Przesunięty przez: Hubeeert 04-05-2008, 01:33 |
[MSS ALL] ELEKTRONIKA Problem z alarmem |
Autor |
Wiadomość |
lukas_02 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2005, 17:53 [MSS ALL] ELEKTRONIKA Problem z alarmem
|
|
|
Witam.
Space Star GLX 1.8 GDI 1999
Mam mały problem z alarmem. Mianowicie nie działa mi syrena (taka mała, zdaje się że oryginalnie montowana, bez akumulatorka).
Odcięcie zapłonu działa, bo jak otworze drzwi jak alarm jest uzbrojony to nie ma zapłonu.
Awaryjne migają a syrena nic. Próbowałem już odłączać akumulator na jakąś minutkę i nie pomaga... może to jakiś bezpiecznik (tylko gdzie Space Star ma bezpieczniki od alarmu i czy takowe istnieją ?) Poza tym jak się załączy alarm to sygnalizował czuwanie taki cichy "piszczek "w środku, a teraz ledwo słuchać cichutkie pierdzonko zamiast normalnego sygnału w środku.
Nie bardzo wiem od czego zacząć, ponieważ mam go drugi dzień dopiero...a na ASO mnie nie stać.
Proszę więc o jakąś pomoc w tym temacie.
Pozdrawiam. |
Ostatnio zmieniony przez cns80 09-02-2009, 09:40, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2005, 18:03
|
|
|
a czy syrena dzialala wczesniej? byc moze poprzedni wlasciciel ja wylaczyl kluczykiem.
jesli nie ma mozliwosci wylaczenia tej syreny to najprawdopodobniej dostala sie do niej wilgoc (pewnie auto stoi pod chmurka) i albo przeschnie i bedzie dzialac albo bedziesz musial kupic nowa. |
|
|
|
 |
TNT
Mitsumaniak

Auto: Toyota AYGO
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 05 Cze 2005 Posty: 980 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 30-10-2005, 19:20
|
|
|
Tak tak znam to u mnie syrenka miala za cieplo i czasem dzaiala normalnia a czasem co popiardywala. Proponuje podpiac druga albo zasilanie na krotko do tej i bedziesz wiedzail co dalej. Moja w klipsiku odmawia wspolpracy ale na dzien dzisiejszy i tak nikt nie zwraca uwagi jak cos wyje, a sygnalizacja uzbrojenia i rozbrojenia alarmu jest cos mi sie obilo o uszy zabroniona. Mysle nad powiadomieniem na pager. Cicho i wiem ze to cos dzieje sie z moim autem. |
_________________ Zmieniają się auta ale klub zostanie zawsze ten sam - MITSUMANIAKI.Carisma-TNT
Eclipse-TNT
Hania-TNT
Pomóż komuś Ty, ktoś pomoże Tobie - Mitsumaniaki Assistance |
|
|
|
 |
lukas_02 [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2005, 19:49 CHYBA COS SIE JEDNAK ZWALIłO
|
|
|
przekręcenie kluczyka w syrenie nic nie daje...
oprócz alarmu jest instalka antynapadowa (po otwarciu drzwi musze klepnąć taki przycisk bo jak nie to odcina zapłon, wyje i awaryjne działają) nie wyje, to oczywiste, ale i nie odcina zapłonu - tylko awaryjne - także myślę że to chyba jakaś usterka - no i ten zmieniony dźwięk piszczka w kabinie...
BTW: czy po odłączeniu i załączeniu akumulatora muszę coś szczególnego zrobic ze względu na komputer, czy nie, bo słyszałem że 15 minut musi na wolnych obr. chodzić po podłączeniu akumulatora ??
pozdro |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 30-10-2005, 23:23
|
|
|
czyli poprostu zepsul sie alarm
btw: wiele osob twierdzi ze tak, u mnie bardzo czesto pada akumulator lub jest odlaczany i nigdy nie robiem przy nim tego typu zabiegow, poprostu zakladalem lub podpinalem aku i dzida, jak do tej pory wszystko jest oki. |
|
|
|
 |
Hubeeert
Mitsumaniak na urlopie
Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy Dołączył: 21 Mar 2005 Posty: 17695 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 30-10-2005, 23:26
|
|
|
lukas_02 napisał/a: | czy po odłączeniu i załączeniu akumulatora muszę coś szczególnego zrobic ze względu na komputer, czy nie, bo słyszałem że 15 minut musi na wolnych obr. chodzić po podłączeniu akumulatora |
Tak jak mówi Artur - ja tego nie stwierdziłem ale podobno tak sie powinno robić. |
_________________
Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...
. |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 31-10-2005, 09:59
|
|
|
Lepiej to robić, jak tego nie zrobiłem to mi spadały wolne obroty i samochód drżał nieprzyjemnie. Nie 15 minut tylko do 1 włączenia wentylatora chłodnicy. Wtedy go wyłączasz odpalasz od nowa i już pamięta. |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 31-10-2005, 17:57
|
|
|
Dokładnie.... Do włączenia wentylatora powinno się pozostawic na obrotach jałowych. W tym czasie komputer ustala sobie jakies parametry. W tym czasie obroty moga wachlować ale to normalne |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 31-10-2005, 18:43
|
|
|
Moominek napisał/a: | Dokładnie.... Do włączenia wentylatora powinno się pozostawic na obrotach jałowych. W tym czasie komputer ustala sobie jakies parametry. W tym czasie obroty moga wachlować ale to normalne |
a jadac autem komputer nie ustali sobie tych parametrow? |
|
|
|
 |
Moominek
Mitsumaniak

