Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Bzyk_R1
01-12-2017, 19:53
Evolander projekt a właściwie końcówka.
Autor Wiadomość
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2016, 12:39   Evolander projekt a właściwie końcówka.

Cześć,

Nie lubię specjalnie się uzewnętrzniać i pisać na forach ale robię to ze względu na to ,że jest mało informacji na temat sensownego tuningu Outlandera turbo.

Zacznę od tego ze auto kupiłem od ojca bo szkoda było go sprzedawać (przebieg 75 tys).
Jako ze pracuje jako project manager w IT podszedłem do tego w trochę w taki sposób jak prowadzę projekty informatyczne:)

Zakup
Serwis:
- płyny
- sprzęgło
- rozrząd
- mocna instalacja gazowa do 580KM
- nowe opony
- felgi OZ Longue


STAGE 1
1.VTG Chip 260KM 380Nm

STAGE 2
- FMIC
- Duża chłodnica oleju pod wiatrołapem
- Kolektor wydechowy EVO 9
- Nowe turbo Evo 9
- Pompa paliwa EVO
- Wtryski EVO 9
- Gwint ISC Street Racing (czy jakos tak)
- Stara chłodnica oleju podłączona pod wspomaganie
- Pełen wydech z kwasu 2 rury 4 cale

Stage 3 (obecny etap)
Wymiana:
-Korbowody (korby w O1T są od wersji wolno ssącej)
-Tłoki Kute (tez prawdopodobnie sa inne niż w EVO)
-Wałki ostre 527 (o ile nie pomyliłem)
- Uszczelka głowicy 1,5mm
- ARP głowica
- ARP korby

W chwili obecnej mam około 300KM i 400Nm.
Za 1,5 tyg starujemy z STAGE 3.
Tutaj docelowo ma być 400+ 550Nm

Mam też zakupione heble z EVO 9 ale mam problem z zamontowaniem wiec prawdopodobnie wjadą zwrotnice EVO i półosie które sa grubsze.

Zapraszam do dyskusji i pytań.
_________________

 
 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 03-08-2016, 12:54   

Zwierzu napisał/a:
Zapraszam do dyskusji i pytań.
O czym tu dyskutować. :wink:
Stworzyłeś prawdziwego "Zwierza" Zwierzu.
Szkoda, że nie wspomniałeś o kosztach. Zrobić się da wszystko, tylko za jaką cenę. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Bizi78 
Mitsumaniak
Reklamożerca.


Auto: MSS 1.3 family 01r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 823 razy
Dołączył: 01 Sty 2010
Posty: 21019
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 03-08-2016, 13:03   

Ja się tylko grzecznie spytam dlaczego nie ma odpowiedniego tematu w Naszych Miśkach :evil: .
Zakładaj temat i się chwal, bo wychodzi ciekawy projekt :D .
_________________
Gość zobacz moją zieloną żabę :D .
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 03-08-2016, 13:36   

tyku napisał/a:
Zwierzu napisał/a:
Zapraszam do dyskusji i pytań.
O czym tu dyskutować. :wink:
Stworzyłeś prawdziwego "Zwierza" Zwierzu.
Szkoda, że nie wspomniałeś o kosztach. Zrobić się da wszystko, tylko za jaką cenę. :wink:


Powiem tak całość wraz z zakupem auta to koszt około 50 tys zł.
Uważam ,że biorąc pod uwagę możliwości auta w tych pieniądzach nie ma opcji kupna czegoś porównywalnego.
Dodatkowo moim celem jest jazda autem które jest tak zwanym sleeperem i to mi się tutaj podoba.
Nie jest to moje jedyne auto traktuje je projektowo.

[ Dodano: 03-08-2016, 12:37 ]
Bizi78 napisał/a:
Ja się tylko grzecznie spytam dlaczego nie ma odpowiedniego tematu w Naszych Miśkach :evil: .
Zakładaj temat i się chwal, bo wychodzi ciekawy projekt :D .


No dobrze założę taki temat ale dopiero po oklejeniu auta czyli za jakies 2-3 tyg jak dokończe też mechanikę.
_________________

 
 
 
Fragu 
Mitsumaniak
Łukasz


Auto: jest
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 50 razy
Dołączył: 13 Kwi 2008
Posty: 6077
Skąd: okolice Bydgoszczy
Wysłany: 03-08-2016, 14:03   

Bardzo ciekawy projekt, czekam na zdjęcia i może jakieś nagrania :wink: :!:
_________________
Zdania są jak tyłek - podzielone.
_______________________________________

FIESTA ST150
 
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 03-08-2016, 20:41   

Czy ma ktoś wiedzę co za tłoki siedzą w O1T?
Czy to jest tożsame z tłokami EVO?

