Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki Strona Główna Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki


FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum
 Ogłoszenie 


W myśl ustawy RODO, akceptując regulamin wyrażasz zgodę na gromadzenie i przetwarzanie swoich danych osobowych w celach związanych z przyznaniem dostępu do forum / wstąpieniem do klubu.
Administratorem danych jest Oficjalny Klub Mitsubishi - MitsuManiaki
Jeśli nie akceptujesz powyższych informacji, prosimy o kontakt z Administracją w celu usunięcia konta.

Poprzedni temat «» Następny temat
Pajero IV od Toyota Bielany
Autor Wiadomość
vagner 
Nowy Forumowicz

Auto: Subaru Forester ;)
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 20 Paź 2016
Posty: 1
Skąd: Warszawa/Łomianki
Wysłany: 20-10-2016, 20:19   Pajero IV od Toyota Bielany

Witajcie!
Noszę się z zamiarem zakupu Pajero IV. Wpadł mi w oko ten egzemplarz:

http://otomoto.pl/oferta/...html#78e4c2e3c1

Co myślicie? Na co zwrócić uwagę? Czy są elementy drażliwe poza pompą paliwa i bakiem?
Może macie informację o podobnych ogłoszeniach? Kwota do 70,000PLN, warunek - automat.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdro
_________________
Nie znam się, to się wypowiem...
 
 
jepm 
Forumowicz
jepm

Auto: Pajero IV 3.2 DID 2007
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 31 razy
Dołączył: 30 Paź 2014
Posty: 318
Skąd: Warszzwa
Wysłany: 20-10-2016, 22:34   

Doceniam to ze pracownicy Toyoty dostrzegli wyzszosc produktow Mitsubishi i tak pieknie wycenili ten egzemplarz :lol: Kocham Pajero ale sa pewne granice rozsadku. No chyba ze jest to egzemplarz sygnowany przez E-Pajero to moze jeszcze bylby sens negocjowac :mrgreen:

Na powaznie - mozna zobaczyc, popytac co to za cudo - cena wystawiona to nie koniecznie cena sprzedazy - byc moze sa od razu od razu gotowi zejsc o 10 kPLN. Dziwne ze to jeszcze dodatkowo auto z Niemiec - za ta cene oczekiwalbym 1 wlasciciela z polskiego salonu - no chyba ze auto rzeczywiscie kupione jako nowe w Niemczech i od razu zwiezione do Polski. 230 kkm to tez nie tragedia tylko uczciwy przebieg ale mimo wszytko to nie tlumaczy ceny

Auto wisi juz kilka miesiecy.

Aby nie wyjść na kogoś kto twierdzi że nie warto czasem dopłacić do dobrze utrzymanego egzemplarza postanowiłem się zastanowić co mogłoby powodować cenę uzasadnienie wyższa od rynkowej. Możesz to wykorzystać przy ocenie tego lub innych egzemplarzy.
I tak według mnie:
Zakładając że auto jest ogólnie w bardzo dobrym stanie z udokumentowanym przebiegiem ponad 200 000 km i najlepiej z 1 właścicielem oto co powinno być w samochodzie zrobione aby brać pod uwagę wyższą cenę:
1. Potwierdzone wymiany oleju i filtra co 15.000 km
2. Wymiany oleju i filtra w skrzyni biegów – w samochodzie serwisowanym nawet w ASO często nigdy tego nie robiono – zalecenia „forumowe” – olej w AT co 30 000 km, filtr co 60 000 km (używana skrzynia ok. 7 000 PLN)
3. Zakonserwowane porządnie podwozie – jak nie będziesz musiał to zrobić - 1 000 - 2 000 PLN
4. Wymiana baku – za te pieniądze powinna być zrobiona i potwierdzona. O pompę bym się tak nie martwił – mimo wszystko to w IV wyglądaj na trwalsze – chyba nie było jeszcze przypadku awarii na forum ( ok. 3 000 PLN bak)
5. Wymian zawieszenia (sprężyny + amortyzatory). Ori wytrzymuje zwykle ok. 150 000 km - 200 000 km tak więc za te pieniądze powinno być zmienione. (ok 4 000 PLN)
6. Robiona regularnie zbieżność – jak nie to możliwy wydatek ok. 2 000 PLN
7. EGR – powinien być wymieniony – 200 000 km to już dużo dla niego (1 500 PLN)
8. Skontrolowany rozrząd, ślizgi i napinacz – napinacz wymieniony na podstawie akcji serwisowej – jak brak informacji to będziesz musiał koniecznie sprawdzić/zrobić po zakupie 1 000 PLN
9. Opony w bardzo dobrym stanie – oczywista oczywistość – jak nie to przecież kolejne 2 500 PLN
10. Tarcze i klocki – nie zużyte – wytrzymują bardzo krótko – 1000 PLN dołożysz od razu jak w słabym stanie
11. Najlepiej wymienione piasty – oczywiście nie zawsze padają i ja tez mam oryginały ale przy przebiegu ponad 200 000 km mogą skończyć się w każdej chwili - na oryginałach wymiana pewnie 500 PLN/szt.
12. Dwa akumulatory – jak stare to kolejne 500 PLN
13. Koniecznie sprawdzić czy działa poziomowanie świateł – jak nie to czujnik 1 400 PLN
14. Sprawdzić historię DPF – jeżeli auto było serwisowane w ASO to czy nie był ostatnio zbyt często wypalany w trybie serwisowym co mogłoby świadczyć o jego końcu (od 2 000 PLN uzywka/zamiennik)
15. Czujnik różnego rodzaju - fajnie by było jak wymienione - przynajmniej te od pompy i turbo wraz z zaworem (od 700 PLN)

