Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:56 |
Wymiana turbo na wieksze |
Autor |
Wiadomość |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-02-2016, 12:14 Wymiana turbo na wieksze
|
|
|
Witam,
Zbieram się do wymiany turbiny na mocniejszą oraz wsadzenie FMIC, zapewne tez dojedzie do tego ydech.
Jakie turbo proponujecie celuje w około 350KM. Teraz jest 260KM i 380Nm |
_________________
 |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 19-02-2016, 19:59
|
|
|
Hamulce też zmieniasz? Ori nie są za bogate.... |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
Georg
Mitsumaniak

Auto: Z trwałym motorem 3.2 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 37 razy Dołączył: 18 Sty 2014 Posty: 771 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 19-02-2016, 20:27
|
|
|
Resurs silnika spadnie pewnie o połowę... |
_________________ Nie karmić trolli.
 |
Ostatnio zmieniony przez Georg 20-02-2016, 17:26, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 19-02-2016, 21:43
|
|
|
Zwierzu napisał/a: | Zbieram się do wymiany turbiny na mocniejszą oraz wsadzenie FMIC |
Nie podpowiem Ci co dokładnie ale co do powyższego to większe turbo = większy lag, przy icku założonym przed chłodnicą podejrzewam, że też troszkę wydłuży się reakcja na dodanie gazu - dlatego jeśli chcesz mieć dobre przyśpieszenie to Twin-Scrool lub BiTurbo, włożenie tylko większego turbo da Ci moc max przy wyższych obr., do 4000 będzie "słabo".
Zwierzu napisał/a: | Teraz jest 260KM i 380Nm |
Możesz napisać jak uzyskane? Sam remap czy mechanicznie? Pompa paliwa i wtryski jakie? Ciekawi mnie wykres z hamowni jak to u Ciebie przebiega, mógłbyś zapodać tu bądź na PW? |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
|
|
|
 |
miron
Forumowicz
Auto: 2,4 mivec cvt
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Mar 2014 Posty: 326 Skąd: Świlcza
|
|
|
|
 |
patrycjuszek
Forumowicz
Auto: Galant 2.0 v6 150 ps
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 13 razy Dołączył: 03 Cze 2009 Posty: 556 Skąd: Wisxnice
|
Wysłany: 20-02-2016, 13:07
|
|
|
Ostatnia jest najlepsza. Ja kupiłem za 1500,- z rozebranego EVO z Japonii.
Trzeba polować to się trafi.
Jeszcze jest turbo ale na około 320ps. Od EVO VII GT-A czyli tego w automacie. Dzieki temu nie jest katowana, najczęściej są zdrowe bo każdy wymienia na tą od EVO 9 i są tanie. Wcześnie wstają nie ma laga. TD05 15g 9T
EVO 9 jest na mivecu jak nie zmienisz wałków u siebie na ostre to nic Ci ona nie da.
Turba mają oznaczenia - cyfra przy T oznacza wielkości wirnika gorącego. Im większy tym więcej spalin trzeba żeby go rozpędzić. |
|
|
|
 |
|