[ Dodano: 03-08-2016, 19:57 ]
Kolejna kwestia szukam kogoś kto mi zrobi zabezpieczenie podwozia oczywiście z eleganckim czyszczeniem etc.
Nie chce tanio chce dobrze bo wiem jaka to jest robota, zaznaczam ze po oczyszczeniu przyjeżdżam na inspekcje i potem jest dopiero nakładane zabezpieczenie (Warszawa i okolice).
_________________

 
 
 
Marcino 
Mitsumaniak
Góral niskopienny


Auto: Galant 2.5 V6 97r
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 68 razy
Dołączył: 02 Cze 2005
Posty: 10731
Skąd: okolice Tczewa
Wysłany: 04-08-2016, 08:18   

Trzeba by kogość kto robi tzw mycie podwozia z piaskowaniem, wtedy jest dobrze,i robi to dłużej niż 1 dzień.
_________________
2019 - ... - VW Tiguan II 18r 2.0 TDI 110kw
2006- .... - Galant 2.5 V6 97r + LPG Stag
był - 2011 - 2019 - Pug 307sw
była -2004-2006 - Carisma 1.8 GDI 98r
był -1997-2005 - Fiat 126p 1978r :)

"A omijając to całe rozmyślanie, to prawda jest taka że do codziennego auta najlepszy jest silnik z jak największym momentem dostępnym z niskich obrotów :)
Czyli w tym przypadku 6a13 8) " by tomchuck
 
 
 
staszq2 
Mitsumaniak
Cichociemny


Auto: Jedyne słuszne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 24 Sty 2015
Posty: 624
Skąd: Zasiedmiogórogrodzie
Wysłany: 04-08-2016, 17:13   

U mnie w okolicy jest gość który robi kompleksowe zabezpieczenie podwozia, oczywiście nie polecę Ci go Zwierzu, dlatego, że miałbyś 350 km ale chcę powiedzieć, że u niego to trwa 3 dni cena 800-1000 zł zależnie od ilości rozkręcanych elementów i dostępu. Także warsztaty robiące konserwę w 1 dzień omijaj z daleka, ja jak sam robiłem to potrzebowałem 4 dni.
_________________
1% na leczenie i rehabilitację mojego Kubusia http://fundacja-sloneczko...s.php?ida=138/M

Mam japońskie TURBO :) do tego AWD
Moja historia motoryzacji:
1. Fiat 125p 1.5, 2. Fiat 126p 0.65, 3. Peugeot 106 '92 1.1, 4. Daewoo Leganza '99 2.2 CDX, 5. Ford Fiesta '95 1.3, 6. Nissan Primera '00 1.8 CH
7. Citroen Xsara '98 1.4, 8. Renault Scenic '98 2.0, 9. Renault Grand Scenic II '09 2.0, 10. Ford Mondeo MK II '00 1.8
11. Ford Focus MK2 '07 1.6 TDCi pierwszy w życiu diesel - http://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=95295
12. Mitsubishi Outlander TURBO "Byczek" - ach... no szkoda i szkoda
13. Audi A6 C5 '03 Avant 3.0 quattro + tiptronic - było jeździło służyło ale nie było tanie
14. 'OBRUT" - nie wyszło a miał być come back
15. Ford Mondeo MK4 2.0 HDI pod kryptonimem TDCI 130/320==>185/413 - przerzucam się na ropniaka
16. Coltolot CJO "Black Sabaton" 1.6
17. OBRUT nr 3 - seria seria seria ... czarna seria
18. Saabik 9-5 '06 Aero 2.3T

[size=i10]19.[/size] https://forum.mitsumaniaki.pl/viewtopic.php?t=108143 Batmobil - O1T 800+HP/1200+NM
 
 
sla 
Forumowicz


Auto: Inne
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 27 Mar 2005
Posty: 2882
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2016, 19:04   

Zwierzu napisał/a:
Kolejna kwestia szukam kogoś kto mi zrobi zabezpieczenie podwozia oczywiście z eleganckim czyszczeniem etc.

http://www.wyszynski.net....ykorozyjna.html podobno robi nieźle
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2016, 20:04   

sla napisał/a:
Zwierzu napisał/a:
Kolejna kwestia szukam kogoś kto mi zrobi zabezpieczenie podwozia oczywiście z eleganckim czyszczeniem etc.

http://www.wyszynski.net....ykorozyjna.html podobno robi nieźle


Podjadę i pogadam z nimi.


A może ktoś coś wie na temat czyszczenia korozji laserem?
_________________

 
 
 
PGmitsub 
Mitsumaniak
Mitsu Pro


Auto: Carisma GDI LS ART '98
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Kwi 2010
Posty: 34
Skąd: Warszawa
Wysłany: 04-08-2016, 20:09   

[quote][quote="sla"]
Cytat:
http://www.wyszynski.net....ykorozyjna.html podobno robi nieźle


Ja niestety nie mogę ich polecić, a robiłem u nich zabezpieczenie dwóch samochodów.
Wobec czego mogę stwierdzić, że: mycie "widocznej" części podwozia, suszenie (dwa dni pracy) oraz samo nałożenie "valvoline" (kolejne dwa dni z suszeniem) jest super, o tyle mycie zakamarków (tam gdzie się zbiera błoto, brud) pozostawia wiele do życzenia, nikt się nie pokwapił żeby zdjąć osłony nadkoli, tylnej części podwozia... zauważone niestety po jakimś czasie i poprawione już we własnym zakresie.
Niestety ciężko o dobrego wykonawcę... bo dla nich liczy się czas i kasa.
_________________
Mitsubishi Carisma 1.8 GDI LS ART 1998 r. - od 08.1998 r. - do chwili obecnej,
Mitsubishi Lancer 1.6 GLXi 1996 r. - sprzedany w 2020 r.
 
