Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Hubeeert
24-02-2007, 11:33
Pajero - generacja 2 - co z ABS ?
Autor Wiadomość
dsh
[Usunięty]

Wysłany: 23-02-2007, 20:30   Pajero - generacja 2 - co z ABS ?

Chce kupic Pajero. Znalazlem atrakcyjna oferte - 2.8 TDi produkcja 1998. (na fotkach widac jeszcze oznaczenie GLX)

Nie ma on ABS'u. Sprzedajacy twierdzi, ze w tych modelach nie byl montowany seryjnie ABS.

Co o tym sadzicie, ma racje?
Nigdzie nie moge znalezc rzetelenych informacji oprocz tego, ze w II generacji w jakims modelu SS-costam pojawil sie jako pierwszy ABS.

Chodzi o to, czy rzeczywiscie ABS w tym samochodzie to duzy plus, czy np. jego konstrukcja jest na tyle przemyslana, ze ABS wlasciwie wiele nie znaczy.

z gory dziekuje za odpowiedz
 
 
Gene 
Mitsumaniak
shoot & destroy


Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 3775
Skąd: Warszawa
Wysłany: 24-02-2007, 23:50   

Eeech... ABS to ABS. Bardzo mozliwe, ze w tym modelu nie ma ABS. Odpowiedz na pytanie o to czy to duzy plus posiadanie ABSu chyba jest oczywista. Gdyby nie bylo to duzym plusem to auta w latach 2000. nie byly by wyposazane w ten uklad seryjnie.
W przypadku Pajero sprawa ma sie juz nieco inaczej. Wszystko zalezy do czego auto bedzie wykorzystywane. Jesli do off-roadu to ABS jest Ci moze nie calkiem zbedny ale nie ma az takiego znaczenia jego brak. Owszem na sniegu mozesz sie slizgac, to nie uniknione przy terenowych oponach. Jesli autko bedzie jezdzic po "czarnym" to tu takze moze byc pewien problem. Jesli ktos mysli, ze 4WD sprawi cud i Pajero nie bedzie sie slizgac na lodzie to sie grubo myli. Nie ma nic gorszego jak zblokowane kola w czasie poslizgu. W 4x4 mamy duzo wiekszy margines bezpieczenstawa i duzo wieksze szanse, ze kola posiadajace przyczepnosc wyciagna auto z opresji ale ciezko jest niedoceniac dobrodziejstwa ABS.
Moje zdanie jest takie: poradzisz sobie bez ABS w terenie. Jesli jezdziles do tej pory "plaskatym" bez ABS to i teraz dasz rade Pajero na asfalcie.
_________________
C'est La Vie suckers
 
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 25-02-2007, 19:24   

w pajero są dwa oznaczenia: GLX i GLS
i nie ma to wpływu na wyposażenie w ABS, może być że w GLX jest ABS (to biedniejsza wersja) a w GLS nie ma ABS-u (wersja bogadsza)
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.