[II 2.0 DID] po wyłączeniu silnika jakby jakis zawór upuszcz |
Autor |
Wiadomość |
RAFGST
Forumowicz RAFGST
Auto: Mitusbishi Outlander II 2.0d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 80 Skąd: Świeradów Zdrój
|
Wysłany: 03-11-2017, 08:33 [II 2.0 DID] po wyłączeniu silnika jakby jakis zawór upuszcz
|
|
|
Witam, wszystkich użytkowników, Zakupiłem outlandera 2 z 2008 roku z silnikiem 2.0. przebieg 233 tys. km., i mam pytanie co to jest za dźwięk za każdym razem po wyłączeniu silnika słychać jakby jakiś zawór upustowy spuszczał ciśnienie?????,
I jeszcze jedno mam pytanie odnośnie silnika, czy to możliwe zeby w aucie brakowało 2 litry oleju w silniku?po dolaniu auto jeździ normalnie, czyżby silnik tak brał olej przez 15 tys, km?
proszę o pomoc |
_________________ Rafał |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-11-2017, 14:52
|
|
|
Ten dźwięk wydobywa się z klapy gaszącej .
Zobacz jaki kolor ma paliwo w zbiorniku .jak jest czarne to znaczy że najprawdopodobniej w pompe vacum olej z silnika miesza się z paliwem . ja tak miałem w swoim autku |
|
|
|
 |
m4rud3r
Forumowicz

Auto: Outlander II 2.4 Mivec 2010
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 9 razy Dołączył: 31 Sty 2009 Posty: 444 Skąd: Suwałki
|
Wysłany: 03-11-2017, 16:41 Re: po wyłączeniu silnika jakby jakis zawór upuszcz
|
|
|
RAFGST napisał/a: |
I jeszcze jedno mam pytanie odnośnie silnika, czy to możliwe zeby w aucie brakowało 2 litry oleju w silniku?po dolaniu auto jeździ normalnie, czyżby silnik tak brał olej przez 15 tys, km?
proszę o pomoc |
Nawet 1l na 1000km dopuszcza producent |
|
|
|
 |
RAFGST
Forumowicz RAFGST
Auto: Mitusbishi Outlander II 2.0d
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 03 Lis 2017 Posty: 80 Skąd: Świeradów Zdrój
|
Wysłany: 03-11-2017, 20:56
|
|
|
A jeśli jest paliwo czarne to znaczy że trzeba wymienić pompe vacum? Jutro to sprawdzę. Dzięki za info
Pozdrawiam |
_________________ Rafał |
|
|
|
 |
hucker
Forumowicz
Auto: Outlander 2,0 did 140km 2010r.
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Paź 2015 Posty: 117 Skąd: Białystok
|
Wysłany: 03-11-2017, 22:23
|
|
|
Jak jest paliwo czarne to znaczy że olej z silnika przedostaje się do ropy. Są trzy możliwości przedostawania się oleju:
1. Nieszczelność w wacum pompie
2. Wytarte gniazda i uszczelki pompowtrysków
3. pęknięta głowica |
|
|
|
 |
rezon
Mitsumaniak
Auto: był OutlanderII 2.0DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 63 razy Dołączył: 11 Lip 2008 Posty: 4689 Skąd: RZ
|
Wysłany: 04-11-2017, 19:07
|
|
|
RAFGST, daj sobie spokój ze sprawdzaniem koloru paliwa i nie panikuj. 2l na 15kkm to nic przy tym silniku, chyba że nie przekraczasz 100km/h . Ja miałem prostą zależność jazdy do 120km/h to zero dolewek, szybciej - to nawet 1l ale na 1000km - zależnie o ile więcej km/h. Silniki VW po prostu lubią olej nie tylko napędowy. Obecny TSI to pierwszy z sześciu silników VW, w którym praktycznie nie mam dolewek między wymianami czyli na ok. 30kkm, dla wszystkich innych 120km/h było magiczne |
_________________ był Outlander 2 2.0Did był Superb 1,8TSI 4x4 jest V60 CC  |
|
|
|
 |
msokol
Mitsumaniak
Auto: Outlander II 2.0 DID
Kraj/Country: Polska
Pomógł: 6 razy Dołączył: 28 Kwi 2017 Posty: 273 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 25-11-2017, 22:52
|
|
|
RAFGST, Jak napisał rezon, olej Pan ten olej... Ja po 10tyś dolałem 0,8l, a wszystko u mnie odpukać jest ok.
Dźwiękiem po wyłączeniu zapłonu możesz się przejmować dopiero wtedy, kiedy ucichnie i nie będziesz go słyszał po przekręceniu stacyjki. |
|
|
|
 |
|