 |
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki
|
|
Ogłoszenie |
W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu. Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.
|
( znow ) Uszczelka pod glowica ?? po naprawie ? |
Autor |
Wiadomość |
forumfelek
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2006
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 18 Cze 2015 Posty: 7 Skąd: inand
|
Wysłany: 20-07-2016, 18:40 ( znow ) Uszczelka pod glowica ?? po naprawie ?
|
|
|
na wstepie pragne zaznaczyc ze przejrzalem forum wszerz i wzdluz i w zasadzie jestem pewien ze znow glowica do wymiany ale naiwinie zapytam czy moze byc jakas inna przyczyna pojawienia sie oleju w chlodnicy ( chlodnica oleju / wymiennik ciepla - nie jestem pewien jak sie to fachowo nazywa ?turbo? ) i czy istneje metoda by to zdiagnozowac bez zdejmowania glowicy ? w moim przypadku auto sie nie przegrzewa - trzyma temp.nie ma babli w powietrza w chodnicy.zbiorniku -jezdzi bez zastrzezen .....wiem ze temat byl bardzo czesto walkowany na forum ale mimo wszystko bardzo bym prosil forumowiczow o porade , wiem ze glowica w tym egzemplarzu ( aktualnie 140ys,km na liczniku ) juz byla wymieniona , uszczelki , chlodnica , termostat itd, eLka to swietne auto i bardzo ciezko byloby mi sie z nim rozstac ale do tej pory kosztowalo mnie juz mala fortune i co chwila przysparza problemow ...
warto jeszcze chyba wspomniec ze problem pojawil sie po tym jak moja ukochana malzonka docisnela na autostradzie .. z jej relacji wynika ze wskazowka temp.zlapala czerwone pole przy czym on szybko zareagowala ( nie wyl.sinika itd) ale kto uwierzy kobiecie w takim przypadku ...
bardzo dziekuje za wszelkie porady
pozdrawiam |
|
|
|
 |
pablo eldiablo
Forumowicz

Auto: L200, Outlander
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 8 razy Dołączył: 23 Cze 2009 Posty: 414 Skąd: WPI
|
Wysłany: 29-07-2016, 14:15
|
|
|
Niedawno sam przerabiałem temat głowicy.. niestety nie udało się uniknąć sporych kosztów.
Po wielu rozmowach, wielu przeczytanych wątkach na różnych forach - stwierdzam, że głowice w L200 są bardzo delikatne na przegrzanie (dla wielu z tu piszących to pewnie żadne odkrycie - dla mnie było).
Nie wydaje mi się, żeby był inny sposób sprawdzenia głowicy na 100%, niż jej demontaż.
Bardzo duże ilości oleju dostają się do chłodziwa? |
|
|
|
 |
var1at
Mitsumaniak
Auto: L200 Di-D Dakar '07
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 18 Lip 2013 Posty: 45 Skąd: Józefów
|
Wysłany: 31-10-2016, 19:10
|
|
|
pablo eldiablo napisał/a: |
Po wielu rozmowach, wielu przeczytanych wątkach na różnych forach - stwierdzam, że głowice w L200 są bardzo delikatne na przegrzanie (dla wielu z tu piszących to pewnie żadne odkrycie - dla mnie było). |
Problem występuje w modelach z większą mocą (167 i 178 KM) i z pierwszych lat produkcji. Wystarczy wymienić uszczelkę na wzmacnianą, która jest montowana seryjnie od około 2009 (nie pamiętam dokładnie).
Koszt uszczelki około 500 pln.
Po wymianie uszczelki pokonałem 50 tyś autostradami w 2 lata. Auto dziś ma 235 000 przebiegu i wszystko w porządku. |
_________________ L200 Di-D Dakar '07
Endeavor SE 4WD '07 |
|
|
|
 |
|
|