natomiast sworzeń mogę kupić już jako oddzielny element. Jeśli chodzi o wahacze to mają być koniecznie ze śrubami :!:
Z tego co sie zorientowałem wahacze owszem i są, ale śrub ani widu ani słychu. Teraz do rzeczy, jakiej firmy wahacze najlepiej kupić i w rozsadnych cenach.
Pośpiechu nie ma bo z tego co mi powiedzieli jeszcze 15-20 tys. mogę jeździć (?).

Edit:
Cos znalazlem: http://e-pajero.pl/szukaj...z&carEntity=114
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 04-10-2014, 07:27   

Na Twoim miejscu wymieniłbym tulejki i zużyty sworzeń i tak jest to taka sama praca w celu demontazu elementu, nowy wahacz kosztuje dużo więcej niż zestaw na;prawczy do wahacza, wymiana zatem jest opłacalna tymbardziej, że wahacz jako samo ramię to element stalowy więc jezeli nie jest zgiety czy tez w jakikolwiek inny sposób uszkodzony to lepiej zostawić OEM niż ładowac kiepski zamiennik
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.