Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:57
[I 2.0T] Wymiana tylnych tarcz, linki ręcznego, szczęk
Autor Wiadomość
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 10-12-2015, 13:27   [I 2.0T] Wymiana tylnych tarcz, linki ręcznego, szczęk

Panie i Panowie :mrgreen:
Z racji tej, że padają mi tylne hamulce i brak ręcznego na jednej stronie, mam zamiar powymieniać klamoty, tarcze + klocki, szczęki i linka ręcznego no i pewnie reanimacja jarzma bo się chyba przycięło. Moje pytanie czy ktoś z Was wymieniał linkę od ręcznego? Chodzi mi o producenta ew. sklep w necie w którym kupowali - chcę uniknąć sytuacji jak w poprzednim wozidle w której okazało się, że linka dedykowana do strikte danego modelu a była za krótka, dopiero 3 jaką otrzymałem była ok. Co do szczęk od ręcznego - wiele wyboru nie ma ale co u kogo się sprawdziło? Nad tarczami zastanawiam się z Brembo i miękkie klocki z Textar'a.
Dodatkowo czy jakieś zaskoczenie może mnie spotkać przy wymianie ww. klamotów? :D Pytam na zaś :wink:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
qlka2 
Forumowicz

Auto: Outlander I 2,0 Sport 4WD 2004
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2013
Posty: 151
Skąd: KT
Wysłany: 11-12-2015, 07:49   

Ja kupiłem tarczobębny i klocki Textar'a jakoś ponad rok temu. Linki żadnej nie wymieniałem podobnie jak szczęk.
Obeszło się ponoć bez problemów. Jak powiedział mi ten co wymieniał obeszło się bez palnika cokolwiek miało to znaczyć.
Kupowałem tutaj:
http://www.henkiel.auto.pl/produkty,details,67211
http://www.henkiel.auto.pl/produkty,details,67001
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 11-12-2015, 10:55   

Jeżeli piszesz o palniku to chodziło mu, że trzeba zarobić nową linkę - długość, a bez palnika się nie obędzie. Ja tak dorabiałem sobie jedną w garażu bo okazało się, że jest za długa.

Dla autora tematu - ja zakładałem już taki temat i tam napisałem co udało mi się znaleźć. Proszę bardzo: http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=84889

PRAWA: MN102298 - 1560mm
LEWA: MN102297 - 1572mm

Jak znajdziesz na szrocie to będziesz miał taniej:)
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 11-12-2015, 21:38   

nytsug, dziękuję :D
nytsug napisał/a:
na szrocie

U mnie w okolicy cięęęęężko

[ Dodano: 11-12-2015, 21:40 ]
qlka2 napisał/a:
Obeszło się ponoć bez problemów

Sama wymiana tarcz i klocków to chleb powszedni ale szczęki i linka to już czasem może sprawić więcej problemów :wink:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
nytsug 
Mitsumaniak


Auto: Outlander + Pajero
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 10 Lip 2013
Posty: 453
Skąd: LUBLIN - okolice
Wysłany: 12-12-2015, 07:44   

Przed zakupem szczęk obejrzyj resztę elementów w bębnach bo może okazać się, że musisz kupić całe zestawy i wymienić bo tam lubi korodować. A więc sprężynki, mocowania itd. Sama wymiana to nic trudnego. Przy wymianie linek będziesz musiał dostać się do nich od środka samochodu na tunelu środkowym od tyłu pod wykładziną. Masz wszystko opisane w Manualu jak będzie problem.

A czy Ty masz dwie linki ręcznego? Jeśli tak to dlaczego chcesz wymieniać jedną z nich? Urwana czy co? Bo jak tylko stanęła to można ją spokojnie rozruszać.
 
 
irek23rz 
Nowy Forumowicz
irek23rz

Auto: outlander 1 turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2014
Posty: 20
Skąd: rzeszów
Wysłany: 12-12-2015, 09:01   

Kolego linka staneła bo zatarło sie jarzmo od rozpieraka szczęk .według mnie wystarczy rozebrac szczęki sprawdzic stan okladzin i rozruszac ,ewentualnie wymienic komplet szczek. Jak rozbierzesz to zobaczysz ze linki chodza lekko .
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 12-12-2015, 21:04   

irek23rz napisał/a:
linka staneła bo zatarło sie jarzmo od rozpieraka szczęk

Tak własnie było :wink:
Jedej okładziny w ogóle nie było, starta do zera, właśnie skończyłem wymianę, poszły tarcze Textar, klocki Ferodo, okładziny Samko i komplet nowych sprężynek i tych "pierdutków", wkrótce relacja w Naszych Miśkach.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie i odpowiedzi :mrgreen:
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.