[Cari 1.9DI-D] nagrzewanie silnika |
Autor |
Wiadomość |
ario [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 14:29 [Cari 1.9DI-D] nagrzewanie silnika
|
|
|
witam,
zastanawiam się czy nie mam coś z termostatem, bo temperatura cieczy chłodzącej ustala się dopiero po dobrych kilku kilometrach równej jazdy 110 km/h na 5 biegu?
tak na marginesie jaką maksymalną prędkość obrotową "wkręcać" silnikowi na zimno?
pozdrawiam |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:17
|
|
|
ario napisał/a: | temperatura cieczy chłodzącej ustala się dopiero po dobrych kilku kilometrach równej jazdy 110 km/h na 5 biegu | Niestety tak jest przy tym silniku, stojąc w korku praktycznie się nie zagrzewa
Wydaje mi się, że jeśli Ci trzyma temperaturę to termostat jest OK. Jeśli już zagrzany będzie tracił temperaturę to wtedy termostat - tak było u mnie. |
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
Pieniek
Mitsumaniak
Auto: Carisma DiD HP 2001
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 24 razy Dołączył: 16 Sty 2007 Posty: 284 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:30
|
|
|
Ja do czasu złapania temperatury nie przekaraczam 2500rpm. W tym roku wymieniałem termostat gdyż wcześniej samochód rozgrzewał sie max do 1/4 skali a teraz zatrzymuje sie minimalnie przed połową ale trwa to ok. 5-7 kilometrów. A na wolnych obrotach na postoju albo w korku praktycznie nie nabiera temperatury. |
_________________ Pieniek |
|
|
|
 |
dylson [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 15:38
|
|
|
To samo jest w zwyklym TD Nagrzewanie trwa bardzo dlugo. Ja na zimnym nie wchodze powyzej 2-2,2 tys obr. |
|
|
|
 |
ario [Usunięty]
|
Wysłany: 21-02-2007, 16:05
|
|
|
dzięki za odpowiedzi, wygląda na to, że wszystko jest ok. wskazówka temperatury dochodzi prawie do połowy i się nie waha.
pozdr |
|
|
|
 |
Grześku
Mitsumaniak groźny oboźny

Auto: Outlander Intense+ 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 12 razy Dołączył: 04 Maj 2005 Posty: 2722 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: 22-02-2007, 08:29
|
|
|
dylson napisał/a: | Ja na zimnym nie wchodze powyzej 2-2,2 tys obr. |
a ja uwielbiam depnąć na zimnym - zbiera się jak rakieta |
_________________ "nie no ty zawsze powiesz co wiesz, a jak nie wiesz to i tak powiesz, bo przeciez trzeba napisac." by Rafal_Szczecin
strony www, druk, grafika reklamowa, fotografia |
|
|
|
 |
leugdi [Usunięty]
|
Wysłany: 03-03-2007, 16:55
|
|
|
czy ktoś z Mitsumaniaków orientuje się ile kosztuje termostat to Di-D?
U mnie wskazówka zatrzymuje się na 1/3 skali i ani ruszy dalej. |
|
|
|
 |
JCH
Mitsumaniak Forumowa Opozycja

Auto: OBK 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 101 razy Dołączył: 23 Maj 2005 Posty: 8078 Skąd: Bytom
|
Wysłany: 03-03-2007, 20:00
|
|
|
leugdi napisał/a: | czy ktoś z Mitsumaniaków orientuje się ile kosztuje termostat to Di-D?
U mnie wskazówka zatrzymuje się na 1/3 skali i ani ruszy dalej. |
Tutaj dyskutowaliśmy o termostacie do MSS 1.9 DI-D:
JCH napisał/a: | Kupiłem najtańszy jaki był akurat na stanie w sieci IC. Termostat marki (ciekawe co to za marka ) 4max. Jest na nim napisane, że pasuje do Peugeota 306/309. Kosztował 26 zł. Inne (bardziej markowe ) były po ok. 80 zł do zamówienia. |
|
_________________ "Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów"
MSS 1.9 DI-D --> OBK 2.0 i DL-650
 |
|
|
|
 |
|