 
Zwierzu 
Forumowicz


Auto: Outlander Turbo
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 14 Lut 2006
Posty: 147
Skąd: Warszawa
Wysłany: 08-08-2016, 18:52   

[quote="PGmitsub"]
Cytat:
[quote="sla"]
Cytat:
http://www.wyszynski.net....ykorozyjna.html podobno robi nieźle


Ja niestety nie mogę ich polecić, a robiłem u nich zabezpieczenie dwóch samochodów.
Wobec czego mogę stwierdzić, że: mycie "widocznej" części podwozia, suszenie (dwa dni pracy) oraz samo nałożenie "valvoline" (kolejne dwa dni z suszeniem) jest super, o tyle mycie zakamarków (tam gdzie się zbiera błoto, brud) pozostawia wiele do życzenia, nikt się nie pokwapił żeby zdjąć osłony nadkoli, tylnej części podwozia... zauważone niestety po jakimś czasie i poprawione już we własnym zakresie.
Niestety ciężko o dobrego wykonawcę... bo dla nich liczy się czas i kasa.


No cóż wychodzi na to ze jak samemu się tego nie zrobi to nie będzie dobrze.

[ Dodano: 08-08-2016, 19:21 ]
Trochę newsów.
Zdecydowałem sie zakuć silnik poniżej lista gratów które juz zamówiłem:
Tłoki Wiseco, 85,5mm
Korbowody Manley H-Beam
Szpilki głowicy ARP
Panewki KING
Wałki Kelford 272 do seryjnych sprężynek (lift 10mm)

Dalej:
- zwrotnice evo 8
- półosie EVO 8
- heble brembo evo 9

Ten setup powinien wypluć 400KM+ i jakieś 600Nm
_________________

 
 
 
mroz3k 
Forumowicz


Auto: Mitsubishi Outlander Turbo
Kraj/Country: Norway
Dołączył: 25 Sie 2016
Posty: 89
Skąd: Gdansk/Oslo
Wysłany: 26-08-2016, 09:04   

Jest opcja wrzucenia jakiś zdjęć przez Ciebie tego cuda? Silnika szczególnie :D
 
 
elektryk 
Forumowicz

Auto: auto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 33 razy
Dołączył: 10 Sie 2008
Posty: 2082
Skąd: z ...
Wysłany: 26-08-2016, 14:18   

mroz3k napisał/a:
Jest opcja wrzucenia jakiś zdjęć przez Ciebie tego cuda? Silnika szczególnie :D
Po co? Przecież silnik został fabryczny, większość elementów które kolega wymienił siedzi gdzieś w środku silnika/samochodu.
 
 
Ambroży 
Forumowicz
Ambroży

Auto: Outlander I 2006 2.0
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 16 Mar 2016
Posty: 35
Skąd: ŁOMIANKI
Wysłany: 02-09-2016, 16:45   

Zwierzu napisał/a:
Czy ma ktoś wiedzę co za tłoki siedzą w O1T?
Czy to jest tożsame z tłokami EVO?

[ Dodano: 03-08-2016, 19:57 ]
Kolejna kwestia szukam kogoś kto mi zrobi zabezpieczenie podwozia oczywiście z eleganckim czyszczeniem etc.
Nie chce tanio chce dobrze bo wiem jaka to jest robota, zaznaczam ze po oczyszczeniu przyjeżdżam na inspekcje i potem jest dopiero nakładane zabezpieczenie (Warszawa i okolice).


Ja w dniu dzisiejszym odebrałem auto z firmy KROWN (warszawa Ursus) Nie oczyszczają podwozia ale i nie nakładają typowego zabezpieczenia. Podwozie najpierw myją na podnośniku i tak usuwają luźną korozję. Ich środek to coś w rodzaju bardzo lepkiego oleju z inhibitorami korozji. Elementy które miały ogniska korozji zrobiły się czarne. Powiercili też otwory w nadwoziu, aby zabezpieczyć od wewnątrz. Otwory zaślepili korkami z twardej gumy. Wygląda to dobrze. o skuteczności napiszę na wiosnę, chociaż zapewniają, że przy corocznym powtórzeniu dają dożywotnią gwarancję (widziałem u nich nowe L200 jeszcze bez tablic). Koszt jest niewielki jak za tego typu usługę bo wynosi 600 zł. całość trwała 3 godziny. Jakbyś chciał obejrzeć to możemy się spotkać gdzieś w Warszawie i ocenisz.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.