Ceny są oczywiście mocno orientacyjne – mogą być niższe albo wyższe. Nie chce się o nie spierać ale chodzi raczej o rząd wartości.
 
 
Ma82 
Forumowicz

Auto: Outlander III CVT, G.Punto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Legionowo
Wysłany: 24-10-2016, 15:38   

Witam,

Też oglądałem to ogłoszenie szukając Pajero. Jak na mój gust maska i błotniki przednie zbytnio odbiegają odcieniem od reszty. To plus pochodzenie sprawiło, że nawet się nie fatygowałem.
 
 
PiotrKw 
Forumowicz

Auto: nie Pajero3.2 Touareg3.0 Q74.2
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 843
Skąd: Trójmiasto
Wysłany: 24-10-2016, 19:11   

Ma82 napisał/a:
Jak na mój gust maska i błotniki przednie zbytnio odbiegają odcieniem od reszty.


Na to nie patrz , to amatorskie zdjęcia robione w niewyizolowanym otoczeniu , tu w każdym elemencie odbija się wszystko co jest wokół , powodując gradacje cieni i koloru.

Z ogłoszenia rozumiem, że kupiony w Niemczech i sprowadzony jako nowy do Polski. VIN do sprawdzenia w ASO .

jepm napisał/a:
co mogłoby powodować cenę uzasadnienie wyższa od rynkowej.


Pewnie część była robiona , ale .... . Ja patrzę na ogólny stan samochodu i potwierdzoną historię . I ilość właścicieli . A zawsze trzeba coś robić . to w końcu pojazd 8 -mio letni . Wszystko zrobione maja pojazdy .... nowe :wink:
 
 
gshesiu 
Forumowicz

Auto: Pajero 3.2 MY09
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 17 Sie 2016
Posty: 279
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 27-10-2016, 08:36   

Cena to chyba pomyłka, nie za te pieniądze auto nie z naszego salonu i to na fv marża, może gdyby to była fv23% i salon pl z pełną historią i przebieg jakieś 150tys km to może ta cena byłaby ok ?
 
 
Ma82 
Forumowicz

Auto: Outlander III CVT, G.Punto
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2016
Posty: 58
Skąd: Legionowo
Wysłany: 27-10-2016, 10:45   

Za podobne pieniądze kupiłem w Mitsubishi krajowy z 2011. Przebieg minimalnie większy, ale za to 200KM. I pełna faktura, chociaż dla mnie to akurat bez różnicy.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Ta strona używa ciasteczek (ang. cookies) w celu logowania oraz do badania oglądalności strony.
Aby dowiedzieć się czym są ciasteczka odwiedź stronę wszystkoociasteczkach.pl
Jeśli nie wyrażasz zgody na wykorzystywanie ciasteczek na tej stronie, zablokuj je w opcjach Twojej przeglądarki internetowej.