Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Bialy dym i spadek 'mocy'..
Autor Wiadomość
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-07-2015, 11:32   Bialy dym i spadek 'mocy'..

Witam wszystkich,

Od pewnego czasu walkuje na rozne sposoby pewien objaw w P3/2004-mianowicie
zaraz po odpaleniu ale na dobrze rozgrzanym silniku mocno dymi na bialo, autko wyraznie slabiej przyspiesza.
Poniewaz temat pompy(wiecznie zywy) NA RAZIE odstawiam bo nie wskazuje na usterke
chcialem sie was poradzic czy ubytek plynu chlodzacego (tak z 1L/1000 km) plus powyzsze da sie powiazac z uszczelka pod glowica (majonezu pod korkiem nie ma) i czy to kolejna typowa
przypadlosc Miska ?? (bledow ECU na razie brak)
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-07-2015, 12:15   

Uszczelka albo zgniłe rurki tylnej nagrzewnicy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-07-2015, 13:18   

zbyszekm2 napisał/a:
Uszczelka albo zgniłe rurki tylnej nagrzewnicy.


Dzieki! Na dodatek bezpiecznik nr 10/klima?/ zgrzany razem z gniazdem ale to chyba bez zwiazku..
Nie mozna tego Bytowa powielic i pa wsjech rozlozyc po Polsce? ))
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-07-2015, 14:21   

bo spalony jest wentylator klimy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 28-07-2015, 14:28   

zbyszekm2 napisał/a:
bo spalony jest wentylator klimy.

to i klima nie powinna dzialac? /a dziala/

mam nadzieje ,ze kol.Hubert ogarnie w/w temat.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 28-07-2015, 14:59   

klima działa, wentylator nie działa.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 29-07-2015, 11:21   

zbyszekm2 napisał/a:
klima działa, wentylator nie działa.


Dzieki p.Zbyszku, smrod spalenizny w aucie, stopiony bezpiecznik i dym z wiatraka klimy
potwierdzily dzis panska diagnoze )).
Dziwne tylko ,ze bezpiecznik 25A caly sie topi razem z gniazdem, wiatrak sie pali a wkladka bezpiecznika dalej cala...

[ Dodano: 30-07-2015, 18:44 ]
zbyszekm2 napisał/a:
Uszczelka albo zgniłe rurki tylnej nagrzewnicy.


Moja japonska przygoda cd. i pytanie: czy to krotkie wideo plus szybki ubytek plynu chlodzacego plus bialy dym na cieplym(najwiecej po zapaleniu silnika) potwierdzaja temat glowicy?


Pajero 3 uszczelka pod glowica?
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
banderas40 
Mitsumaniak


Auto: Pajero Sport
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 18 Kwi 2011
Posty: 314
Skąd: Darłowo
Wysłany: 22-08-2015, 12:49   

Powielić się Zbyszka nie da chyba bedzie musiał pomyśleć o jakiejś franczyzie :-) .
_________________
Niestety Pajero zamienione na Nissan Nawara NP300 jednak na zawsze pozostanę Mitsumianiakiem :-)
 
 
CariPajero 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3 carisma 1.8
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: krasnik
Wysłany: 19-11-2015, 11:07   

pajero 3,2 did 2002 przebieg 169tys , przy 160 tys urwany lancuch rozrzadu uszkodzona glowica -naprawiona, autko jezdzi super. przy stanie 165tys, uszkodzone sprzeglo,-wymienione, autko jezdzi super, przy stanie 169tys, przy odpalaniu auto kopci na bialo niebiesko trudno wchodzi na obroty. gdy dojdzie do 3tys, obrotow problem mija i jest wszystko dobrze.. na cieplym silniku jest super....prosze o pomoc ...co przychodzi wam na mysl..
_________________
CariPajero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 19-11-2015, 11:25   

Stoi tłoczek w pompie wtryskowej.
lub pęknięta głowica lub uszczelka pod głowicą.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 20-11-2015, 19:47   

zbyszekm2 napisał/a:
Stoi tłoczek w pompie wtryskowej.
lub pęknięta głowica lub uszczelka pod głowicą.


Głowica.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
CariPajero 
Nowy Forumowicz

Auto: pajero 3 carisma 1.8
Kraj/Country: Germany
Dołączył: 16 Lis 2015
Posty: 5
Skąd: krasnik
Wysłany: 20-11-2015, 20:24   

stan oleju w normie ,plynu chlodniczego nie ubywa, brak babelkow w chlodnicy,-
powiedzcie mi Panowie czy istnieje jakis sposob na uruchomienie tloczka w pompie wtryskowej bez jej wyjmowania ???
_________________
CariPajero
 
 
bluecd 
Mitsumaniak

Auto: 3.2 DiD 2004 Long E20
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 08 Mar 2014
Posty: 234
Skąd: Warszawa
Wysłany: 21-11-2015, 20:17   

CariPajero napisał/a:
stan oleju w normie ,plynu chlodniczego nie ubywa, brak babelkow w chlodnicy,-
powiedzcie mi Panowie czy istnieje jakis sposob na uruchomienie tloczka w pompie wtryskowej bez jej wyjmowania ???



Sprawdzenie-tak.
Tu pisz (po polsku albo angielsku)
vit74.74@mail.ru

https://www.youtube.com/watch?v=xBIR2EBLvas i powiazane.
_________________
pozdr

Pahiero
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 23-11-2015, 09:07   

CariPajero napisał/a:
stan oleju w normie ,plynu chlodniczego nie ubywa, brak babelkow w chlodnicy,-
powiedzcie mi Panowie czy istnieje jakis sposob na uruchomienie tloczka w pompie wtryskowej bez jej wyjmowania ???

Nie, trzeba ją wyjąć i zobaczyć co jest powodem takiego stanu. Ew. przepchanie siła.
Ale żaby to zrobić trzeba dokręcić dekielek z drugiej strony pompy.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.