Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Koniec tarcz przednich
Autor Wiadomość
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 14-08-2014, 12:14   Koniec tarcz przednich

Panowie straszne mam bicia na tarczach przednich podczas hamowania z większych prędkości.
Nosze sie z zamiarem zakupu kompletu nowych i proszę o opinie może ktoś z kolegów montował coś podobnego?I dodatkowe pytanie czy w naszych pojazdach jest czujnik zużycia klocków ?
http://allegro.pl/tarcze-...4487398056.html
_________________

 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 14-08-2014, 13:17   

odpuść sobie takie wynalazki. Klocki TRW - to zwykłe standardowe klocki, żaden tam sport. A producent tarcz - to w ogóle pierwszy raz widzę.
Kup sobie np. komplet EBC - tarcze zwykłe, klocki greenstuff i będzie OK. Równie dobrze możesz kupić tarcze Blueprint - to jakaś chińszczyzna, ale dobrze się sprawdzały.
Koniecznie sprawdź hamulce z tyłu - lubią się zacinać ( u mnie od strony wewnętrznej) i to powoduje szybsze zużycie przodu. ASO niestety często nie sprawdzają ich porządnie - lepiej wymieniać tarcze i klocki z przodu co 20kkm niż zrobić tył. :evil: Tak przynajmniej było u mnie.
Czujnik jest - akustyczny tzn. blaszka na jednym klocku, piszcząca po dojściu do tarczy. Prymitywne jak na autko za ponad 100kzł, ale działające ;)
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 15-08-2014, 09:45   

lub coś takiego?
http://allegro.pl/tarcze-...4445831001.html
_________________

 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 15-08-2014, 10:38   

Konieczny taki wynalazek ??? .
Naprawdę dobrej firmy gładkie tarcze i dobrane do nich klocki całkiem nieżle hamują .
ATE , Zimmmermann , TRW .
Ale jak poczujesz się z tym lepiej to kup . Najwyżej szybciej wymienisz na inne :wink:
 
 
mitsu00 
Mitsumaniak

Auto: VOLVO XC70 AWD '13
Kraj/Country: Sweden
Pomógł: 34 razy
Dołączył: 10 Lut 2009
Posty: 4355
Skąd: Sztokholm, Szwecja
Wysłany: 15-08-2014, 12:08   

Aleksander1965 napisał/a:
lub coś takiego?
http://allegro.pl/tarcze-...4445831001.html

Komplet tarcz BluePrint na obie osie + klocki Yashika na obie osie wlacznie z wymiana kosztowalo mnie 700zl. Spisywaly sie idealnie. W OII tarcze sa za malej srednicy i b latwo sie wichruja od hamowan z wyzszych predkosci.

P.S 1 ori tarcza w ASO do Outlandera kosztuje 500zl bahahahahaha...... Odpusc sobie nawier ane bo b szybko zaczna ci buczec przy hamowaniu. Outek to nie wyscigowka, praw fizyki nie zmienisz.
_________________
Pozdrawiam

Dominik
 
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-08-2014, 12:56   

Jak koniecznie chcesz wiercone to kup sobie takie http://allegro.pl/tarcze-...4508589589.html . Kosztują "nieco" drożej, ale przynajmniej to znana firma faktycznie zajmująca się hamulcami. Podobnie jak wspomniane
PiotrKw napisał/a:
ATE , Zimmmermann , TRW
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 15-08-2014, 13:09   

rezon napisał/a:
Jak koniecznie chcesz wiercone to kup sobie takie http://allegro.pl/tarcze-...4508589589.html . Kosztują "nieco" drożej, ale przynajmniej to znana firma faktycznie zajmująca się hamulcami. Podobnie jak wspomniane
PiotrKw napisał/a:
ATE , Zimmmermann , TRW

A jakie klocki do tego zestawu proponujesz?
_________________

 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 15-08-2014, 13:28   

Kup tej samej firmy co tarcze . Ja przynajmniej tak jeżdżę i nie ma problemów że klocki za twarde i zużywają tarczę czy odwrotnie .
Używałem ATE i Zimmermanna i obydwie ok. Najgorsze były Blue Print które kiedyś miałem na Pajero , teraz Zimmermany ale Pajero ma słabe hamulce juz z założenia fabrycznego :wink:
Ogólnie wolę Zimmermanna jako producenta i to produkującego w Niemczech . ( produkują też dla ATE ) Używam ich na dwu Touaregach z silnikami 3.2 i 4.2 ( ciężar pustego 2.4 tony )
I sprawują się bardzo dobrze . A jest z czego hamować , zaciski 6- tłoczkowe i tarcze 330- 350 mm . ( zresztą te same co w Q7 i Cayenne )
Naprawdę polecam .
Ostatnio zmieniony przez PiotrKw 15-08-2014, 13:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 15-08-2014, 13:31   

PiotrKw napisał/a:
Kup tej samej firmy co tarcze . Ja przynajmniej tak jeżdżę i nie ma problemów że klocki za twarde i zużywają tarczę czy odwrotnie .
Używałem ATE i Zimmermanna i obydwie ok.
Chociaż wolę Zimmermanna jako producenta i to produkującego w Niemczech . ( produkują też dla ATE ) Używam ich na dwu Touaregach z silnikami 3.2 i 4.2 ( ciężar pustego 2.4 tony )
I sprawują się bardzo dobrze . A jest z czego hamować , zaciski 6- tłoczkowe i tarcze 330- 350 mm . ( zresztą te same co w Q7 i Cayenne )
Naprawdę polecam .