Auto: Outlander II 2.0 benz. Intense
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 24 Mar 2005 Posty: 999 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 31-10-2005, 20:03
|
|
|
Nie wiem. Instrukcja zaleca zrobić to na wolnych obrotach. Na logike może i ustaliłby sobie ale moze chodzi tu o jakieś wstępne ustawienie, jakieś wartości odniesienia. Trudno by je ustalic przy wciąż zmieniajcych się warunkach pracy. |
_________________ EA5W 2.5 V6 - - już nie pali Oto jego historia
MSS 1,6 Family - ukatrupiony przez kobitkę z podporządkowanej...
CX3A(red) - wjechali mu w tył i wrzucili do rowu...
CX3A(black) - też ukatrupili...
OTII - 250 tys. km z nami i teraz służy dobrym ludziom
OTIII - zryty przez poprzednika ale happy z nami 😉 |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2005, 09:02
|
|
|
arturro napisał/a: | Moominek napisał/a: | Dokładnie.... Do włączenia wentylatora powinno się pozostawic na obrotach jałowych. W tym czasie komputer ustala sobie jakies parametry. W tym czasie obroty moga wachlować ale to normalne |
a jadac autem komputer nie ustali sobie tych parametrow? |
Ustali, ale robi to tylko na wolnych obrotach = może to zająć kilka dni. |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2005, 13:50
|
|
|
Krzyzak napisał/a: | arturro napisał/a: | Moominek napisał/a: | Dokładnie.... Do włączenia wentylatora powinno się pozostawic na obrotach jałowych. W tym czasie komputer ustala sobie jakies parametry. W tym czasie obroty moga wachlować ale to normalne |
a jadac autem komputer nie ustali sobie tych parametrow? |
Ustali, ale robi to tylko na wolnych obrotach = może to zająć kilka dni. |
a czy ma to jakis wplyw na uzytkowanie? tzn czy dla kompa to problem jesli ustali sobie te parametry po kilku dniach, tak wogole to co on ustala tzn. np. zuzycie paliwa itp? |
|
|
|
 |
wichura1
moderator mitsumaniak download manager ;)

Auto: Grandis NA4W 2.4MIVEC LPG
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 105 razy Dołączył: 08 Kwi 2005 Posty: 3021 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 02-11-2005, 13:57
|
|
|
Ma taki wpływ, że skaczą obroty na wolnych obrotach czasami cała kasta drży. Gaśnie podczas dojeżdżania do skrzyżowania na wciśniętym sprzęgle. Bardziej mulasto się wkręca w dolnym zakresie obrotów. Czas autodostrajania to około 5 minut. (prawdopodobnie zczytuje czujniki dostrajając mieszankę na wolnych obrotach i sprawdza jaki jest rezultat, a później dobiera optymalne ustawienia) |
_________________ Mitsumaniaku !!! Tutaj Download (u góry strony). |
|
|
|
 |
arturro [Usunięty]
|
Wysłany: 02-11-2005, 14:32
|
|
|
wichura1 napisał/a: | Ma taki wpływ, że skaczą obroty na wolnych obrotach czasami cała kasta drży. Gaśnie podczas dojeżdżania do skrzyżowania na wciśniętym sprzęgle. Bardziej mulasto się wkręca w dolnym zakresie obrotów. Czas autodostrajania to około 5 minut. (prawdopodobnie zczytuje czujniki dostrajając mieszankę na wolnych obrotach i sprawdza jaki jest rezultat, a później dobiera optymalne ustawienia) |
kurcze ostatnio aku rozladowywal mi sie na amen lub byl calkowicie odlaczany kilkanascie razy i nigdy po zalozeniu nie mialem takich problemow, poprostu zadnych nie mialem.
dodatkowo w zaprzyjaznionym zakladzie car audio ciagle wyjmuja akumulatory i nigdy nie zauwazylem aby "uczyli" jakiekolwiek auto - byc moze ja i oni popelniaja bledy.
chcialbym sie tylko dowiedziec czy to jest KONIECZNE czy tylko ZALECANE. |
|
|
|
 |
Krzyzak
moderator mitsumaniak uczestnik I Zlotu MM

Auto: E32, CR29, 5F, DCJ, 7N, Y2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 645 razy Dołączył: 28 Kwi 2005 Posty: 24321 Skąd: był Malbork, teraz Gdańsk
|
Wysłany: 02-11-2005, 16:22
|
|
|
zalecane |
|
|
|
 |
|