 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
Przesunięty przez: Hubeeert 24-02-2007, 11:33 |
Pajero - generacja 2 - co z ABS ? |
Autor |
Wiadomość |
dsh [Usunięty]
|
Wysłany: 23-02-2007, 20:30 Pajero - generacja 2 - co z ABS ?
|
|
|
Chce kupic Pajero. Znalazlem atrakcyjna oferte - 2.8 TDi produkcja 1998. (na fotkach widac jeszcze oznaczenie GLX)
Nie ma on ABS'u. Sprzedajacy twierdzi, ze w tych modelach nie byl montowany seryjnie ABS.
Co o tym sadzicie, ma racje?
Nigdzie nie moge znalezc rzetelenych informacji oprocz tego, ze w II generacji w jakims modelu SS-costam pojawil sie jako pierwszy ABS.
Chodzi o to, czy rzeczywiscie ABS w tym samochodzie to duzy plus, czy np. jego konstrukcja jest na tyle przemyslana, ze ABS wlasciwie wiele nie znaczy.
z gory dziekuje za odpowiedz |
|
|
|
 |
Gene
Mitsumaniak shoot & destroy

Auto: Pajero Sport Dakar '06
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 115 razy Dołączył: 13 Lis 2006 Posty: 3775 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 24-02-2007, 23:50
|
|
|
Eeech... ABS to ABS. Bardzo mozliwe, ze w tym modelu nie ma ABS. Odpowiedz na pytanie o to czy to duzy plus posiadanie ABSu chyba jest oczywista. Gdyby nie bylo to duzym plusem to auta w latach 2000. nie byly by wyposazane w ten uklad seryjnie.
W przypadku Pajero sprawa ma sie juz nieco inaczej. Wszystko zalezy do czego auto bedzie wykorzystywane. Jesli do off-roadu to ABS jest Ci moze nie calkiem zbedny ale nie ma az takiego znaczenia jego brak. Owszem na sniegu mozesz sie slizgac, to nie uniknione przy terenowych oponach. Jesli autko bedzie jezdzic po "czarnym" to tu takze moze byc pewien problem. Jesli ktos mysli, ze 4WD sprawi cud i Pajero nie bedzie sie slizgac na lodzie to sie grubo myli. Nie ma nic gorszego jak zblokowane kola w czasie poslizgu. W 4x4 mamy duzo wiekszy margines bezpieczenstawa i duzo wieksze szanse, ze kola posiadajace przyczepnosc wyciagna auto z opresji ale ciezko jest niedoceniac dobrodziejstwa ABS.
Moje zdanie jest takie: poradzisz sobie bez ABS w terenie. Jesli jezdziles do tej pory "plaskatym" bez ABS to i teraz dasz rade Pajero na asfalcie. |
_________________ C'est La Vie suckers
 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 25-02-2007, 19:24
|
|
|
w pajero są dwa oznaczenia: GLX i GLS
i nie ma to wpływu na wyposażenie w ABS, może być że w GLX jest ABS (to biedniejsza wersja) a w GLS nie ma ABS-u (wersja bogadsza) |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|
|