Czyli polecasz tarcze zimmermanna zwykłe i do tego klocki tego producenta?
_________________

 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 15-08-2014, 13:34   

Aleksander1965, SP PERFORMANCE DRILLED SLOTTED - rewelacja z klockami Hawk Performance HPS lub HPS plus. Osobiście przetestowane przez półtora roku.
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 15-08-2014, 13:36   

Dokładnie tak polecam . Zastanawiałem się nad ceramicznymi klockami ale akurat jak robiłem ostatnia zmianę w Touaregu nie mieli . I przedstawiciel w Polsce ( Lewian ) przy rozmowie nie bardzo je polecał , uważał że lepiej zwykłe . Ale może przy następnej zmianie się skuszę . ?? :wink: :wink:
 
 
Aleksander1965 
Forumowicz

Auto: mitsubishi outlander 2,2 156km
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 17 Mar 2012
Posty: 480
Skąd: Strzelce Opolskie
Wysłany: 15-08-2014, 13:45   

tyku napisał/a:
Aleksander1965, SP PERFORMANCE DRILLED SLOTTED - rewelacja z klockami Hawk Performance HPS lub HPS plus. Osobiście przetestowane przez półtora roku.

Przetestowałeś na jakim pojeździe? bo Outlander troszkę waży i tu jest problem ze standardowymi tarczami
_________________

 
 
tyku 
Mitsumaniak


Auto: MITSUBISHI LANCER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 56 razy
Dołączył: 25 Sty 2012
Posty: 3004
Skąd: INTERNET
Wysłany: 15-08-2014, 14:01   

W lancerku jest ten sam problem. :wink:
_________________
MITSUBISHI LANCER 1.8 (4B10) Sportback - Red Metallic (P26)
Rok produkcji: 2010.
 
 
Hubeeert 
Mitsumaniak
na urlopie

Auto: TOYOTA YARIS 4EVER
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 156 razy
Dołączył: 21 Mar 2005
Posty: 17695
Skąd: Warszawa
Wysłany: 15-08-2014, 14:56   

Aleksander1965 napisał/a:
Outlander troszkę waży i tu jest problem ze standardowymi tarczami

sklep.hipol.pl
Tarcze i klocki Dokuji, niekoniecznie Sport. Testowane na kilku Outlanderach i innych samochodach spod znaku trzech diamentów.
_________________

Thomas Jefferson said:
1. A government big enough to give you everything you want, is strong enough to take everything you have...
2. The democracy will cease to exist when you take away from those who are willing to work and give to those who would not...
Just think...

.
 
 
rezon 
Mitsumaniak

Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy
Dołączył: 11 Lip 2008
Posty: 4689
Skąd: RZ
Wysłany: 15-08-2014, 14:56   

Aleksander1965 napisał/a:
rezon napisał/a:
Jak koniecznie chcesz wiercone to kup sobie takie http://allegro.pl/tarcze-...4508589589.html . Kosztują "nieco" drożej, ale przynajmniej to znana firma faktycznie zajmująca się hamulcami. Podobnie jak wspomniane
PiotrKw napisał/a:
ATE , Zimmmermann , TRW

A jakie klocki do tego zestawu proponujesz?
przeciez pisałem na początku o Greenstuff - też EBC. Moja żona jeździ na takim zestawie w SX4 (tylko tarcze gładkie EBC), ja jak skończę kiedyś klocki w Superbie to też przejdę na taki zestaw z gładkimi tarczami. Wiercone lepiej odprowadzają ciepło, ale bardziej hałasują. Sportowe klocki na pewno lepiej hamują, ale wtedy będziesz miał problem z odkształcaniem tarcz. Co więcej dla dobrej pracy potrzebują rozgrzania, czego normalnie się nie robi
Na pewno jest wiele innych dobrych klocków, ale akurat te uważam za dobrą relację ceny/jakość W Outku też używałem z tarczami Blueprint. Greenstuffy hamują lepiej niż zwykłe, pylą mniej, a cena nie powala na kolana. Chociaż ori Mitsubishi to były dla mnie klocki jedyne w swojej klasie cenowo/jakościowej. Kosztują jak "super hiper sport błyskawica", hamują bardzo przeciętnie, a buczenie klocków było gratis :) jedyne klocki w ciągu ok. 1,3Mkm, które buczały. Piszczące się trafiały, ale buczące tylko Mitsu :)

[ Dodano: 15-08-2014, 15:01 ]
Aleksander1965 napisał/a:
bo Outlander troszkę waży i tu jest problem ze standardowymi tarczami
Outek ma przede wszystkim za małe tarcze i za małą powierzchnię roboczą klocków. Do tego jak zacinają się lekko tylne to zaczyna być problem z przodem. W ciągu 155kkm wymieniłem z przodu 5kpl tarcz. Klocków o jeden więcej. Tył 1x tarcze i 2x klocki
_________________
był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.