Przesunięty przez: Bzyk_R1 01-12-2017, 19:53 |
Evolander projekt a właściwie końcówka. |
Autor |
Wiadomość |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2016, 12:39 Evolander projekt a właściwie końcówka.
|
|
|
Cześć,
Nie lubię specjalnie się uzewnętrzniać i pisać na forach ale robię to ze względu na to ,że jest mało informacji na temat sensownego tuningu Outlandera turbo.
Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).
Jako ze pracuje jako project manager w IT podszedłem do tego w trochę w taki sposób jak prowadzę projekty informatyczne:)
Zakup
Serwis:
- płyny
- sprzęgło
- rozrząd
- mocna instalacja gazowa do 580KM
- nowe opony
- felgi OZ Longue
STAGE 1
1.VTG Chip 260KM 380Nm
STAGE 2
- FMIC
- Duża chłodnica oleju pod wiatrołapem
- Kolektor wydechowy EVO 9
- Nowe turbo Evo 9
- Pompa paliwa EVO
- Wtryski EVO 9
- Gwint ISC Street Racing (czy jakos tak)
- Stara chłodnica oleju podłączona pod wspomaganie
- Pełen wydech z kwasu 2 rury 4 cale
Stage 3 (obecny etap)
Wymiana:
-Korbowody (korby w O1T są od wersji wolno ssącej)
-Tłoki Kute (tez prawdopodobnie sa inne niż w EVO)
-Wałki ostre 527 (o ile nie pomyliłem)
- Uszczelka głowicy 1,5mm
- ARP głowica
- ARP korby
W chwili obecnej mam około 300KM i 400Nm.
Za 1,5 tyg starujemy z STAGE 3.
Tutaj docelowo ma być 400+ 550Nm
Mam też zakupione heble z EVO 9 ale mam problem z zamontowaniem wiec prawdopodobnie wjadą zwrotnice EVO i półosie które sa grubsze.
Zapraszam do dyskusji i pytań. |
_________________
 |
|
|
|
 |
tyku
Mitsumaniak

Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy Dołączył: 25 Sty 2012 Posty: 3004 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 03-08-2016, 12:54
|
|
|
Zwierzu napisał/a: | Zapraszam do dyskusji i pytań. | O czym tu dyskutować.
Stworzyłeś prawdziwego "Zwierza" Zwierzu.
Szkoda, że nie wspomniałeś o kosztach. Zrobić się da wszystko, tylko za jaką cenę. |
_________________ MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 |
|
|
|
 |
Bizi78
Mitsumaniak Reklamożerca.

Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy Dołączył: 01 Sty 2010 Posty: 21019 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 03-08-2016, 13:03
|
|
|
Ja się tylko grzecznie spytam dlaczego nie ma odpowiedniego tematu w Naszych Miśkach .
Zakładaj temat i się chwal, bo wychodzi ciekawy projekt . |
_________________ Gość zobacz moją zieloną żabę .
 |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2016, 13:36
|
|
|
tyku napisał/a: | Zwierzu napisał/a: | Zapraszam do dyskusji i pytań. | O czym tu dyskutować.
Stworzyłeś prawdziwego "Zwierza" Zwierzu.
Szkoda, że nie wspomniałeś o kosztach. Zrobić się da wszystko, tylko za jaką cenę. |
Powiem tak całość wraz z zakupem auta to koszt około 50 tys zł.
Uważam ,że biorąc pod uwagę możliwości auta w tych pieniądzach nie ma opcji kupna czegoś porównywalnego.
Dodatkowo moim celem jest jazda autem które jest tak zwanym sleeperem i to mi się tutaj podoba.
Nie jest to moje jedyne auto traktuje je projektowo.
[ Dodano: 03-08-2016, 12:37 ]
Bizi78 napisał/a: | Ja się tylko grzecznie spytam dlaczego nie ma odpowiedniego tematu w Naszych Miśkach .
Zakładaj temat i się chwal, bo wychodzi ciekawy projekt . |
No dobrze założę taki temat ale dopiero po oklejeniu auta czyli za jakies 2-3 tyg jak dokończe też mechanikę. |
_________________
 |
|
|
|
 |
Fragu
Mitsumaniak Łukasz

Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy Dołączył: 13 Kwi 2008 Posty: 6077 Skąd: okolice Bydgoszczy
|
Wysłany: 03-08-2016, 14:03
|
|
|
Bardzo ciekawy projekt, czekam na zdjęcia i może jakieś nagrania |
_________________ Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________
FIESTA ST150 |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 03-08-2016, 20:41
|
|
|
Czy ma ktoś wiedzę co za tłoki siedzą w O1T?
Czy to jest tożsame z tłokami EVO?
[ Dodano: 03-08-2016, 19:57 ]
Kolejna kwestia szukam kogoś kto mi zrobi zabezpieczenie podwozia oczywiście z eleganckim czyszczeniem etc.
Nie chce tanio chce dobrze bo wiem jaka to jest robota, zaznaczam ze po oczyszczeniu przyjeżdżam na inspekcje i potem jest dopiero nakładane zabezpieczenie (Warszawa i okolice). |
_________________
 |
|
|
|
 |
Marcino
Mitsumaniak Góral niskopienny

Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy Dołączył: 02 Cze 2005 Posty: 10731 Skąd: okolice Tczewa
|
Wysłany: 04-08-2016, 08:18
|
|
|
Trzeba by kogość kto robi tzw mycie podwozia z piaskowaniem, wtedy jest dobrze,i robi to dłużej niż 1 dzień. |
_________________ 2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r
"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów
Czyli w tym przypadku 6a13 " by tomchuck
 |
|
|
|
 |
staszq2
Mitsumaniak Cichociemny

Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy Dołączył: 24 Sty 2015 Posty: 624 Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
|
Wysłany: 04-08-2016, 17:13
|
|
|
U mnie w okolicy jest gość który robi kompleksowe zabezpieczenie podwozia, oczywiście nie polecę Ci go Zwierzu, dlatego, że miałbyś 350 km ale chcę powiedzieć, że u niego to trwa 3 dni cena 800-1000 zł zależnie od ilości rozkręcanych elementów i dostępu. Także warsztaty robiące konserwę w 1 dzień omijaj z daleka, ja jak sam robiłem to potrzebowałem 4 dni. |
_________________ 1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M
Mam japońskie TURBO do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T
[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM |
|
|
|
 |
sla
Forumowicz

Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy Dołączył: 27 Mar 2005 Posty: 2882 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2016, 19:04
|
|
|
Zwierzu napisał/a: | Kolejna kwestia szukam kogoś kto mi zrobi zabezpieczenie podwozia oczywiście z eleganckim czyszczeniem etc. |
http://www.wyszynski.net....ykorozyjna.html podobno robi nieźle |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2016, 20:04
|
|
|
Podjadę i pogadam z nimi.
A może ktoś coś wie na temat czyszczenia korozji laserem? |
_________________
 |
|
|
|
 |
PGmitsub
Mitsumaniak Mitsu Pro

Auto: Carisma GDI LS ART '98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Kwi 2010 Posty: 34 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 04-08-2016, 20:09
|
|
|
[quote][quote="sla"] Cytat: | http://www.wyszynski.net....ykorozyjna.html podobno robi nieźle |
Ja niestety nie mogę ich polecić, a robiłem u nich zabezpieczenie dwóch samochodów.
Wobec czego mogę stwierdzić, że: mycie "widocznej" części podwozia, suszenie (dwa dni pracy) oraz samo nałożenie "valvoline" (kolejne dwa dni z suszeniem) jest super, o tyle mycie zakamarków (tam gdzie się zbiera błoto, brud) pozostawia wiele do życzenia, nikt się nie pokwapił żeby zdjąć osłony nadkoli, tylnej części podwozia... zauważone niestety po jakimś czasie i poprawione już we własnym zakresie.
Niestety ciężko o dobrego wykonawcę... bo dla nich liczy się czas i kasa. |
_________________ Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS ART 1998 r. - od 08.1998 r. - do chwili obecnej,
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi 1996 r. - sprzedany w 2020 r. |
|
|
|
 |
Zwierzu
Forumowicz

Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 14 Lut 2006 Posty: 147 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 08-08-2016, 18:52
|
|
|
[quote="PGmitsub"] Cytat: | [quote="sla"] Cytat: | http://www.wyszynski.net....ykorozyjna.html podobno robi nieźle |
Ja niestety nie mogę ich polecić, a robiłem u nich zabezpieczenie dwóch samochodów.
Wobec czego mogę stwierdzić, że: mycie "widocznej" części podwozia, suszenie (dwa dni pracy) oraz samo nałożenie "valvoline" (kolejne dwa dni z suszeniem) jest super, o tyle mycie zakamarków (tam gdzie się zbiera błoto, brud) pozostawia wiele do życzenia, nikt się nie pokwapił żeby zdjąć osłony nadkoli, tylnej części podwozia... zauważone niestety po jakimś czasie i poprawione już we własnym zakresie.
Niestety ciężko o dobrego wykonawcę... bo dla nich liczy się czas i kasa. |
No cóż wychodzi na to ze jak samemu się tego nie zrobi to nie będzie dobrze.
[ Dodano: 08-08-2016, 19:21 ]
Trochę newsów.
Zdecydowałem sie zakuć silnik poniżej lista gratów które juz zamówiłem:
Tłoki Wiseco, 85,5mm
Korbowody Manley H-Beam
Szpilki głowicy ARP
Panewki KING
Wałki Kelford 272 do seryjnych sprężynek (lift 10mm)
Dalej:
- zwrotnice evo 8
- półosie EVO 8
- heble brembo evo 9
Ten setup powinien wypluć 400KM+ i jakieś 600Nm |
_________________
 |
|
|
|
 |
mroz3k
Forumowicz

Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016 Posty: 89 Skąd: Gdansk/Oslo
|
Wysłany: 26-08-2016, 09:04
|
|
|
Jest opcja wrzucenia jakiś zdjęć przez Ciebie tego cuda? Silnika szczególnie |
|
|
|
 |
elektryk
Forumowicz
Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy Dołączył: 10 Sie 2008 Posty: 2082 Skąd: z ...
|
Wysłany: 26-08-2016, 14:18
|
|
|
mroz3k napisał/a: | Jest opcja wrzucenia jakiś zdjęć przez Ciebie tego cuda? Silnika szczególnie | Po co? Przecież silnik został fabryczny, większość elementów które kolega wymienił siedzi gdzieś w środku silnika/samochodu. |
|
|
|
 |
Ambroży
Forumowicz Ambroży
Auto: Outlander I 2006 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Mar 2016 Posty: 35 Skąd: ŁOMIANKI
|
Wysłany: 02-09-2016, 16:45
|
|
|
Zwierzu napisał/a: | Czy ma ktoś wiedzę co za tłoki siedzą w O1T?
Czy to jest tożsame z tłokami EVO?
[ Dodano: 03-08-2016, 19:57 ]
Kolejna kwestia szukam kogoś kto mi zrobi zabezpieczenie podwozia oczywiście z eleganckim czyszczeniem etc.
Nie chce tanio chce dobrze bo wiem jaka to jest robota, zaznaczam ze po oczyszczeniu przyjeżdżam na inspekcje i potem jest dopiero nakładane zabezpieczenie (Warszawa i okolice). |
Ja w dniu dzisiejszym odebrałem auto z firmy KROWN (warszawa Ursus) Nie oczyszczają podwozia ale i nie nakładają typowego zabezpieczenia. Podwozie najpierw myją na podnośniku i tak usuwają luźną korozję. Ich środek to coś w rodzaju bardzo lepkiego oleju z inhibitorami korozji. Elementy które miały ogniska korozji zrobiły się czarne. Powiercili też otwory w nadwoziu, aby zabezpieczyć od wewnątrz. Otwory zaślepili korkami z twardej gumy. Wygląda to dobrze. o skuteczności napiszę na wiosnę, chociaż zapewniają, że przy corocznym powtórzeniu dają dożywotnią gwarancję (widziałem u nich nowe L200 jeszcze bez tablic). Koszt jest niewielki jak za tego typu usługę bo wynosi 600 zł. całość trwała 3 godziny. Jakbyś chciał obejrzeć to możemy się spotkać gdzieś w Warszawie i ocenisz. |
|
|
|
 |
|