Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
ustawienie wałków rozrządu l200 2.5 did 2010 rok
Autor Wiadomość
kordian007 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2.5 did lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Rychtal
Wysłany: 23-02-2016, 22:02   ustawienie wałków rozrządu l200 2.5 did 2010 rok

mam l200, kupiłem niedawno z uszkodzonym silnikiem, a dokładnie głowicą, niestety ktoś go rozkręcał i poddał się, więc trochę było w częściach, po montażu nowej głowicy szukałem na forum i w google oraz po serwisów kach ale nie znalazłem ustawienia wałków rozrządu żeby się zgrywały, w serwisów-kach jakoś dziwnie te strony które dotyczyły tego tematu po prostu były wycięte... heh
może ma ktoś jakiś schemat ustawienia tych wałków lub może pomóc w tej kwestii
auto z 2010 roku, l200 2.5 did silnik oczywiście 4d56u

[ Dodano: 23-02-2016, 22:15 ]
zapomniałem dodać że schemat ustawienia rozrządu mam i jest ustawiony tylko zgranie wałków nie wiem czy mam dobre ...
_________________
Im brudniejsze ręce tym czyściejsze pieniądze... jakoś tak :P
 
 
zbyszekm2 
Forumowicz


Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy
Dołączył: 26 Sty 2007
Posty: 4635
Skąd: Bytów
Wysłany: 24-02-2016, 08:37   

przecież tam są znaki kołach.
_________________
pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 
 
 
kordian007 
Nowy Forumowicz

Auto: l200 2.5 did lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2016
Posty: 5
Skąd: Rychtal
Wysłany: 24-02-2016, 09:10   

ustawiłem na znaki żeby się zgrywały i zawory dotykały tłoka przy ustawieniu rozrządu, więc ustawiłem na następne znaki bo na jednym wałku są 2 znaki i wtedy się zgrywało tylko interesuje mnie czy nie pomyliłem się o jeden ząb, dlatego chce byc pewny że praca silnika przebiega prawidłowo i wszystko otwiera się i zamyka w prawidłowy sposób. teraz mam ustawione tak że kropki mijają się o kilka zębów i silnik chodzi. natomiast ustawiałem to w ten sposób że najpierw ustawiłem rozrząd na cechy a później drugi wałek, i gdy ustawiłem go na kropke znak na czole wałka i kropke znak po przeciwnej stronie na zębatce wałka że były w lini z płaszczyzną głowicy to wydaje się to być dobrze, pokręciłem wałem i wszystko się zgrywało, ale nie wiem czy to jest dobrze :(
_________________
Im brudniejsze ręce tym czyściejsze pieniądze... jakoś tak :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.