Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:58 |
po wymianie rozrządu głośniej chodzi |
Autor |
Wiadomość |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-07-2010, 00:55 po wymianie rozrządu głośniej chodzi
|
|
|
Witam wszystkich Mitsumaniaków, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Outlandera 2.0 2004 rok. Mam następujący problem po wymianie rozrządu(3 rolki, 2 paski, pompa wody bez napinacza hydraulicznego) auto zdecydowanie głośniej chodzi, szczególnie od 3 tys obrotów w górę, takie buczenie. Czytając różne fora natknąłem się na kilka sugestii:
1. rozrząd został przestawiony - tą opcję wykluczam bo patrzyłem na ręce i znaki się zgadzały
2. za mocno naciągnięty pasek rozrządu - możliwe
3. zle ustawiony jest walek balansowy (od paska rozrzadu) - ustawia sie na znak + wkretak, a tutaj mógł być na sam znak ustawiony - nie wiem czy to dotyczy mojego autka bo podobny problem znalazlem na forum dotyczące akurat Galanta, ale jesli w moim aucie jest taka możliwość to prawdopodobnie tak się stało
Proszę o sugestie i porady.
Pzdr
dinero47 |
|
|
|
 |
m@rcin
Mitsumaniak
Auto: outlander 2,0 2003r
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 19 Mar 2008 Posty: 102 Skąd: sulechów
|
Wysłany: 21-07-2010, 23:45
|
|
|
Może być wina paska(zamiennika) że głośniej pracuje podobno na paskach MITSUBOSHI pracują silniki ciszej ja mam pasek continental i silnik pracuje głośniej tzn słychać już pasek rozrządu |
|
|
|
 |
dinero47
Mitsumaniak
Auto: Outlander 2.0 2004 + LR
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 26 Maj 2010 Posty: 35 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 23-07-2010, 13:31
|
|
|
problem rozwiazany teraz znowu chodzi cichutko, informacja dla potomnych
przy ustawianiu rozrzadu, walek pompy oleju trzeba ustawic(napedza drugi walek balansowy) na znaki plus po wykreceniu odpowiedniej sruby z bloku wsadzic 4,5 cm srube wchodzi co drugi obrot walka pompy oleju.
Jesli ktos jest zainteresowany mam manuala serwisowego do tej wersji a nie ma go w dziale download, sam chyba bezposrednio go tam wrzucic nie moge.
Pzdr
dinero47 |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 24-07-2010, 12:55
|
|
|
Ja miałem ten sam problem po wymianie rozrządu. Miałem tak że ciut poniżej 3 tyś obrotów zaczynały się dziwne odgłosy, które tuż powyżej 3 tyś się kończyły. Wymianę rozrządu robiłem w serwisie, a później sam szukałem w domu (bo był weekend) co jest nie tak. Okazało się że jakiś czas temu wyleciała jedna śruba trzymająca osłonę kolektora wydechowego i katalizatora. Przy wymianie rozrządu zapewne ktoś oparł się ręką albo puknął kluczem. Po dokręceniu odgłos zniknął. |
|
|
|
 |
Daniel_Sz
Forumowicz
Auto: Mitsubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 16 Sie 2009 Posty: 48 Skąd: Piła
|
Wysłany: 15-11-2011, 23:02
|
|
|
dinero47, dinero47,
Witam
Czy możesz na maila przesłać mi ustawianie rozrzadu na mojego maila. Mój mail:
daniel-szymczak@wp.pl
Dziękuję i pozdrawiam:
Daniel |
|
|
|
 |
blaksan
Nowy Forumowicz
Auto: OI 03 2,016v 4wd
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 09 Lip 2011 Posty: 14 Skąd: ZG
|
Wysłany: 21-11-2011, 21:24 Re: po wymianie rozrządu głośniej chodzi
|
|
|
dinero47 napisał/a: | Witam wszystkich Mitsumaniaków, od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem Outlandera 2.0 2004 rok. Mam następujący problem po wymianie rozrządu(3 rolki, 2 paski, pompa wody bez napinacza hydraulicznego) auto zdecydowanie głośniej chodzi, szczególnie od 3 tys obrotów w górę, takie buczenie. |
Podeślij mi proszę ten manual .
