Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
[Cari 1.8 GDI] Fotele wer. angielska
Autor Wiadomość
JacekeR 
Mitsumaniak

Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1426
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-05-2015, 21:32   [Cari 1.8 GDI] Fotele wer. angielska

Kochani szukajka mi nic nie pomogła więc pytam:
- czy fotele i kanapę z anglika da radę zamontować u nas w autach?
 
 
MichciuGT 
Mitsumaniak

Auto: Galant Kombi 6A13
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 15 Kwi 2014
Posty: 1012
Skąd: Marki
Wysłany: 27-05-2015, 21:52   

fotele na pewno tak, niektórzy regulacje sobie zostawiają i wtedy mają regulacje w lewym i prawym fotelu, a kanapa chyba niczym się nie różni w porównaniu do anglika ;)
_________________
2020 - Czarny Galant Avance 2.5l
2019-2019 sprzedana Czerwona Yamaha YZF-R125
Bordowa Poliftowa Carisma 1.8 GDI
Są trzy wersje: moja, wasza i ta prawdziwa
Życie jest ładne póki nie dotyka się go.
 
 
JacekeR 
Mitsumaniak

Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1426
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-05-2015, 21:55   

A czy można zamienić fotele, tzn czy nie lepiej nie zamieniać miejscami i jeździć na fotelu pasażera?
 
 
robertdg 
Mitsumaniak
SnowWhite


Auto: Galant Sport 98' EAO 2.0 16V
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1300 razy
Dołączył: 21 Cze 2009
Posty: 23642
Skąd: KSSE
Wysłany: 27-05-2015, 22:01   

Przednich foteli nie zamienisz miejscami, są niesymetryczne w budowie
_________________
Gość zobacz mojego Galanta :rolleyes:
Jeżeli nie żyjesz na krawędzi, to znaczy, że zajmujesz za dużo miejsca
"Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał" - Zig Ziglar
W naturze człowieka leży rozsądne myślenie ale nielogiczne działanie
 
 
JacekeR 
Mitsumaniak

Auto: Nissan Qashkqai J10 2.0PB
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 27 Cze 2011
Posty: 1426
Skąd: Stargard
Wysłany: 27-05-2015, 22:23   

Czyli wyjdzie na to że nie będę miał wszystkich regulacji fotela? W szczególności regulacji wysokości fotela.
 
 
Ziemba. 
Mitsumaniak


Auto: Carisma 1.6 100KM 1998r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 11 Sty 2015
Posty: 441
Skąd: Okolice Grójca
Wysłany: 28-05-2015, 00:08   

Jeżeli chcesz wyjąć z anglika i włożyć do swojej, to nie będziesz jej miał, za to pilot owszem :P

[ Dodano: 28-05-2015, 00:10 ]
Można spróbować z fotela pasażera (anglik) przełożyć samo siedzenie i oparcie, a regulację zostawić z twojej. Nie wiem tylko czy w przypadku Cari to się uda. Około dwóch lat temu zrobił tak kolega, ale to w jakimś BMW.
_________________
03318/KMM
Cari 10.2013 - nadal
Banan/Cyrtryna 06.2017 - 11.2019
Ruda 03.2016 - 04.2017
Baśka 02.2017 - 03.2017
Pomogłem? Jeśli tak to się nie krępuj :)
http://www.pajacyk.pl/
 
 
rasiak1980 
Forumowicz


Auto: carisma 1.8 GDI / 1,9 DiD
Kraj/Country: UK
Pomógł: 30 razy
Dołączył: 24 Wrz 2008
Posty: 997
Skąd: Sopot
Wysłany: 28-05-2015, 17:13   

jeżeli chcesz mieć możliwość regulacji w fotelu pasażera to musisz niestety zdemontować stary fotel i nowy pasażera i zamienić tylko skórę i ewentualnie gąbki kratkę pod siedziskiem bo rama od anglika pasażera nie ma regulacji pochyłości i nie ma tej regulacji na lędźwiach w oparciu, ja tak ojcu zrobiłem wsadziłem z anglika kierowcy na miejsce pasażera a z anglika pasażera zdjąłem wszystko do stelażu i przemieniłem stelaż z oryginalnego teraz obydwa fotele mają komplet regulacji :) Ojciec miał rozwaloną dokumentnie gąbkę i obicie siedziska z powodu pękniętej kratki pod siedziskiem, wszystko się dokumentnie zapadło dodatkowo zrobiliśmy z linki alpinistycznej wzmocnienie pod kratką, kilka elementów będzie potrzebowało spięcia je na zip-tie (ziptaje-trytki) są pospinane na tzw. hog ring-sy (metalowe kółeczka) trzeba je wyciąć obcinaczkami i w tych miejscach spiąć zip-tajami jest to z tego co pamiętam tył siedziska i częściowo jest przymocowana skóra oparcia i siedziska do drutów zatopionych w gąbce reszta chyba na rzepy, dodatkowo po założeniu i naciągnięciu trzeba wymacać gdzie gdzie są otwory i mocowania gałek trzeba je skalpelem wyciąć i z tego co pamiętam na dole jest zatrzask na krawędzi i tam coś mi nie pasowało trzeba było plastikowy zatrzask koło gałki przerobić lekko, bo nie było wcięcia na gałkę od regulacji pochyłości siedzenia. nie ma z tym tak dużo roboty, jak by się mogło wydawać ja najwięcej miałem problemu z samym wykręceniem siedzenia. zardzewiała śruba reszta zajęła mi coś koło 2 godzin na spokojnie. mam nadzieje ze pomogłem w razie pytań wal mam "doktorat" ze składania siedzeń :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.