 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
ustawienie wałków rozrządu l200 2.5 did 2010 rok |
Autor |
Wiadomość |
kordian007
Nowy Forumowicz
Auto: l200 2.5 did lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 5 Skąd: Rychtal
|
Wysłany: 23-02-2016, 22:02 ustawienie wałków rozrządu l200 2.5 did 2010 rok
|
|
|
mam l200, kupiłem niedawno z uszkodzonym silnikiem, a dokładnie głowicą, niestety ktoś go rozkręcał i poddał się, więc trochę było w częściach, po montażu nowej głowicy szukałem na forum i w google oraz po serwisów kach ale nie znalazłem ustawienia wałków rozrządu żeby się zgrywały, w serwisów-kach jakoś dziwnie te strony które dotyczyły tego tematu po prostu były wycięte... heh
może ma ktoś jakiś schemat ustawienia tych wałków lub może pomóc w tej kwestii
auto z 2010 roku, l200 2.5 did silnik oczywiście 4d56u
[ Dodano: 23-02-2016, 22:15 ]
zapomniałem dodać że schemat ustawienia rozrządu mam i jest ustawiony tylko zgranie wałków nie wiem czy mam dobre ... |
_________________ Im brudniejsze ręce tym czyściejsze pieniądze... jakoś tak |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 24-02-2016, 08:37
|
|
|
przecież tam są znaki kołach. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
kordian007
Nowy Forumowicz
Auto: l200 2.5 did lift
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 23 Lut 2016 Posty: 5 Skąd: Rychtal
|
Wysłany: 24-02-2016, 09:10
|
|
|
ustawiłem na znaki żeby się zgrywały i zawory dotykały tłoka przy ustawieniu rozrządu, więc ustawiłem na następne znaki bo na jednym wałku są 2 znaki i wtedy się zgrywało tylko interesuje mnie czy nie pomyliłem się o jeden ząb, dlatego chce byc pewny że praca silnika przebiega prawidłowo i wszystko otwiera się i zamyka w prawidłowy sposób. teraz mam ustawione tak że kropki mijają się o kilka zębów i silnik chodzi. natomiast ustawiałem to w ten sposób że najpierw ustawiłem rozrząd na cechy a później drugi wałek, i gdy ustawiłem go na kropke znak na czole wałka i kropke znak po przeciwnej stronie na zębatce wałka że były w lini z płaszczyzną głowicy to wydaje się to być dobrze, pokręciłem wałem i wszystko się zgrywało, ale nie wiem czy to jest dobrze |
_________________ Im brudniejsze ręce tym czyściejsze pieniądze... jakoś tak |
|
|
|
 |
|
|