Mam wrażenie, a może to tylko przewrażliwienie, że u mnie jest podobnie. Chociaż u mnie auto chodziło zarówno przed wymianą i po wymianie rozrządu głośniej w tych granicach obrotów. Generalnie powyżej 120 km/h jazda jest dosyć upierdliwa pod względem hałasu (jakby huczenie-buczenie od przodu auta) |
|
|
|
 |
Lewy1978
Nowy Forumowicz

Auto: Outlander 2.0 I
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 13 Wrz 2011 Posty: 20 Skąd: Pruszków
|
Wysłany: 30-11-2011, 11:31
|
|
|
dinero47 napisał/a: | problem rozwiazany teraz znowu chodzi cichutko, informacja dla potomnych
przy ustawianiu rozrzadu, walek pompy oleju trzeba ustawic(napedza drugi walek balansowy) na znaki plus po wykreceniu odpowiedniej sruby z bloku wsadzic 4,5 cm srube wchodzi co drugi obrot walka pompy oleju.
Jesli ktos jest zainteresowany mam manuala serwisowego do tej wersji a nie ma go w dziale download, sam chyba bezposrednio go tam wrzucic nie moge.
Pzdr
dinero47 |
mam dokładnie ten sam problem, poproszę o manuala (lewy@hot.pl),
może uda mi się samemu coś z ty zrobić,
a może umówimy się, podjadę i pomożesz mi to zrobić (oczywiście nie za darmo), bo nie jestem orłem mechaniki
pozdrawiam |
_________________ -----------------------------------------------
pozdrawiam
Lewy |
|
|
|
 |
bleki28
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 26 Skąd: Sędziszów
|
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21022 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
bleki28
Nowy Forumowicz
Auto: mitsubishi outlander 1
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Mar 2015 Posty: 26 Skąd: Sędziszów
|
Wysłany: 27-03-2015, 18:09
|
|
|
panowie która to jest śruba w bloku silnika do zablokowania wałka balansowego napędzanego zwałka pompy olejowej proszę o foto lub szkic jadę jutro na reklamacje wymiany rozrządu cyrk mechaniory |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21022 Skąd: Częstochowa
|
|
|
|
 |
Rino
Nowy Forumowicz
Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015 Posty: 8 Skąd: Olszanica
|
Wysłany: 16-04-2015, 21:17
|
|
|
Witam wszystkich. Chcialbym sie podlaczyc pod temat. Otóz po wymianie rozrzadu silnik zaczął drgac. Rozrzad ustawiony na znaki i oczywiscie wałek balansowy zablokowany. I nie mam pojecia dlaczego tak jest ze silnik wpada w taki rezonans. przed wymiana było wszystko ok. Koledzy naprowadzcie mnie co zle robie itp. prosze rowniez o wyrozumialosc. pozdrawiam |
|
|
|
 |
marcin123
Forumowicz
Auto: outlander 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Wrz 2013 Posty: 73 Skąd: Leśnica
|
Wysłany: 16-04-2015, 21:26
|
|
|
drugi walek balansowy w kadłubie. temat znany na forum. mało który mechanik o nim wie.ja też jechałem do poprawki z kartką |
|
|
|
 |
Rino
Nowy Forumowicz
Auto: Mitaubishi Outlander I
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 16 Kwi 2015 Posty: 8 Skąd: Olszanica
|
Wysłany: 16-04-2015, 22:00
|
|
|
Ale obydwa walki (ten na pasku krotkim i głownym) jest ustawione na znaki
Znaki wałkow rozrządu sa ustawione, wał na znaku GMP, no i walki balansowe tak samo. |
|
|
|
 |
krzychu
Mitsumaniak

Auto: Lancer 2.0 Int, Mazda CX-3
Zaproszone osoby: 1
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 141 razy Dołączył: 21 Kwi 2008 Posty: 12607 Skąd: Bielsko-Biała
|
Wysłany: 17-04-2015, 06:56
|
|
|
Rino - a jak go zablokował? Tu nie chodzi o znaki (bo takich na tym ukrytym nie ma), a zablokowanie. Taka drobna różnica, a bardzo trudna do zrozumienia (szczególnie dla mechaników z dużym stażem). |
|
|
|
 |
|