błąd ? |
Autor |
Wiadomość |
sq2lkz
Nowy Forumowicz
Auto: l200 -2007
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 10 Skąd: hereford
|
Wysłany: 04-04-2012, 12:29 błąd ?
|
|
|
witam!
się stało po długich perypetiach z moją Elką w temacie gaśnięcia ni stąd ni z owąt w końcu zapaliła się kontrolka komputera : P0089 wyskoczyło i że to regulator ciśnienia paliwa jest .
moje pytanie brzmi prosto gdzie tego szukać i co się z tym da zrobić ewentualnie ile taka naprawa by wyniosła
za odpowiedzi i podpowiedzi z góry dziękuję |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 04-04-2012, 21:16 Re: błąd ?
|
|
|
sq2lkz napisał/a: | witam!
się stało po długich perypetiach z moją Elką w temacie gaśnięcia ni stąd ni z owąt w końcu zapaliła się kontrolka komputera : P0089 wyskoczyło i że to regulator ciśnienia paliwa jest .
moje pytanie brzmi prosto gdzie tego szukać i co się z tym da zrobić ewentualnie ile taka naprawa by wyniosła
za odpowiedzi i podpowiedzi z góry dziękuję |
Regulagory czasem padaja.
Takie regulatory mamy. wymiana pewnie nie więcej niż 100 zł. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
Arapaho
Forumowicz

Auto: L200 '06 Intense Sport 182KM
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 1 raz Dołączył: 21 Paź 2010 Posty: 91 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 19-11-2012, 13:23
|
|
|
Zbyszek, a ile sam regulator? |
|
|
|
 |
szerszeniak
Forumowicz

Auto: AUDI 80
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 41 Skąd: warszawa
|
Wysłany: 04-12-2012, 00:03
|
|
|
Na pompie wtryskowej z tyłu pompy przykręcony na 2 na torxy i sie je wymienia |
|
|
|
 |
sq2lkz
Nowy Forumowicz
Auto: l200 -2007
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 10 Skąd: hereford
|
Wysłany: 27-01-2013, 22:54
|
|
|
po czasie ale dopisze ze po wymianie trzeba pod kompa podpiac i przyuczyc
pozdrawiam
Ps.moj zawor mial opilek blokujacy (tloczysko) i przez to silnik i komp wariowal
zbyszekm2 dziekuje!! |
|
|
|
 |
Lukas82
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2007r.
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 21 Wrz 2011 Posty: 25 Skąd: B-stok
|
Wysłany: 27-01-2013, 23:44
|
|
|
hmmm akurat trafiłem na ten temat ... mi autko też zgasło kilka razy podczas jazdy i zapalał się "check" - po podpięciu do kompa widoczne były wahania ciśnienia na listwie. Pomny słów jakiegoś samochodowego "magika", że te box-y fabryczne potrafią wariować - po prostu odłączyłem go. Po tym zabiegu autko ani razu nie zgasło i sytuacja się nie powtórzyła. Czy w takim razie dalej mam winić za taki stan rzeczy ten regulator? Jeżdżę teraz bez box-a i czasem trochę brakuje pod butem ... |
_________________ L200 SuperSelect '07 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 28-01-2013, 08:03
|
|
|
Czasem jest to wina box-a. |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
sq2lkz
Nowy Forumowicz
Auto: l200 -2007
Kraj/Country: UK
Dołączył: 28 Wrz 2011 Posty: 10 Skąd: hereford
|
Wysłany: 28-01-2013, 20:18
|
|
|
ja box-a nie mialem wiec nie wiem ale skoro odpioles i jest dobrze to chyba odpowiedz jak wyzej
pozdrawiam |
|
|
|
 |
ARTUR124
Nowy Forumowicz
Auto: L200 2007
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 05 Cze 2013 Posty: 2 Skąd: INTERNET
|
Wysłany: 05-06-2013, 22:01 Re: błąd ?
|
|
|
Ile za taki regulator ? Mam podobną sytuację, po wykasowaniu błędu P0089 i U1101. Samochód po chwili znowu pokazuje błąd. I moc spada do 1800 obrotów.
sq2lkz napisał/a: | witam!
się stało po długich perypetiach z moją Elką w temacie gaśnięcia ni stąd ni z owąt w końcu zapaliła się kontrolka komputera : P0089 wyskoczyło i że to regulator ciśnienia paliwa jest .
moje pytanie brzmi prosto gdzie tego szukać i co się z tym da zrobić ewentualnie ile taka naprawa by wyniosła
za odpowiedzi i podpowiedzi z góry dziękuję |
|
|
|
|
 |
kuszman
Nowy Forumowicz
Auto: L200 DiD, Pajero3 3.2
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 28 Lut 2013 Posty: 4 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 06-06-2013, 17:27
|
|
|
Polecam wykręcić i spróbować rozruszać ten zaworek. To na tyle proste urządzenie, że nie bardzo jest tam się co popsuć. W środku jest tłoczek poruszany cewką i sprężynka. Całość zabezpieczona jednym zegerem.
Miałem podobne perypetie jakieś 150k km temu. Rozebrany i wypolerowany tłoczek pracuje bez problemu dalej. |
|
|
|
 |
majeszczak
Nowy Forumowicz
Auto: l200
Kraj/Country: Polska
Dołączył: 22 Gru 2016 Posty: 2 Skąd: krasnystaw
|
Wysłany: 22-12-2016, 20:50
|
|
|
hej,
zawórc SCV jest prosty jak młotek, zwykły eletromagnes.. tłok i sprężyna pod tłokiem, da się go normalnie rozebrać i wyczyścić, do tego jeszcze wypolerować tłok i sprawdzić podając 12V czy się rusza..
filtr paliwa zmieniony, po wyczyszczeniu i wymianie czujnika (na używany) na listwie wtryskowej, i wyczyszczeniu zaworu SCV dalej DUPA u mnie..
zawsze po ok 25sec, słychać kliknięcie i włącza się tryb awaryjny..
w jeździe jest normalnie, uciążliwe na postojach.. bo trzeba wachlować gazem jak w starym fiacie w latach 90'tych
błąd p0089 |
|
|
|
 |
zbyszekm2
Forumowicz

Auto: Pajero 3,2 DiD Long
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 211 razy Dołączył: 26 Sty 2007 Posty: 4635 Skąd: Bytów
|
Wysłany: 30-12-2016, 19:33
|
|
|
wystarczy skalibrować pompę |
_________________ pajero Long, 3,2 DiD, najlepsze:)
 |
|
|
|
 |
|