 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Diagnoza przekaźnika |
Autor |
Wiadomość |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2007, 09:09 Diagnoza przekaźnika
|
|
|
Mam nieco lamerskie pytanie: jak zdiagnozować padnięty przekaźnik? W manualu jest napisane, że po doprowadzeniu napięcia na piny 1 i 3, na pinach 2 i 4 powinno być continuity. Czy oznacza to de facto, że na pinach 2 i 4 winno się pojawić napięcie? Sprawa dla mnie nieco zagadkowa, bo przekaźnik pstryka, a napięcia na pinach brak (z wyjątkiem tych, do których podpinam zasilanie). Przećwiczyłem to na kilku różnych (podejrzanych) przekaźnikach wyjętych z dwóch aut i na wszystkich dzieje się to samo - przekaźnik pstryka, napięcia na pinach brak. |
|
|
|
 |
saphire
Mitsumaniak daje wędkę nie rybę

Auto: Laguna Coupe GT
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 162 razy Dołączył: 20 Sie 2006 Posty: 6011 Skąd: Przemyśl
|
Wysłany: 20-02-2007, 12:36
|
|
|
Po doprowadzeniu napięcia na piny 1 i 3 powinien zostać zamknięty obwód pomiędzy pinami 2 i 4 a nie że cisie na nich pojawi napięcie (oczywiście gdy sprawdzasz przekaźnik wymontowany z auta) zatem jak podepniesz napięcie pod 1 i 3 to pomiędzy 2 i 4 omomierz powinien pokazać ci że obwód zamknięty i zero omów oporu |
_________________ Bartek `saphire` Siębab |
|
|
|
 |
gregorbu [Usunięty]
|
Wysłany: 20-02-2007, 13:23
|
|
|
Wielkie dzięki za odpowiedź. Dziś wobec tego będę mierzył i sprawdzał dalej. |
|
|
|
 |
|
|