Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Progi pod hi lifta
Autor Wiadomość
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 12-02-2016, 15:48   Progi pod hi lifta

Wystrugałem progi pod hilifta, oryginalne festyniarskie parapety zostały zdemontowane . Teraz pytanie jak zamocować do ramy nowe progi, spawać , wiercić wspawać tuleje i skręcać czy może zrobić obejmę i skręcać. Jakie za i przeciw konkretnym rozwiązaniom.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Stopiw Garage 
Nowy Forumowicz

Auto: JGC II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Rogów
Wysłany: 12-02-2016, 22:00   

częściowa obejma dodatkowo w ramie nitonakrętki po 4 na każdym ramieniu i nie do zerwania
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 12-02-2016, 22:07   

Mam koncepcję na coś w rodzaju litery L , jaką średnicę nitonakrętek dać 10 , 12 mm. Może dać mocno spasowane C i dopiero cztery otwory i skręcić.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Stopiw Garage 
Nowy Forumowicz

Auto: JGC II
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 13 Gru 2015
Posty: 8
Skąd: Rogów
Wysłany: 16-02-2016, 20:23   

Zuzia napisał/a:
Mam koncepcję na coś w rodzaju litery L , jaką średnicę nitonakrętek dać 10 , 12 mm. Może dać mocno spasowane C i dopiero cztery otwory i skręcić.

tutaj jest częśc fot z naszej realizacji https://www.facebook.com/...80585753&type=3 ,nitonakrętki sa pod srubę m10 po 4 na każde ramie a obejma ciasno wchodzi od dołu pod ramę i potem dokręcamy śruby wszystko trzyma mocno
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 29-02-2016, 21:25   

Przymiarka i do malowania http://www.fotosik.pl/zdj...8fAuzB6qwMkWlxH
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
somer 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi L 200 (2011r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: Zebrzydowice
Wysłany: 01-03-2016, 21:29   

Zuzia napisał/a:
Przymiarka i do malowania http://www.fotosik.pl/zdj...8fAuzB6qwMkWlxH



najpierw daj do ocynku
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 01-03-2016, 21:55   

Poszły do śrutowania , podkład i proszek . Już zamontowane :D . Teraz biorę na warsztat tylny zderzak , najważniejszy element czyli hitch bamper doleciał z juseja . Zderzak pójdzie najpierw do ocynku. Jest z czego czerpać inspirację https://www.google.pl/sea...iw=1280&bih=800
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 02-03-2016, 01:29   

To się lepiej tymi zderzakami nie inspiruj bo wszystkie są bezsensownie rozwiązane i nie pozwalają na opuszczenie tylnej klapy całkowicie w dół. Pogadaj trochę z właścicielami pikapów, którzy muszą sięgnąć na koniec paki kiedy mają poziomo rozłożoną klapę bo w dół się nie da bo ogranicza zderzak. Wszystkie te zderzaki projektują kolesie nie mający pojęcia o używaniu pikapa na co dzień.
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
somer 
Nowy Forumowicz

Auto: mitsubishi L 200 (2011r)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 01 Sty 2016
Posty: 17
Skąd: Zebrzydowice
Wysłany: 02-03-2016, 07:15   

Heilsberg napisał/a:
To się lepiej tymi zderzakami nie inspiruj bo wszystkie są bezsensownie rozwiązane i nie pozwalają na opuszczenie tylnej klapy całkowicie w dół. Pogadaj trochę z właścicielami pikapów, którzy muszą sięgnąć na koniec paki kiedy mają poziomo rozłożoną klapę bo w dół się nie da bo ogranicza zderzak. Wszystkie te zderzaki projektują kolesie nie mający pojęcia o używaniu pikapa na co dzień.



ale w mojej elce i tak się nie otwiera w dół,bo są przykręcone ograniczniki i sama konstrukcja zawiasu to uniemożliwia.Poza tym nawet fabryczny zderzak też przeszkadza.
Poza tym ważniejszy jest stalowy zderzak z przodu.

[ Dodano: 02-03-2016, 07:18 ]
[quote="Zuzia"]Poszły do śrutowania , podkład i proszek . Już zamontowane :D . Teraz biorę na warsztat tylny zderzak , najważniejszy element czyli hitch bamper doleciał z juseja . Zderzak pójdzie najpierw do ocynku. Jest z czego czerpać inspirację

Szkoda.Mi po ostatnim spotkaniu z kamieniami pozostał tylko ocynk.Szkoda kasy na proszek.
Lepiej ocynk i raptor.Łatwiej naprawić uszkodzenia.
 
 
Zuzia 
Forumowicz

Auto: L200 2008 Pajero Sport 2013
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 279
Skąd: Piła
Wysłany: 02-03-2016, 07:51   

Tylna burta u mnie też nie jest otwierana o 180 stopni, paletę pakuję widlakiem (jak muszę). I tak po zderzaku zrobię system szuflad, u mnie jeżdżą tylko drobne narzędzia w skrzyniach. Z przodu stali nie potrzebuję , płyta i wyciągarka schowa się w oryginalnym zderzaku. Do ekstremalnych wygłupów przerabiam jimmiego. Czasem muszę wjechać i wyjechać w miejsce gdzie haczę belką od zderzaka i dlatego podnoszę całą konstrukcję do góry.
_________________
pozdrawiam Paweł
 
 
Heilsberg 
Forumowicz
USNI Life Member


Auto: jak w podpisie
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 51 razy
Dołączył: 08 Sty 2009
Posty: 925
Skąd: Lidzbark Warmiński
Wysłany: 02-03-2016, 11:06   

Dlatego właśnie robienie tylnego zderzaka to jedyna okazja by poprawić fabrykę i zrobić to tak jak było do 2005 roku kiedy tylna burta otwierała się w dół bez problemu. Potem jakiś konstruktor za dychę wpadł na "świetny" pomysł by to "ulepszyć".
_________________
Pajero II 2,5 TD SWB '96
L200 HP '10
L200 Dakar '05 Silver Beast
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.