[Cari 1.8 GDI] Fotele wer. angielska |
Autor |
Wiadomość |
JacekeR
Mitsumaniak
Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 1426 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 27-05-2015, 21:32 [Cari 1.8 GDI] Fotele wer. angielska
|
|
|
Kochani szukajka mi nic nie pomogła więc pytam:
- czy fotele i kanapę z anglika da radę zamontować u nas w autach? |
|
|
|
 |
MichciuGT
Mitsumaniak
Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 15 Kwi 2014 Posty: 1012 Skąd: Marki
|
Wysłany: 27-05-2015, 21:52
|
|
|
fotele na pewno tak, niektórzy regulacje sobie zostawiają i wtedy mają regulacje w lewym i prawym fotelu, a kanapa chyba niczym się nie różni w porównaniu do anglika |
_________________ 2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go. |
|
|
|
 |
JacekeR
Mitsumaniak
Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 1426 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 27-05-2015, 21:55
|
|
|
A czy można zamienić fotele, tzn czy nie lepiej nie zamieniać miejscami i jeździć na fotelu pasażera? |
|
|
|
 |
robertdg
Mitsumaniak SnowWhite

Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy Dołączył: 21 Cze 2009 Posty: 23642 Skąd: KSSE
|
Wysłany: 27-05-2015, 22:01
|
|
|
Przednich foteli nie zamienisz miejscami, są niesymetryczne w budowie |
_________________ Gość zobacz mojego Galanta
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 |
|
|
|
 |
JacekeR
Mitsumaniak
Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy Dołączył: 27 Cze 2011 Posty: 1426 Skąd: Stargard
|
Wysłany: 27-05-2015, 22:23
|
|
|
Czyli wyjdzie na to że nie będę miał wszystkich regulacji fotela? W szczególności regulacji wysokości fotela. |
|
|
|
 |
Ziemba.
Mitsumaniak

Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 441 Skąd: Okolice Grójca
|
Wysłany: 28-05-2015, 00:08
|
|
|
Jeżeli chcesz wyjąć z anglika i włożyć do swojej, to nie będziesz jej miał, za to pilot owszem
[ Dodano: 28-05-2015, 00:10 ]
Można spróbować z fotela pasażera (anglik) przełożyć samo siedzenie i oparcie, a regulację zostawić z twojej. Nie wiem tylko czy w przypadku Cari to się uda. Około dwóch lat temu zrobił tak kolega, ale to w jakimś BMW. |
_________________ 03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj
http://www.pajacyk.pl/ |
|
|
|
 |
rasiak1980
Forumowicz

Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy Dołączył: 24 Wrz 2008 Posty: 997 Skąd: Sopot
|
Wysłany: 28-05-2015, 17:13
|
|
|
jeżeli chcesz mieć możliwość regulacji w fotelu pasażera to musisz niestety zdemontować stary fotel i nowy pasażera i zamienić tylko skórę i ewentualnie gąbki kratkę pod siedziskiem bo rama od anglika pasażera nie ma regulacji pochyłości i nie ma tej regulacji na lędźwiach w oparciu, ja tak ojcu zrobiłem wsadziłem z anglika kierowcy na miejsce pasażera a z anglika pasażera zdjąłem wszystko do stelażu i przemieniłem stelaż z oryginalnego teraz obydwa fotele mają komplet regulacji Ojciec miał rozwaloną dokumentnie gąbkę i obicie siedziska z powodu pękniętej kratki pod siedziskiem, wszystko się dokumentnie zapadło dodatkowo zrobiliśmy z linki alpinistycznej wzmocnienie pod kratką, kilka elementów będzie potrzebowało spięcia je na zip-tie (ziptaje-trytki) są pospinane na tzw. hog ring-sy (metalowe kółeczka) trzeba je wyciąć obcinaczkami i w tych miejscach spiąć zip-tajami jest to z tego co pamiętam tył siedziska i częściowo jest przymocowana skóra oparcia i siedziska do drutów zatopionych w gąbce reszta chyba na rzepy, dodatkowo po założeniu i naciągnięciu trzeba wymacać gdzie gdzie są otwory i mocowania gałek trzeba je skalpelem wyciąć i z tego co pamiętam na dole jest zatrzask na krawędzi i tam coś mi nie pasowało trzeba było plastikowy zatrzask koło gałki przerobić lekko, bo nie było wcięcia na gałkę od regulacji pochyłości siedzenia. nie ma z tym tak dużo roboty, jak by się mogło wydawać ja najwięcej miałem problemu z samym wykręceniem siedzenia. zardzewiała śruba reszta zajęła mi coś koło 2 godzin na spokojnie. mam nadzieje ze pomogłem w razie pytań wal mam "doktorat" ze składania siedzeń |
|
|
|
 |
|