To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Forum Oficjalnego Klubu Mitsubishi - MitsuManiaki

Outlander II Ogólne - [II 2.0 DID] po wyłączeniu silnika jakby jakis zawór upuszcz

RAFGST - 03-11-2017, 08:33
Temat postu: [II 2.0 DID] po wyłączeniu silnika jakby jakis zawór upuszcz
Witam, wszystkich użytkowników, Zakupiłem outlandera 2 z 2008 roku z silnikiem 2.0. przebieg 233 tys. km., i mam pytanie co to jest za dźwięk za każdym razem po wyłączeniu silnika słychać jakby jakiś zawór upustowy spuszczał ciśnienie?????,
I jeszcze jedno mam pytanie odnośnie silnika, czy to możliwe zeby w aucie brakowało 2 litry oleju w silniku?po dolaniu auto jeździ normalnie, czyżby silnik tak brał olej przez 15 tys, km?

proszę o pomoc

hucker - 03-11-2017, 14:52

Ten dźwięk wydobywa się z klapy gaszącej .
Zobacz jaki kolor ma paliwo w zbiorniku .jak jest czarne to znaczy że najprawdopodobniej w pompe vacum olej z silnika miesza się z paliwem . ja tak miałem w swoim autku

m4rud3r - 03-11-2017, 16:41
Temat postu: Re: po wyłączeniu silnika jakby jakis zawór upuszcz
RAFGST napisał/a:

I jeszcze jedno mam pytanie odnośnie silnika, czy to możliwe zeby w aucie brakowało 2 litry oleju w silniku?po dolaniu auto jeździ normalnie, czyżby silnik tak brał olej przez 15 tys, km?

proszę o pomoc

Nawet 1l na 1000km dopuszcza producent ;-)

RAFGST - 03-11-2017, 20:56

A jeśli jest paliwo czarne to znaczy że trzeba wymienić pompe vacum? Jutro to sprawdzę. Dzięki za info
Pozdrawiam

hucker - 03-11-2017, 22:23

Jak jest paliwo czarne to znaczy że olej z silnika przedostaje się do ropy. Są trzy możliwości przedostawania się oleju:
1. Nieszczelność w wacum pompie
2. Wytarte gniazda i uszczelki pompowtrysków
3. pęknięta głowica

rezon - 04-11-2017, 19:07

RAFGST, daj sobie spokój ze sprawdzaniem koloru paliwa i nie panikuj. 2l na 15kkm to nic przy tym silniku, chyba że nie przekraczasz 100km/h ;) . Ja miałem prostą zależność jazdy do 120km/h to zero dolewek, szybciej - to nawet 1l ale na 1000km - zależnie o ile więcej km/h. Silniki VW po prostu lubią olej ;) nie tylko napędowy. Obecny TSI to pierwszy z sześciu silników VW, w którym praktycznie nie mam dolewek między wymianami czyli na ok. 30kkm, dla wszystkich innych 120km/h było magiczne ;)
msokol - 25-11-2017, 22:52

RAFGST, Jak napisał rezon, olej Pan ten olej... Ja po 10tyś dolałem 0,8l, a wszystko u mnie odpukać jest ok.
Dźwiękiem po wyłączeniu zapłonu możesz się przejmować dopiero wtedy, kiedy ucichnie i nie będziesz go słyszał po przekręceniu stacyjki.



Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group