dodatkowe halasy pod maska |
Autor |
Wiadomość |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 15-12-2014, 11:08 dodatkowe halasy pod maska
|
|
|
Czesc,
Cos mi ostatnio zaczelo halasowac pod maska-takie jakby swiergotanie/szum (szu-szu-szu-szu) w rytm obrotow silnika. Co w Pajero sie najczesciej zuzywa-jakie rolki paska wieloklinowego ? Albo to cos innego?
pozdr |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
buchaj
Forumowicz
Auto: Pajero 3.2 DID 2001
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 11 Cze 2013 Posty: 116 Skąd: Dębica
|
Wysłany: 15-12-2014, 23:37
|
|
|
U mnie szumiała trzeszczała rolka paska klimatyzacji , doraźnie pomagało opryskanie np wd40 po łożysku rolki ale tylko na chwile, dopiero po wymianie rolki szum nie powraca. Pozdrawiam. |
|
|
|
 |
PiotrKw
Forumowicz
Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy Dołączył: 18 Wrz 2010 Posty: 843 Skąd: Trójmiasto
|
Wysłany: 16-12-2014, 07:14
|
|
|
bluecd napisał/a: | Co w Pajero sie najczesciej zuzywa-jakie rolki paska wieloklinowego ? Albo to cos innego?
|
Pajero III ma dwa równoległe paski klinowe napędu alternatora i spreżarki klimatyzacji . Sprawdź ich naciąg , najczęściej jest tak że jeden luzuje się szybciej i powoduje rózne dżwieki . Wtedy najlepiej wymienić oba . Naciąg paska śrubą na górze alternatora .
Jeżeli to nie pomoże , przyglądać się rolkom. |
|
|
|
 |
bluecd
Mitsumaniak
Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014 Posty: 234 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-12-2014, 15:19
|
|
|
Dzieki a jak tam najlepiej sie dostac do tych srub napinajacych na alternatorze? W sensie zeby niepotrzebnie nie rozkrecac dolotu czy oslon podlogi? Ktore to srubki/bp z gory nie widac za bardzo/ -moze upierdliwie pytam ale jeszcze nie znam auta na tyle..)) |
_________________ pozdr
Pahiero |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 19-12-2014, 16:05
|
|
|
Poluzowujesz nakrętkę z tyłu rolki, na górze masz długa śrubę którą naciągasz pasek. potem zakręcasz nakrętkę za kółkiem ( to co poluzowałeś) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|