Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
dodatkowe halasy pod maska
Autor Wiadomość
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-12-2014, 11:08   dodatkowe halasy pod maska

Czesc,

Cos mi ostatnio zaczelo halasowac pod maska-takie jakby swiergotanie/szum (szu-szu-szu-szu) w rytm obrotow silnika. Co w Pajero sie najczesciej zuzywa-jakie rolki paska wieloklinowego ? Albo to cos innego?


pozdr
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
buchaj 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013
Posty: 116
Skąd: Dębica
Wysłany: 15-12-2014, 23:37   

U mnie szumiała trzeszczała rolka paska klimatyzacji , doraźnie pomagało opryskanie np wd40 po łożysku rolki ale tylko na chwile, dopiero po wymianie rolki szum nie powraca. Pozdrawiam.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 16-12-2014, 07:14   

bluecd napisał/a:
Co w Pajero sie najczesciej zuzywa-jakie rolki paska wieloklinowego ? Albo to cos innego?


Pajero III ma dwa równoległe paski klinowe napędu alternatora i spreżarki klimatyzacji . Sprawdź ich naciąg , najczęściej jest tak że jeden luzuje się szybciej i powoduje rózne dżwieki . Wtedy najlepiej wymienić oba . Naciąg paska śrubą na górze alternatora .
Jeżeli to nie pomoże , przyglądać się rolkom.
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-12-2014, 15:19   

Dzieki a jak tam najlepiej sie dostac do tych srub napinajacych na alternatorze? W sensie zeby niepotrzebnie nie rozkrecac dolotu czy oslon podlogi? Ktore to srubki/bp z gory nie widac za bardzo/ -moze upierdliwie pytam ale jeszcze nie znam auta na tyle..))
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-12-2014, 16:05   

Poluzowujesz nakrętkę z tyłu rolki, na górze masz długa śrubę którą naciągasz pasek. potem zakręcasz nakrętkę za kółkiem ( to co poluzowałeś)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.